ah
door ahav Sep 5, 2012 om 14:53
Vrije tijd & tuin

Verhoging prijs na bestelling

Ik heb via de actie van kruidvat: 2de identieke fotoboek voor 10 euro, van deze actie gebruik gemaakt. Na een uiteindelijke prijs van 87,16 ben ik tot een order overgegaan. Ik heb 2 verschillende albums beide 2x laten afdrukken ( zoals de actie voorschrijft .Ik heb zelfs nog een screenprint hiervan.
Echter na de bestelling kreeg ik een mail met daarin een ordernummer en een prijsopgaaf van 125, 70. Hier ben ik uiteraard niet mee accoord gegaan en heb hen een mail gestuurd.

Ik kreeg de volgende mail terug:

Geachte mevrouw Haverslag-poll,

Wij hebben het voor U nagekeken en de actie is geldig op een bestelling met daarin twee identieke fotoboeken, en U heeft er 4 in 1 bestelling geplaatst en dan word de actie niet juist verwerkt, wij kunnen dit heelaas niet voor U veranderen.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kruidvat Fotoservice Service Center

Oorspronkelijk bericht van datum : 9/4/2012 11:35:03 AM Onderwerp : Fotoboeken Ordernummer = 303796-494647 Goedenavond,( mail van 28-08-2012 , 20: 55 uur

Ik heb fotoalbums met uw software gemaakt en daarna besteld (zie bijlage).
Hierbij kreeg ik een totaalbedrag te zien van EUR 87,16 (voor 2x twee albums).

Nadat ik deze bestelling online heb ingediend, kreeg ik onderstaande email ter bevestiging.
Hierin wordt een totaalbedrag van EUR 125,70 genoemd.
Dit klopt niet.

Kan ik van u een correcte orderbevestiging ontvangen met hierin de juiste actieprijzen verwerkt.
Met vriendelijke groet,
A.Haverslag

Wat zijn mijn rechten?
Met vriendelijke groet
A.Haverslag

528 2 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Sep 5, 2012 om 15:09
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Dat zou je dus moeten omzetten in 2 maal 2 fotoboeken en dan haal je de buit wel binnen? Vreemde werkwijze, maar het kan zijn dat een en ander zo ingesteld staat dat de actie alleen maar bij de bestelling van 2 fotoboeken in werking treedt. Ik zou met Kruidvat in discussie gaan om een oplossing te zoeken. Dit kan mijns inziens niet.

Zwemmer

hk_mr308
door hk_mr308 - Sep 5, 2012 om 15:11
146 Antwoorden / 2 Vragen

In deze niet veel, aangezien er nu niks besteld is, en ze de prijs bij de bevestiging juist hebben vermeld. U zult het op de juiste manier nog een keer moeten doen.