ad
door adrie kuijten Mar 24, 2012 om 22:13
Vrije tijd & tuin

Wat moet ik doen

waspik 24-03-2012
geachte vara
mijn vraag is,ik werd via de telefoon,een puzzel boekje aan geboden,ik heb toen toe gestemd om het een maal te ontvangen,
daarna kon ik het op zeggen, in januarie de 2de week ,
ontvang ik een boekje kosten 14.95 euro, betaald,
via mijn bank, en direct opgezegd,
geen reachtie van mkbusiness puzzel 4u postbus 40249 ,
8004 de te zwolle,
in februarie weer een boekje terug gestuurd, met ,
begeleidend schrijven geen antwoord,
in maart wel bericht ik zou te laat hebben gereageerd,
het abonnement loopt tot eind december,
wel een rekening met aanmaning van 10 euro,
weer betaald 27.95 euro,
totaal betaald 57.85 voor twee boekjes,,
vandaag 24 maart een rekening van 77.85
betalen anders gerechtelijke vervolging,
vara help mij ik ben een vrouw van 80 jaar met een aow,
uitkering , dit is een noodkreet,wat zijn mijn rechten ???
graag antwoord van de vara

2530 15 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 24, 2012 om 22:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aangezien dit een openbaar forum is, heb ik redactie verzocht je persoonsgegevens te verwijderen.

hutch
door hutch - Mar 27, 2012 om 20:12
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Goedemorgen mevr. Kuijten,

zojuist heb ik Puzzel4u een mailtje gestuurd met het verzoek hier(op) te reageren.
Mogelijk is er ergens iets mis gegaan. Mogelijk geven zij hier (of via mijn emailadres) een reactie.

Gr. Hutch

ad
door adrie kuijten - Mar 29, 2012 om 13:16
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=hutch schreef op zondag 25 mrt 2012, 11:16]Goedemorgen mevr. Kuijten,

zojuist heb ik Puzzel4u een mailtje gestuurd met het verzoek hier(op) te reageren.
Mogelijk is er ergens iets mis gegaan. Mogelijk geven zij hier (of via mijn emailadres) een reactie.

Gr. Hutch

hr hutch
ik heb van mkbusiness geen antwoord gekregen,zowel op mijn mail als van de brief die ik verstuurd hebt,
ook geen reactie meer van de aanmaning van 77,95 euro,
bedankt voor uw inzet ben er blij mee
gr akuijten

tdehond
door tdehond - Mar 29, 2012 om 13:18
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Volgens Consuwijzer kunt u een brief sturen waarin u een ontkenning van het sluiten van een overeenkomst sturen. U kunt dan nogmaals aangeven dat u binnen de bedenktijd heeft opgezegd.
Consuwijzer: klik hier

Ik neem aan dat u niet aantoonbaar heeft opgezegd ( schriftelijk aangetekend).
Maak in deze brief meteen gebruik van uw Recht van Verzet waarbij u aangeeft dat u dit bedrijf verbiedt u nogmaals met aanbiedingen te benaderen.

Stuur de brief schriftelijk aangetekend. Copie brief + verzendbewijs goed bewaren.

Meldt u ook aan bij Belmenietregister om van dit soort instinkers verlost te worden.

ad
door adrie kuijten - Mar 29, 2012 om 13:22
4 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tdehond schreef op zondag 25 mrt 2012, 10:13]Volgens Consuwijzer kunt u een brief sturen waarin u een ontkenning van het sluiten van een overeenkomst sturen. U kunt dan nogmaals aangeven dat u binnen de bedenktijd heeft opgezegd.
Consuwijzer: klik hier

Ik neem aan dat u niet aantoonbaar heeft opgezegd ( schriftelijk aangetekend).
Maak in deze brief meteen gebruik van uw Recht van Verzet waarbij u aangeeft dat u dit bedrijf verbiedt u nogmaals met aanbiedingen te benaderen.

Stuur de brief schriftelijk aangetekend. Copie brief + verzendbewijs goed bewaren.

Meldt u ook aan bij Belmenietregister om van dit soort instinkers verlost te worden.

hr ik heb mkbusinees een brief en email gestuurd geen antwoord,
kunt u mij zeggen, wat kan ik doen met mijn recht van van verzet ,
bij voorbaat dank
gr a kuijten

hutch
door hutch - Apr 5, 2012 om 09:38
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Nog steeds geen bericht terug gehad. Dit zegt ook al wel iets over dit 'bedrijf' en eigenlijk had ik dit ook wel verwacht. Zoals de meeste 'bedrijven', die wat te verbergen hebben, durft ook dit 'bedrijf' niet te reageren.
Mede gezien door de vele klachten, die te lezen zijn op internet, kan men dus wel stellen, dat het hier om een ONBETROUWBAAR bedrijf gaat.

De 'Dikke van Dale' heeft hier een mooi woord voor: MALAFIDE.

Dus pas op, voordat u in zee gaat met dit 'bedrijf'.

ad
door adrie kuijten - Apr 5, 2012 om 16:00
4 Antwoorden / 2 Vragen

geachte mh duthc

ik heb geen reactie van puzzel 4u gekregen ,tot dat ik opgelicht heb ingeschakeld,
die hebben het bandje afgeluisterd en er was geen abonnement,
het werd ongedaan gemaakt,nu kreeg ik wel een email en telefoon,
dat het terug gedraaid werd,
gelukkig is het opgelost,bedankt voor u reactie,
ik zal in het vervolg wel opletten voor zulke praktijken,
het is gewoon oplichting.
groet adrie

ad
door adrie kuijten - Apr 24, 2012 om 17:53
4 Antwoorden / 2 Vragen

sorry kimberly ik heb je naam vekeerd ingetikt
groet adrie

tdehond
door tdehond - Apr 24, 2012 om 18:46
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Als u in de aangetekende brief gebruik gemaakt heeft van uw recht van verzet dan bewaart u copie brief + verzendbewijs.

Mocht u ondanks uw brief waarin u aantoonbaar gebruik gemaakt heeft van uw recht van verzet toch benaderd worden met een aanbieding, dan dient u daar een klacht over in:

o.a. klik hier

en klik hier

en last but not least:

zeker: hier

De opta kan boete uitdelen aan bedrijven die de privacy wet overtreden en dat gebeurt als u nogmaals benaderd wordt nadat u aangegeven heeft dat men u niet meer mag benaderen.

=adrie kuijten schreef op donderdag 29 mrt 2012, 13:22:
=tdehond schreef op zondag 25 mrt 2012, 10:13: Volgens Consuwijzer kunt u een brief sturen waarin u een ontkenning van het sluiten van een overeenkomst sturen. U kunt dan nogmaals aangeven dat u binnen de bedenktijd heeft opgezegd.
Consuwijzer: klik hier

Ik neem aan dat u niet aantoonbaar heeft opgezegd ( schriftelijk aangetekend).
Maak in deze brief meteen gebruik van uw Recht van Verzet waarbij u aangeeft dat u dit bedrijf verbiedt u nogmaals met aanbiedingen te benaderen.

Stuur de brief schriftelijk aangetekend. Copie brief + verzendbewijs goed bewaren.

Meldt u ook aan bij Belmenietregister om van dit soort instinkers verlost te worden.

hr ik heb mkbusinees een brief en email gestuurd geen antwoord,
kunt u mij zeggen, wat kan ik doen met mijn recht van van verzet ,
bij voorbaat dank
gr a kuijten

ce
door celine1991 - Apr 25, 2012 om 13:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

hallo ik heb een probleem met puzzel4u ik heb al ik weet niet hoe veel keer proberen op te zeggen maar ik krijg er geen reactie op helaas heb ik die e-mails niet meer maar ik heb toen een bedrag terug laten boeken omdat ik geen boekjes meer binnen krijg maar nog wel steeds er voor betaal.
nu heb ik van mkb buisness al 2 keer een brief gehad dat ik moet betalen of anders ik weet niet wat ik nu moet doen help alsjeblieft.
groetjes kimberly

bonnetje
door bonnetje - Jul 9, 2012 om 20:53
7 Antwoorden / 3 Vragen

Geachte mevrouw Kuijten,
Ik heb nu zelf ook zoiets aan de hand met die lui, alleen, heb ik nog niets betaald, behalve het proefexemplaar.
Ik heb vanmiddag een mail van ze ontvangen en heel dom van hun, hebben ze een bandopname meegestuurd als bijlage, waaruit blijkt, dat het hele gesprek is opgenomen, vanaf dat mijn man de telefoon opnam. Maar hierop geeft de knul die belt namens puzzel4u aan, dat... mocht het blad niet bevallen, je altijd per mand op kan zeggen. Dus u zit echt NIET vast aan een abonnement. Zeg ze dat maar. En probeert u niet te druk te maken, als snap ik het best, zeker op u leeftijd. Ik ben dan wel een stuk jonger, maar ik ben deels gehandicapt, maar mijn man is afgekeurd, dus moeten wij leven van een WAO uitkering, dus hebben ook maar een klein inkomen en kunnen die € 14,95 per maand gewoon niet extra missen. Vandaar dat ik ook, binnen die 2 weken, opgezegd heb. Alleen houden ze bij die lui, vol, dat de brief te laat ontvangen is.
Veel succes, ik houd u op de hoogte hoe het bij mij loopt en mocht u verder problemen met ze houden, schrijf gewoon hier alles weer op, ik lees het wel weer en met mij vele anderen. Probeert U anders te bellen of mailen met tros radar. Ga ik ook zeker doen.
Hartelijke groet, bonnetje

zoekster
door zoekster - Jul 9, 2012 om 21:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Met mevr Kuijten is het opgelost, ze schakelde opgelicht in en toen is het opgelost. Zie haar post van 5 april 16.00.

hereistom
door hereistom - Jul 9, 2012 om 23:48
740 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon niet meer betalen en het evt. het geld laten storneren als ze toch weer afschrijven, ze weten zelf heel goed dat ze hier fout zitten en zullen ze echt niet tot vervolging overgaan!

gi
door gingerkitten - Sep 27, 2012 om 11:45
3 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb nu een mail gestuurd met het verzoek het bandje op te sturen via de mail.
anders ga ik ook naar opgelicht toe:)

ik heb GEEN toestemming gegeven voor een jaarabbonement

hutch
door hutch - Dec 12, 2012 om 14:03
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Er worden een paar malafide bedrijven onder de loep genomen, o.a. het ***'bedrijf' PUZZEL4U.

Zie: Meldpunt.tv

(Met dank aan: Sara1960)