Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ke
KeBra - 14-10-2018 13:31:10
Garantie & Verzekeringen

ING rentepunten en garantie

Wie heeft eenzelfde ervaring tav een in de ing rentepuntenwinkel gekocht artikel dat stuk gaat buiten de fabrieksgarantie maar binnen de wettelijkegarantie en dat ing dan gewoon aangeeft niets meer voor je te kunnen betekenen omdat je product buiten de garantie valt !!?? in mijn geval gaat het om een jbl charge2+, aangeschaft op 19 januari 2016, waarvan de oplaadbare batterij het na 35 minuten opgeeft. 
 
eerder is de belbus langs geweest bij ing in 2016 om eenzelfde geval recht te zetten.
https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/ing-houdt-zich-niet-aan-consumentenrecht
volgens ing ging het hier om een uitzonderlijk geval maar ondertussen is mij wel duidelijk dat ing gewoon de wettelijke bepalingen aan haar laars blijft lappen zodra de woordvoerder uit beeld is. het personeel lijkt geïnstrueerd om de garantievoorwaarden buiten de fabrieksgarantie zoveel als mogelijk af te houden en pas als een consumentenprogramma of dan wel een rechter er aan te pas zou komen, wordt het afgehandeld als uitzonderlijk..

graag reageren als je dit ook ervaren hebt. samen staan we sterker in geval van aanspraak maken.