Stella e bike
10 april Stella e bike gekocht.
Ondersteuning valt uit ketting ratelt.
Monteur langs geweest software update.
Ondersteuning blijft uitvallen.
Fiets 4 weken in Nunspeet geweest voor reparatie maandag terug gekregen ondersteuning valt nog uit. Maandag naar Stella Nuth gebracht nieuwe software update fiets ondersteuning valt weer uit.
Vanmorgen contact gehad met Stella Nunspeet zij wilden fiets weer ophalen om na te kijken.
Ik heb aangegeven een nieuwe e bike of mijn euro 1705,00 terug.
Hallo RWillems ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/hoelang-mag-reparatie-duren
Topantwoord
[Edit redactie - geen inhoudelijke reactie]
Dat ik recht heb op een nieuwe fiets?
Ik denk dat u de koop kunt ontbinden op basis van non-conformiteit. U heeft de verkoper méér dan genoeg kans gegeven de fiets te herstellen en dat is niet gelukt. Maar ja, dat is slechts mijn mening. Zelfs als u in uw recht staat is uw recht krijgen niet altijd even eenvoudig. Advocaat een brief laten schrijven kost ook een hoop geld. Probeer het zelf eerst eens schriftelijk.
Jammer dat u van tevoren geen reviews over Stella heeft gelezen en de klachtenreeks op deze site niet heeft gezien en gelezen.
Een nieuwe fiets zal het probleem niet oplossen en terugnemen is ook al niet aan de orde.
Het enige dat blijft is dat zij zullen repareren (voor wat dat waard is) en dat tot de garantie/service periode voorbij is.
Het ketting probleem zal een kwestie van afstellen zijn.
Het uitvallen van de ondersteuning zou te maken kunnen hebben met een slecht contact, de aansluiting van/bij de accu kan wel eens de oorzaak zijn.
Topantwoord
Heel herkenbaar bij Stella. Ook in mijn kennissenkring niets als problemen.
Kijk eens op deze Facebook pagina en lees de ellende-verhalen over Stella.
Ik snap nog steeds niet dat mensen hier fietsen van kopen.
https://www.facebook.com/groups/ebikersvannederland/
en ook hier:
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=78&t=191155&p=2762745&hilit=Stella#p2762745
U heeft geen vraag maar ik wel, waar zit de motor, bij welke snelheid valt de ondersteuning uit, in welke e-stand en versnelling rijdt u dan. De combinatie versnelling en e-stand kan het gevoel geven dat de ondersteuning niet werkt vooral bij een voorwielmotor, En bent u een "racer"dan schakeld de ondersteunig bij 25 kmu uit. En nee ook ik ben totaal geen voorstander van Stella fietsen, zo zorgeloos fietsen doen maar weinig gebruikers van dit merk.
Voorwielmotor, ondersteuning valt weg na paar km fietsen of je snelheid 6 12 of 20km is.
Monteur Stella Nuth heeft zelf erop gefietst en onder vonden dat ondersteuning niet werkt.
Ik heb een leenfiets van Stella gehad die werkte dus ik ken het verschil
De ondersteuning valt weg zegt u, gaat de display dan uit en als u de display uit en weer aan schakelt is het probleem dan opgelost of kunt u na het uitvallen van de trapondersteuning dat op geen enkele manier herstellen.
De trapondersteuning van mijn giant ebike valt ook wel eens uit en beginnen alle lampjes van de display te knipperen, uit en weer inschakelen van de display verhelpt het probleem dan gelukkig.
Als u bij Stella de ebike aanlevert met een op dat moment werkende trapondersteuning kunnen ze de zaak doormeten en als dat niks oplevert, weinig doen.
Waar moet je de storing dan zoeken. Hebben ze de display ook al vervangen, zoniet dan maar eens om vragen.
Display blijft aan.Ze zeggen dat hij vervangen is.
Fiets uit en weer aan zetten helpt af en toe na een paar km valt weer uit.
Leenfiets wat ik heb gehad werkte alles perfect.
Monteur Stella Nuth heeft zelf erop gefietst en onder vonden dat ondersteuning niet werkt.
Ik heb een leenfiets van Stella gehad die werkte dus ik ken het verschil
Mag aannemen dat ze er bij Stella wel een beetje verstand van hebben maar hebben ze al eens naar de sensor gekeken. Als die geen draaiend wiel waarneemt valt de ondersteuning weg.
Dat denk ik niet anders had ik nu na weken reperatie in Nunspeet toch zeker een fiets zonder gebreken!!
@rwillems,
Bij RADAR heeft u ook dit probleem blijkbaar ook aangedragen, heeft u daar de reacties al gelezen ?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer