Antwoorden gegeven door: Ziggo Webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 6, 2023 om 09:46Hoe kom in schriftelijk in contact met Ziggo?
Bestelling rond krijgen en al zoveel contact, logisch dat je hiervan baalt en graag wil dat dit opschiet. Het maakt me ook nieuwsgierig wat hier de oorzaak is en ook wat je besteld hebt, kun je daar iets meer over vertellen?
Contact is natuurlijk ook via andere manieren mogelijk zoals de Ziggo Community, Facebook Messenger of X(Twitter) DM aan @ZiggoWebcare of gebruik de Mijn Ziggo app met de Messengerfunctie bij de 2 tekstballonnen.
-
May 6, 2021 om 15:34Na switch vodafone naat budget onbereikbaar vaste nummers ziggo
Problemen na nummerportering is absoluut niet handig. De partij die jouw nummer overneemt hoort dit op te lossen, probleem ligt in de routering naar jouw nummer. In jouw geval is dus Budget Mobiel het aanspreekpunt.
Raadpleeg Budget Mobiel via https://www.budgetthuis.nl/mobiel/liever-contact
-
Sep 29, 2018 om 10:02Vodafone en Ziggo
Hallo MSEB,
Wat ontzettend vervelend dat je de dupe bent geworden van dit touwtrekkerij. Laten we samen eens kijken of we hier uit kunnen komen.
Kan je mij via een mail naar het volgende adres webcaresupport@vodafoneziggo.com het volgende kunnen beantwoorden?
Wat is je Ziggo klantnummer?
Welk abonnement heb je bij vodafone afgesloten?
En voor welk 06 nummer heb je dit afgesloten?
Vermeld in je mail ook even deze link: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/vodafone-en-ziggo Zodat we het topic makkelijk kunnen vinden.
Met deze gegevens ga ik kijken of ik een antwoord kan vinden op je vraag? Heb ik recht op de gratis extra's en zo niet wat zijn mijn mogelijkheden.
Alvast bedankt.
Alex van Ziggo
-
Aug 8, 2018 om 14:59F-stecker coax kabel verwijderenHallo Piet01,
Als het in dit geval gaat om kabels uit je eigen huisinstallatie, kan je natuurlijk je gang gaan. Als het gaat om onze groene kabel en hoofdaansluitpunt dan moet het anders. Als je deze graag wilt laten verplaatsen kan je hiervoor dan een aanvraag doen op: https://www.mijnaansluiting.nl/ Je krijgt dan een vrijblijvende offerte.
Groet,
David van Ziggo -
May 3, 2018 om 08:327 x hogere aansluitkosten Ziggo nieuwbouw dan mijn buren
Hallo Wil,
Bedankt voor je vraag,
Quote:JANF43
"Toen uw buren werden aangesloten, waren ze toen de enige of werden er meerdere aansluitingen tegelijk gerealiseerd? Als ze nu alleen voor u graaf- en andere werkzaamheden moeten verrichten zijn de kosten wellicht hoger dan de kosten die voor een groep aansluitingen werden gemaakt."
Dit klopt, kosten kunnen omhoog gaan als er bij de buren bijvoorbeeld bodemverontreiniging is ontdekt (dit is maar een voorbeeld). Bij een volgende aansluiting zullen we deze extra kosten dan gaan meenemen in de prijs.
Met vriendelijke groet,
Alex van Ziggo
-
Apr 21, 2018 om 10:12ZIGGO
Nog even een aanvulling op ons laatste bericht. Uw heeft het over TV Extra en vervolgens over een bedrag van €24,95 wat we nog in rekening brengen. TV Extra kost geen €24,95 per maand en heeft dat in het verleden ook niet gedaan. Dat moet naar alle waarschijhlijkheid Fox Sports Compleet zijn, want dat is het enige aanvullende tv pakket van €24,95.( https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/ ) Als u TV Extra opzegt wordt ook echt alleen TV Extra opgezegd en blijven andere abonnementen doorlopen totdat u het opzegt.
Groet,
Mirsad van Ziggo
-
Apr 19, 2018 om 14:03ZIGGO
Hallo SICCOGRIETJE2011,
Ik kan me goed voorstellen dat je hier van baalt. Als je jaren geen gebruik hebt gemaakt van dit pakket is dit natuurlijk zuur geld. Helaas is het inderdaad niet voor ons in te zien of een bepaalde zender door een klant bekeken wordt of niet. Als u een opzegging bij ons hebt uitgevoerd ontvangt u per mail en post een bevestiging. Dit is uw bewijs en onze bevestiging dat het pakket ook echt is opgezegd. Daarnaast moet ik mijn collega gelijk geven in het feit dat u zelf verantwoordelijk bent voor uw facturen en abonnement. We hebben uit goede wil het pakket direct stop gezet zodat u een deel van april nog weer terug krijgt van ons. Helaas kunnen wij in deze niets meer doen.
Met vriendelijke groet.
Alex van Ziggo
-
Mar 13, 2018 om 14:58ZiggoGoedemiddag,
Ai, vervelende situatie :( Normaal gesproken krijg je altijd een bevestiging van de afspraken, waardoor ik benieuwd ben waar het precies is misgegaan. Via deze weg kunnen we je helaas niet helpen, maar als je ons een bericht stuurt via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare), gaan we je helpen!
Groet,
Ben van Ziggo -
Jan 30, 2018 om 12:55ZiggoGoedemiddag,
Op basis van het verhaal durf ik niet te zeggen waar het precies mis is gegaan. Wel is het duidelijk dat we samen moeten gaan kijken hoe we dit kunnen oplossen. Zou je ons een privébericht via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare) willen sturen met jouw klantnummers, adressen en een verwijzing naar jouw klacht?
Groet,
Ben van Ziggo -
Dec 5, 2017 om 18:38Heb problemen met Franse zenders bij Ziggo