Jo
door Johnenlon May 29, 2020 om 14:54
Vrije tijd & tuin

Zou het niet kunnen om OP1 niet de vorm van DWDD te maken ? Veel gezelliger !

Voor het slapen gaan ,gezellige gasten , muziek en infotainment .... veel leuker . OP1 herhaalt vaak onderwerpen die de hele dag al te horen zijn in andere programma’s

1209 6 Rapporteer

gerbera
door gerbera - May 29, 2020 om 15:23
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Vraag het de programma makers, ik kan mij daar wel voor inzetten maar ben bang dat dit geen zoden aan de dijk zet. Overigens gaan de mensen doorgaans niet gelijk naar bed dus op welk tijdstip zou dit dan moeten? En wat u gezellig vindt daar vind een ander geen m..r aan

me
door mein33 - May 29, 2020 om 16:13
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Kijkt u toch op RTL4 naar Beau voor de entertaimant.
Trouwens, het is maar wat je gezellige gasten wil noemen, met die gecontracteerde zgn. BN'ers heb ik het wel gehad.

Laat OP1 maar informatief blijven, althans naar mijn idee.

tenormin
door tenormin - May 29, 2020 om 16:37
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Ach, "gezelligheid" en TV? Mis het al maanden. Ik kijk afwisselend naar OP1 en Beau, ligt eraan wie de gasten zijn. Verder gaan we, zoals gewoonlijk de komkommer- en herhaling tijd weer in. Alleen nu met het vooruitzicht dat bestaande prgramma's in het volgende seizoen ook anders zijn. Ben zelf nogal van de Slimste Mens en b.v. Caroline Tensen: Een tegen Honderd. Een tegen Vijftig, plus de helft van het geld. ☻ Ik vind het n.l. leuk om mee te doen. Dom misschien maar ieder heeft zijn eigen voorkeuren.

mr
door mrmoto - May 29, 2020 om 16:44
167 Antwoorden / 4 Vragen

nee die vierologen dat zijn ook geen publiekstrekkers  , maar die van nieuwkerk met zijn  zijschoppers daar vind ik dus geen ruk aan en nu zag ik dat die van spijkerman ook weer terug komt (moet toch niet gekker worden )al die ouwe vellen weer op de buis brengen .

aurora1
door aurora1 - May 29, 2020 om 16:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nou, alstublieft niet en waarom ook? Ik ben blij dat dwdd eindelijk afgelopen is: altijd maar dezelfde randstedelingen die mekaar en zichzelf nogal geweldig vinden. Kijk inderdaad naar Beau en lees bijv. ook eens een boek. Als u overdag alsmaar tv kijkt kunt u eventueel beter lezen of op pad gaan, dan ziet 's-avonds niet hetzelfde. De omroepbazen gaan daarover, en die mogen van mij beginnen met bij Op1 die mejuffrouwen weg te halen die zich zo nadrukkelijk en luidruchtig met de ellebogen op tafel en wapperende handen met luide en schrille stem willen profileren. De één is nog erger en irritanter dan de ander. Dan zou het al heel wat opknappen.
En kijk ook eens naar buitenlandse zenders. Daar kunnen de omroepbazen trouwens ook veel van leren.

tenormin
door tenormin May 29, 2020 om 17:42
16847 Antwoorden / 108 Vragen

@aurora, net 22, 23 heerlijke BBC. Maar die luide schrille damesstemmen zijn, heel eigenlijk, meer op NPO1 te zoeken. Raad welke omroepen ik bedoel. ;-)) Op pad gaan doe ik helaas niet maar lezen: heerlijk. Soms schrik ik me naar: is het 7 uur en moet ik nog iets te eten maken.

me
door mein33 May 29, 2020 om 17:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@aurora1,

Zo mag ik het horen !  ;-)) Vooral Willemijn Veenhoven, wat een kakelende constant interrumperende, niet luisterende en al maar door kakelende kletskous is dat en die ook nog eens haar eigen mening de enige juiste vindt. Sorry Mw. Willemijn, maar alleen door uw wijze van presenteren schakel ik naar een andere programma of gaat de Tv. uit. :-((

sira
door sira May 29, 2020 om 19:49
2361 Antwoorden / 24 Vragen

@mein33
Iets wat ik nog irritanter vind van Willemijn Veenhoven, is dat constante gehum van haar. Dit leidt zo enorm af, dat ik het gesprek niet meer volg, ik let alleen nog maar op haar hmmm. Aan haar gehum kun je ook horen wanneer ze wil interrumperen en dat ze op dat moment niet  meer naar de geïnterviewde luistert, maar alleen bezig is met haar vraag.
Dit duidt op een slechte interviewster. Het verbaast mij dan ook dat de programmaleiding haar daar niet op aanspreekt. Ook zou Erik Dijkstra haar een schop onder de tafel kunnen geven.

aurora1
door aurora1 May 29, 2020 om 23:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daar is Dijkstra te loyaal en beleefd voor, evenals Charles Groenhuijsen, Schimmelpenninck komt ook niet aan het woord, wordt verbrijzeld door de madam..
Inderdaad, ze zitten op het puntje van de stoel en in de startblokken, hum, hum, hum, reagerend (n.b. alsof de gast een persoonlijk gesprek met ze voert, ze als vriendinnen in het café thee zitten te leuteren ), te wachten op een moment om weer door iets heen te kakelen. Er is ook een bij die alsmaar zegt "ik heb het niet begrepen" en dan "moet" de gast hetzelfde deuntje herhalen en soms wel 2x. En ze zitten graag mooi te zijn met mooi gekapte haren en lijken op elkaar qua uiterlijk en kleding. Ik heb geen idee wie wie is en ik dat ook niet weten. Ik zap meestal weg waardoor ik soms ook goede gasten dan helaas misloop.

tenormin
door tenormin May 30, 2020 om 00:19
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Snak ernaar dat "het nieuwe normaal" terug kan gaan naar normaal. Lijkt wel of (bijna) iedereen zich op de buis nu sterio wil horen. Herhalen en herhalen wat ze zeggen. Vanavond naar Beau gekeken: jammer, maar zo goed als bijna 2 keer niets. Niemand laat men uitspreken. En met Frank en Rogier was het helemaal erg: die vrijer, Rogier, kan helemaal zijn snavel niet houden als partner aan de beurt is om iets te zeggen. Juist door Willemijn Veenhoven ben ik afgehaakt: je raakt bijna in hypnose met haar "hum, hum". En dan hoort men de rest eigenlijk niet: in onderbewustzijn zit je eigenlijk te wachten op "haar inbraak" in een gesprek. Irritant.

Iedereen fijne Pinksterdagen toegewenst.

aurora1
door aurora1 May 30, 2020 om 00:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik moest even opzoeken wie F&R zijn, maar daar keek ik toch al nooit naar weet ik nu. Dat "arm" vind ik al belachelijk en geloof ik niet in, evenals die onzin van ruilen tussen "rijk" en "arm".

Dank, ook fijne Pinksterdagen gewenst. Het wordt vast hot.

Magnum007
door Magnum007 - May 29, 2020 om 19:21
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo John,

Ik vind het wel een goed idee.

Maar alsjeblieft geen Frans Timmermans uitnodigen.........

Op zaterdag is "Even tot hier" mijn favoriet.

sjjoppy
door sjjoppy May 29, 2020 om 20:06
7209 Antwoorden / 3 Vragen

Morgen eerst luilak vieren hè? ;-)