he
door henkieduck May 4, 2005 om 02:02
Vrije tijd & tuin

Tussen wal en schip

wie weet of de serie-tussen wal en schip- te verkrijgen is op dvd.

deze serie is op de vara uitgezonden.

het gaat over een schippersfamilie en de spelers zijn oa kees brusse en dora van der groen.

heb deze vraag ook al bij de vara gesteld maar aangezien het personeel zo jong is daar en geen benul heeeft wat er vroeger op de tv was konden zij mij geen antwoord geven.

wie kan mij uit de brand helpen?

1693 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 08:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Henkie,

Deze vraag had je al eerder gesteld en ik begrijp dat mijn antwoord je toen niet verder heeft geholpen, helaas. Ik heb intussen ook diversen bronnen geraadpleegd, maar ook ik heb niets kunnen terugvinden.

Wat ik me nog wel vaag kan herinneren is dat de serie een co-productie was van de VARA en de BRT, echter 100% zeker ben ik hier niet van. Indien de VARA geen uitkomst kan bieden, kun je ook nog bij de BRT navraag doen. Wellicht kunnen zij helpen. Succes.

Tevens hoop ik door je oproep weer onder de aandacht te brengen, dat er anderen je wellicht verder kunnen helpen.

Brynnar

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 08:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het was een co-produktie met de BRT.

Vladja

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 08:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Vladja, dank je voor de bevestiging van mijn vermoeden.

@ Henkieduck, zoals gezegd, probeer dan bij de BRT (thans VRT) eens info in te winnen?

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Freya,

Deze optie was al gegeven naar aanleiding de vorige (identieke) vraag van Henkieduck, maar blijkbaar was dit geen succes, gezien de herhaalde vraag.

Brynnar

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja.. ik had die eerste vraag natuurlijk eerst moeten lezen.. ,Freya

ve
door verwijderd - May 4, 2005 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kon je ook niet ruiken natuurlijk.... :-)

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 00:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Henkie,

Neem eens contact op met de DVD/Video verzamelaar via onderstaande link.

DVD collectie's

Volgens de collectielijst heeft hij de serie compleet. Het is eigenlijk de bedoeling om materiaal te ruilen, maar in de voorwaarden staat dat bij gebrek aan ruilmateriaal tegen vergoeding mogelijkheden zijn.

suc6, Freya

ve
door verwijderd - Jun 11, 2005 om 02:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo luitjes ...mijn vraag was serieus ...en geen chat debat

ik wil weten hoe ik aan die serie kom en niet via een dubieuse weg van kopieen.ik heb zelf meegespeeld in die serie...dus het heeft een emo waarde voor mij...heb ook al kontackt met de vrt gehad  maar die sturen mij terig naar de vara...aangezien zij de hoofdrechten hebben

ve
door verwijderd - Jun 11, 2005 om 08:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je steeds dezelfde vraag stelt, waarop klaarblijkelijk niemand naar tevredenheid kan antwoorden krijg je vanzelf dit soort discussies. E.

ve
door verwijderd - Jun 13, 2005 om 01:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik stel niet steeds de zelfde vraag ...maar wil wel graag antwoord op mijn vraag...en die krijg ik niet...aangezien er types zijn die er de lol van in zien mensen niet seriues te nemen probeer ik het verder...ik maar eenmaal de vraag gesteld maar krijg steeds van die rare antwoorden maar ik niks mee kan ...ik ging er vanuit dat deze site er was om elkander te helpen maar dat is waarschijnlijk te hoog gegrepen (misschien een aitem voor kassa zelf) in hoeverre de mens elkaar wil helpen

ve
door verwijderd - Jun 13, 2005 om 09:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Henkieduck,

Wij proberen hier altijd de mensen te helpen. Maar ook wij
zijn niet "alwetend". Er zijn wel meer vragen onbeantwoord gebleven.
Je kunt geen antwoorden afdwingen. Als je dat beoordeelt als "te hoog
gegrepen" zegt dat meer over jouw houding dan over mij en mijn collega's. Ga
dan ergens anders jouw vragen stellen en niet hier.

Ik zie overigens weinig verschil tussen jouw eerste vraag en
deze. Als je op de eerste vraag geen antwoord krijgt en je stelt hem weer
binnen hele korte termijn, dan is het niet verwonderlijk dat je weer geen
antwoord krijgt.

Vladja

ve
door verwijderd - Oct 22, 2005 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Henkieduck,

Misschien heeft je plaatselijke bibliotheek/phonotheek zoiets in huis, of anders de centrale bieb in Rotterdam vast wel. moet je even informeren bij je eigen bieb . gr Peter

ve
door verwijderd - Oct 23, 2005 om 13:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 1 aflevering op video staan. Want ik had geloof ik in aflevering 3 een klein rolletje. Heb je hier wat aan?