door wilfredj36 Jun 14, 2016 om 18:53
Vrije tijd & tuin

Timberlane

Ik heb zeer slechte ervaringen met de klantenservice van Timberlane composiet uit Almere.
emails worden niet beantwoord, telefonisch zijn ze slecht te bereiken, en op mijn onderhand smekende vragen of iets mogelijk is krijg ik onverschillige antwoorden.
Het lijkt net of het de medewekers niks interresseert dat klanten niet geholpen worden
zijn er meer mensden met dergelijke klachten?

12431 6 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 14, 2016 om 18:59
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wilfredj36 ,

Ik heb zeer slechte ervaringen met de klantenservice van Timberlane composiet uit Almere.

Welk probleem heeft u met Timberlane Composiet , behalve de klantenservice .

Cookies
door Cookies - Jun 14, 2016 om 19:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarschijnlijk onderbetaald personeel. Zoek je toch een andere/betere shop?

en op mijn onderhand smekende vragen of iets mogelijk is krijg ik onverschillige antwoorden.

pi
door pieterwolters Jun 14, 2016 om 20:41
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Of rare vragen van TS? We weten het niet.... Ik heb tijdens mijn studententijd in een hifi-winkel gewerkt en daar kwam week in, week uit een man die iedere keer weer iets anders wilde beluisteren en iedere week met vagere vragen kwam. Op een gegeven moment hebben we die ook maar met een kluitje in het riet gestuurd.

Cookies
door Cookies Jun 15, 2016 om 11:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@pieterwolters: Dat zou ook kunnen natuurlijk. Of onduidelijke vragen.  Maar ja, we zullen verder wel weer niks vernemen.

wi
door wilfredj36 Jul 25, 2016 om 20:28
0 Antwoorden / 1 Vragen

de planken die ik heb gekregen de eerste keer zijn krom getrokken.
ze  hebben toegegeven dat ze een slechte partij hebben gekregen, en ik zou nieuwe krijgen.
Het probleem was dat ik die zelf in Almere maar moest komen omruilen, planken van 4 meter krijg je niet zo maar in een bus, dus daar heb ik kosten voor moeten maken.
Zo staat het in hun voorwaarden, en daar was op geen enkele manier iets aan te doen.
Telefonisch lukt het helemaal niet, we zijn een internet winkel, dus u moet maar een email sturen.
Via de email krijg je dan van de ene medewerker, en dan weer van de andere medewerker.
na  maanden heb ik eindelijk mijn nieuwe vloer, zelf transport moeten betalen, de ondergrond opnieuw uit moeten vlakken en afrijden. allemaal extra kosten die ik heb moeten maken omdat ik een slechte partij vlonderplanken had gekregen.

costnix
door costnix - Jun 15, 2016 om 11:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u iets via de webshop heeft besteld, kunt u via Thuiswinkel Keurmerk een klacht indienen:
http://www.thuiswinkelkeurmerk.info/

marita5
door marita5 - Jul 25, 2016 om 21:45
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Reactie Ts ,

DOOR WILFREDJ36 25 JUL. 2016 OM 20:28
0 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

de planken die ik heb gekregen de eerste keer zijn krom getrokken.ze  hebben toegegeven dat ze een slechte partij hebben gekregen, en ik zou nieuwe krijgen.Het probleem was dat ik die zelf in Almere maar moest komen omruilen, planken van 4 meter krijg je niet zo maar in een bus, dus daar heb ik kosten voor moeten maken.Zo staat het in hun voorwaarden, en daar was op geen enkele manier iets aan te doen.Telefonisch lukt het helemaal niet, we zijn een internet winkel, dus u moet maar een email sturen.Via de email krijg je dan van de ene medewerker, en dan weer van de andere medewerker.na  maanden heb ik eindelijk mijn nieuwe vloer, zelf transport moeten betalen, de ondergrond opnieuw uit moeten vlakken en afrijden. allemaal extra kosten die ik heb moeten maken omdat ik een slechte partij vlonderplanken had gekregen.

@Wilfredj36 ,

Had u dit probleem maar eerder gemeld , u kunt hier een klacht indienen , klik op de rode regels ..

http://www.klacht.nl/timbercomposiet-nl/

http://www.klachtenkompas.nl/timberlane/vlonderplanken-binnen-een-jaar-kapot

zoekster1
door zoekster1 - Jul 25, 2016 om 22:23
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Heeft u een rechtsbijstandverzekering? De kosten die u heeft moeten maken om de zaak weer in orde te brengen kunt op deze ondernemer verhalen.

ph
door phavekes - Jun 8, 2017 om 12:43
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik krijg ook geen antwoord van dit bedrijf.

De vlonderplanken voldoen niet aan mijn verwachtingen om de volgende
redenen:

- De bijgeleverde montageclips passen prima op enkele van de monsters
die we hebben ontvangen, maar niet op de geleverde planken. De inkeping
aan de zijkant van de planken is veel ruimer, waardoor de clips niet
goed passen en lastig te bevestigen zijn.
- Als er water op de planken komt (bijvoorbeeld bij een regenbui of het
besproeien van de planten) blijven er vlekken achter. Deze vlekken zien
er uit alsof er frisdrank of olie op geknoeid is.
- De vlonderplanken verschillen onderling van kleur. Ongeveer een kwart
van de planken is lichter dan de rest, en een klein deel is aanzienlijk
donkerder
- Twee planken waren zo krom dat ze eigenlijk niet bruikbaar waren
- De bijgeleverde schroeven zijn van zo'n zacht materiaal dat ze
makkelijk dol draaien.
- De planken breken makkelijk op de uiteindes. Ik ben bang dat ze ook
beschadigen of breken als er een tafel op staat, of als er iets op valt.
- In de ochtend en de avond trekken de planken krom (hol) waardoor de
uiteinden omhoog komen. Ik ben bang dat dit tot beschadigingen gaat leiden.

Ik heb de vlonderplanken normaal gebruikt en gemonteerd volgens de
instructies en ik ben van mening dat deze problemen nog niet hadden
mogen ontstaan, gelet op de hoge  aanschafprijs van deze vlonderplanken.

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2017 om 12:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u bovenstaande reacties leest, weet u waar u kunt klagen.