mjvanderwerf
door mjvanderwerf Dec 26, 2020 om 16:11
Winkels & webshops

Bold King

Wie wordt er nog meer "ingepakt" door BOLD KING met een ongevraagd abonnement
op scheermesjes ?
MJ

6291 12 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 26, 2020 om 16:41
7199 Antwoorden / 3 Vragen

Weinigen denk ik.

diumenge
door diumenge - Dec 26, 2020 om 16:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik niet.

mahadma
door mahadma Dec 26, 2020 om 16:46
11553 Antwoorden / 51 Vragen

Ik ook niet, scheer electrisch.

rj
door rjw Dec 27, 2020 om 19:05
3270 Antwoorden / 5 Vragen

@mahadma: da's nou jammer. Een echte man zeept zich in met scheerkwast (van dassenhaar) en scheert zich met een safety razor ;-)

pe
door peentjes - Dec 26, 2020 om 16:53
421 Antwoorden / 0 Vragen

Nog nooit van die lui gehoord. Terwijl ik me toch elke dag loop te scheren..:)

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 26, 2020 om 17:13
2080 Antwoorden / Vragen

Ongevraagd? Want van de ene op de andere dag hadden ze uw adres en gingen ze zo uit het niets scheermesjes sturen met een rekening die u dan toen maar betaald heeft?

panter22
door panter22 - Dec 26, 2020 om 17:21
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je €13 betaald ipv €15. Maar als je wilt bestellen, dan kun je alleen BoldkingRepeat bestellen. Kijk in je winkelmand en klik op de 1 bij BoldkingRepeat.
Je hebt niet een ongevraagd abonnement gekregen, maar je hebt de site niet gelezen, Direct opzeggen dus,
Je krijgt een mailtje voor we jouw producten leveren. Zo kan je een levering makkelijk aanpassen, uitstellen of overslaan. Ook kan je BoldkingRepeat altijd pauzeren of stoppen.

Je ontvangt eenmalig de 3-in-1 Scheerset. Daarna krijg je periodiek mesjes met korting thuisgestuurd.

rj
door rjw - Dec 26, 2020 om 18:46
3270 Antwoorden / 5 Vragen

Alle mensen waarbij een deel van de hersens uitgeschakeld worden door de woorden "Extra korting" en "Gratis thuisbezorgd" hebben hier last van. Allebei de kreten zijn bullshit natuurlijk want de bezorging zit gewoon in de prijs verwerkt bij een product dat alleen online kan worden gekocht en extra korting t.o.v. wat?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 26, 2020 om 20:28
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Hoeveel heb jij nodig?

Ruud Lubbers  was groot gebruiker,  3x daags,   Wim Kok is 1x ruim voldoende,  elke man is Uniek en wil je mesjes?

Het lezen voorwaarden en  kun je  aantal bijstellen?
En hoe zijn hun mesjes?

Kruidvat is  dan even  meerdere kopen en testen en  de rest kun je die jij goed vind ook online bestellen en  in grote doos voorraad thuis laten komen.... en  wie komt er nooit in de Buurt Super, zelfs Aldi & Lidl verkopen  best  redelijk spul....

De voorwaarden en veel leeswerk voor  maar 1 product?
Wegwezen!

gerbera
door gerbera - Dec 26, 2020 om 21:53
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Wie wordt er nog meer "ingepakt" door BOLD KING met een ongevraagd abonnement
op scheermesjes ?

Mensen die alleen naar de prijs kijken en direct bestellen. Maar.............als u eerst even op de groene button "start nu" had geklikt had u kunnen zien dat het om een abonnement ging. (Zie @panter22).  Dezelfde mesjes zijn ook bij Etos verkrijbaar en daar kosten ze dan € 12,- dus zelfs 1 tot 3 euries goedkoper.
Wat wel vreemd is, is dat er uit de algemene voorwaarden niet is op te maken dat het en abonnement betreft hetgeen volgens mij daar wel in vermeld dient te staan.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 27, 2020 om 11:47
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc. Ik neem aan dat u omdat u al vaker actief bent op deze site de meeste waarschuwingen ook via de kassanieuwsbrief heeft kunnen lezen.  Hoe dan ook: een zeer concreet antwoord op uw vraag is: ik zou het niet weten! maar wat heeft u aan zo'n antwoord? M.i. niets.

Als u van mening bent dat er sprake is van een vorm van oplichting (iets ongevraagd hebben ontvanegen) kunt u aangifte doen bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik)  maar dat hoewel u dan in feite helemaal niets behoeft te doen behoudens het doen van .
 melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl  Ik zeg in feite verder niets doen en negeer eventuele aanmaningen en dergelijke maar als er onverhoopt een deurwaarder voor de deur staat met een exploit, negeer dat dan niet om een bij verstek veroordeling te voorkomen en reageer dan, resp. ga naar de zitting met uw bewijzen dat u 'ongevraagd ben ingepakt.

Bent u nagegaan of  de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft en zie evt. ook

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

gerbera
door gerbera Dec 27, 2020 om 12:16
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Sorry maar evenals uw grote lettertype schiet u ook hier weer een beetje door. Kijk ff op het bericht van @panter2, er wordt, zij het sumier, vermeld dat het om een abo gaat. Daarnaast wordt er niets ongevraagd opgestuurd, de TS heeft een pakket besteld waarbij deze zijn gegevens kenbaar heeft moeten maken. Dus het advies niets te doen geeft alleen maar meer problemen en is zeer onzorgvuldig waardoor de TS in de problemen komt. De TS kan gewoon het abo opzeggen en daarmee is het probleem opgelost.

€13
Je ontvangt eenmalig de 3-in-1 Scheerset.
Daarna krijg je periodiek mesjes
met korting thuisgestuurd.

Maar u schrijft het zelf al;
Hoe dan ook: een zeer concreet antwoord op uw vraag is: ik zou het niet weten! maar wat heeft u aan zo'n antwoord? M.i. niets.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 27, 2020 om 12:27
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb net een poging gedaan om het lettertype (de tekst heb ik een een worddocument) te verkleinen.  En nu bij het rechtstreeks ingeven houd ik dat type ook en mogelijk vreemd, ik weet geen methode om dat te verkleinen.

Ik heb wel de vraag wanneer het water bij u hoger staat opdat u de spijkers niet meer ziet / kunt zoeken. En kijk de regels van deze site nog eens na!

Er is hoe dan ook volgens de regels van deze site helemaal niet op tegen indien er meer gedetailleerd op een vraag wordt ingegaan. Daarmee heeft een vraagsteller meer info over de mogelijkheden die er wel of niet zijn resp. of nadere actie zinvol resp. haalbaar is. Bij juristen is dat een heel normale zaak.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 27, 2020 om 12:32
16875 Antwoorden / 202 Vragen

P.s @GERBERA, hoe zit het met uw bril? Ik zie geen commentaar op het grote lettertype van @PANTHER22. En nog opvallender: het lettertype dat ik van u hier zie is exact hetzelfde dan dat van mij dus ????????

gerbera
door gerbera Dec 27, 2020 om 14:35
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Wat de spijkers betreft, u komt met "juridische" adviezen die in dit geval niet relevant zijn en de Ts alleen maar in de problemen kan helpen als deze niet betaald. Immers deze is bij de bestelling akkoord gegaan met de vervolgzendingen dus is er geen sprake van ongevraagde toezending.

Uw lettertype in uw bericht is ingesteld op Arial 14pt welke blijkbaar standaard in Word is ingesteld.
Het lettertype op deze site (helvetica 16px) is vast ingesteld en kan dus niet veranderd worden

Het lettertype aanpassen in Wordt;
Open een leeg document en klik in de balk op start. Stel het lettertype en grote in, bv 10 of 11pt. Rechts boven ziet u een aantal vakjes met "abc, enz" Kop1, Kop2 enz. klik op het meest linker vak (Standaard) en sluit het document. Klik dan op opslaan en het lettertype en grote is ingesteld voor al uw documenten.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 27, 2020 om 14:47
16875 Antwoorden / 202 Vragen

@GERBERA: ik heb in mijn tekstverwerkers (wordperfect en word al jarenlang standaard times roman 12pt ingesteld!  Frappant is dat na instalklatie gisteren van MS Offic 19 zie, geloof het ogf niet,  dat word op Calibri 14pt is ingesteld wat ik nu ook heb aangeppast.Aanpassen vcan lettertypes is mij al bekend sedert ik gebruik maak van tekstverwerkers en dat is dus vanaf 'het begin'. Daar heb ik geen (naar nu ook nog blijkt) geen (on)wijze les voor nodig.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 27, 2020 om 14:50
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Re: het zou nu times roman 12 pt moeten zijn na het nog eens uitvoeren van de instructie Start . selecteer startpictogram voor dialoogvenster Lettertype > kies lettertype en grootte > selecteer Als standaard instellen > optie Alle documenten gebaseerd op sjabloon Normaal. Helaas, neen dus. M.a.w. er is geen relatie met Word omdat daar de standaard TimesNewRoman is als al gezegd (na de aanpassing). En dan toch nog maar een keer: ik zie geen opmerking van u in deze zin bij bijv. @PANTHER22!

gerbera
door gerbera Dec 27, 2020 om 15:48
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Dacht u even te helpen met het lettertype (ik weet geen methode om dat te verkleinen.) Maar dan wil ik nog een poging wagen, Klik op start onder het ingestelde lettertype ziet u staan "lettertype"en rechts daarvan een klein vierkant met een pijltje. Klik daar op en stel daar uw lettertype in, klik onderaan op "als standaard instellen" vervolgens op rondje "alleen dit ducument". dan op OK Oh en de tekst van @panter22 is knippen en plakken en dat is niet te veranderen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 28, 2020 om 10:33
16875 Antwoorden / 202 Vragen

@GERBERA: het wordt mij volstrekt onduidelijk omdat ik ten eerste ook van u geen ander lettertype in beeld krijg dan bij reacties van mij en ik heb in word het letytertype ingesteld volgens de instructies die MS geeft verder bij word  (dus inclusief wijzigen standaard. Onderstaand de 1 op 1 kopie van hetgeen ik nu in beeld kreeg van u, na mijn reactie.

DOOR HEREMIETKREEFT 27 DEC. 2020 OM 14:50
12662 ANTWOORDEN / 180 VRAGEN

Re: het zou nu times roman 12 pt moeten zijn na het nog eens uitvoeren van de instructie Start . selecteer startpictogram voor dialoogvenster Lettertype > kies lettertype en grootte > selecteer Als standaard instellen > optie Alle documenten gebaseerd op sjabloon Normaal. Helaas, neen dus. M.a.w. er is geen relatie met Word omdat daar de standaard TimesNewRoman is als al gezegd (na de aanpassing). En dan toch nog maar een keer: ik zie geen opmerking van u in deze zin bij bijv. @PANTHER22!

heremietkreeft
DOOR GERBERA 27 DEC. 2020 OM 15:48
6110 ANTWOORDEN / 11 VRAGEN

Dacht u even te helpen met het lettertype (ik weet geen methode om dat te verkleinen.) Maar dan wil ik nog een poging wagen, Klik op start onder het ingestelde lettertype ziet u staan "lettertype"en rechts daarvan een klein vierkant met een pijltje. Klik daar op en stel daar uw lettertype in, klik onderaan op "als standaard instellen" vervolgens op rondje "alleen dit ducument". dan op OK Oh en de tekst van @panter22 is knippen en plakken en dat is niet te veranderen.

En na controle zie ik, heel frappant dat het lettertype dat dan op de site verschijnt afwijkt van het door mij ingegeven lettertype. Ik zal navraag doen bij de kassa-online experts hoe dat kan. (Niet vandaag)

sira
door sira Dec 28, 2020 om 13:14
2352 Antwoorden / 24 Vragen

@Heremietkreeft

Tijdens het typen is er een ander lettertype (Arial of Helvetica) zichtbaar dan na het plaatsen van een antwoord/reactie. Na het plaatsen wordt het lettertype omgezet in Calibri (10 ?).
U heeft op WordPerfect en Word standaard Times New Roman 12 ingesteld, u kopieert die tekst en plaatst die hier op de site. Deze site kent Times New Roman niet en gaat het omzetten naar Calibri. De grootte 12 neemt deze site wel over, waardoor uw tekst veel te groot wordt.
Zou u in uw tekstverwerkingsprogramma Calibri gebruiken, wordt dit 1 op 1 overgenomen.

Overigens is Times New Roman een ouderwets lettertype, het dateert uit 1933. Hedendaagse lettertypen zijn Calibri, Verdana en Tahoma.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 28, 2020 om 13:26
16875 Antwoorden / 202 Vragen

@SIRA: Als u goed heeft gelezen stond bij Word Calibri ingesteld. En na wijziging in TimesNewRoman zie ik dat dat lettertype wel degelijk op mijn scherm kwam bij mijn laatste reactie aan @GERBERA.

En nog een keer herhaald, de tekst die ik nu van u ziet heeft ook 'de becritiseerde' grootte'  Zie: Tijdens het typen is er een ander lettertype (Arial of Helvetica) zichtbaar dan na het plaatsen van een antwoord/reactie. Na het plaatsen wordt het lettertype omgezet in Calibri (10 ?).
U heeft op WordPerfect en Word standaard Times New Roman 12 ingesteld, u kopieert die tekst en plaatst die hier op de site. Deze site kent Times New Roman niet en gaat het omzetten naar Calibri. De grootte 12 neemt deze site wel over, waardoor uw tekst veel te groot wordt.
Zou u in uw tekstverwerkingsprogramma Calibri gebruiken, wordt dit 1 op 1 overgenomen.

Overigens is Times New Roman een ouderwets lettertype, het dateert uit 1933. Hedendaagse lettertypen zijn Calibri, Verdana en Tahoma.  M.a.w. En nu zie ik dat deze laatste zin ook in het zelfde formaat is 'als becritiseerde grootte'.

tdmduc
door tdmduc - Dec 27, 2020 om 20:44
704 Antwoorden / 2 Vragen

Al jaren klant, al sinds de startup, nooit klachten.

En als je even genoeg mesjes hebt kan je op een pauzeknop klikken.

Wel blijven lezen die kleine lettetjes hoor.

Martinus1001
door Martinus1001 - Dec 28, 2020 om 12:08
6 Antwoorden / Vragen

Toevallig had ik het ook verkeerd gezien maar na 1 mailtje is bestelling van eens per maand 2 pakjes teruggebracht naar eens per 5 maanden maar 1 pakje en..zeer tevreden over gevoel bij scheren.
ja, ik dacht ook even..wat erg..
maar
ik geef toe
je moet heel goed lezen en alle varianten uittesten

audb
door audb - Dec 28, 2020 om 13:51
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Als er direct een vinkje staat bij ik wil mij abonneren dan is dat niet toe gestaan je moet namelijk zelf het aanklikken.

Maar je kan ook nadat je een abonnement hebt afgesloten dit ook weer opzeggen je zit namelijk nergens aan vast.

Zelf heb ik deze ook geprobeerd maar ik haalde me gezicht open er mee wat ik niet had met de mesjes van de Lidl.