re
door red_louis Oct 24, 2003 om 18:48
Vrije tijd & tuin

Wat kost nu een biertje?

Wat kost nu een biertje in jouw favoriete kroeg?
S.V.P Plaatsnaam vermelden.

9892 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Utrecht een euro of 1,80
Een speciaal biertje (bijv. Hoegaarden) al snel 2,50.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op stratumseind ongeveer 2,00. achterafkroegjes, zoals mijn stamkroeg(en) ongeveer 1,20-1,50. Prijsverschil tussen fles en glas zijn ook achterlijk: Stratumseind 1,00 tot 2,00 euro verschil, in achterafkroegjes 0,20 tot 0,50 euro verschil

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij mij thuis, m'n favoriete "kroegje".... ff rekenen: kratje Grolsch pijpjes (24 stuks) kost +/- € 7,= daarbij het statiegeld (24x 0,15 = € 3,60) maakt totaal € 10,60 gedeeld door 24 flesjes = € 0,44 per flesje, uit een flesje gaan toch zeker wel 2 glazen wordt dan € 0,22 per glas.... lekker goedkoop toch? ;-) Proost!!!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

zal morgen in middelburg ff kijken

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik drink alleen thuis bier omdat je hier in de stad nergens een kroeg kan vinden die ook Warsteiner schenkt. Dus net als h_tide gewoon thuis en dan zal een halve liter Warsteiner ongeveer 55 cent kosten!

By The Way. Hier thuis is in Roermond

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier in Emmeloord kost een biertje 1,50.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onlangs gezien op Kassa van de Vara de "Eurocafe's" waar het biertje slechts 1 Euro kost!! Zie onderstaand krantenbericht:

In navolging van de supermarkten en de melkindustrie lijkt nu ook in de horeca een prijzenoorlog los te barsten. Twee Amsterdamse ondernemingen gaan een landelijke keten van zogenoemde Eurocafés opzetten, waar alle drankjes (bier, wijn en fris) één euro kosten. Zij hopen zo de leegloop in de horeca als gevolg van de prijsstijgingen van de laatste jaren tot staan te brengen, zo bericht De Telegraaf.

Een euro voor een biertje is minder dan de helft dan wat in de meeste cafés in de populaire uitgaanscentra neergeteld moet worden. De Eurocafés gaan Heineken of Grolsch tappen. Gedestilleerd zoals whiskey of jenever gaat anderhalve euro per glas kosten.

Het eerste eurocafé zal in Amsterdam gevestigd worden. Daarna moeten studentensteden als Utrecht en Rotterdam volgen. Het is de bedoeling bestaande cafés over te nemen. De oude naam zal dan worden gehandhaafd, maar dan met de toevoeging Eurocafé.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Studentencafé in Utrecht (op de uithof) €1,- voor een biertje

Biertjes kunnen er zo goedkoop zijn omdat de bar is opgezet en wordt gerund door studenten. Elke avond staan studenten er vrijwillig (dus onbetaald) te tappen.

www.cambridgebar.nl

ve
door verwijderd - Mar 7, 2005 om 17:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

in t utrechtse centrum hoeft t ook niet duur te zijn: 1.50 voor een vaasje en 1.40 voor een fluitje bij de luifel. ga alleen niet een deur verder; bij bijv. le journal betaal je geloof ik een euro of 2!

ve
door verwijderd - Nov 16, 2005 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Binnenstad Groningen: gemiddeld 2 euro voor een Amsterdammer

ve
door verwijderd - Feb 21, 2007 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik woon zelf in zeeland en daar zijn de prijzen ongeveer 1 ,10

dat zal wel komen omdat je in zeeland belabberd kan uitgaan.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2007 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Cato deze vraag was uit 2003

ve
door verwijderd - Feb 21, 2007 om 17:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jemig, staat die vraag er nou al weer zo lang? Wel leuk om dan eens even te checken wat het huidige biertje anno 2007 kost?

ve
door verwijderd - Feb 26, 2007 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

In Etten-Leur betaal je 1.70 Euro voor een pilsje

ve
door verwijderd - Feb 26, 2007 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor Special bieren zoals een Trappist met grenadine betaal je 3.50 Euro.

Overigens haal ik bier voor thuis meestal in België.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 01:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

6,50 Bloemendaal

ve
door verwijderd - Dec 2, 2012 om 01:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn kroeg is het zelfde adres waar ik woon.Ik kan dus doen en laten wat ik wil nooit dronken achter stuur. En voor de prijs van een taxi heb ik prettige avond.