pi
door piet01 Aug 7, 2018 om 21:35
Elektronica & tv

F-stecker coax kabel verwijderen

ik wil mijn coax kabel verplaatsen. Hij loopt via de buitenmuur naar binnen. Ik wil hem eruit halen en via een andere plek binnen laten komen.

Hoe kan ik de F-Stecker eruit halen, zodat ik de kabel via de buitenmuur eruit kan halen en deze via een andere

plek weer naar binnen kan brengen.

Hoe krijg ik daarna de F-Stecker er weer op?

7218 9 Rapporteer

Grunnen.
door Grunnen. - Aug 7, 2018 om 21:45
509 Antwoorden / Vragen

https://www.youtube.com/watch?v=1ikMGUtP96k

gerbera
door gerbera - Aug 7, 2018 om 22:37
7373 Antwoorden / 14 Vragen
panter22
door panter22 - Aug 8, 2018 om 08:26
6599 Antwoorden / Vragen

Is die groene buitenkabel geen eigendom van Ziggo?
Dan zul je daar af moeten blijven, zeker nu je er geen verstand van hebt.
Even contact opnemen met Ziggo, dan weet je het zeker.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2018 om 09:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen
Gr
door Grunn1 Aug 8, 2018 om 11:09
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Leuk die handleiding en dan vooral de laatste pagina. Eerst wordt je uitgelegd met plaatjes hoe je de connector moet plaatsen en aan het einde zeggen ze nog even dat je als eerste de beschermhoes om de kabel moet schuiven. Volgens mij moet je daarmee beginnen in een handleiding maarja.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 8, 2018 om 11:29
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Als aangeven in de link. Is zeer eenvoudig te doen.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Aug 8, 2018 om 14:59
78 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Piet01,

Als het in dit geval gaat om kabels uit je eigen huisinstallatie, kan je natuurlijk je gang gaan. Als het gaat om onze groene kabel en hoofdaansluitpunt dan moet het anders. Als je deze graag wilt laten verplaatsen kan je hiervoor dan een aanvraag doen op: https://www.mijnaansluiting.nl/ Je krijgt dan een vrijblijvende offerte.

Groet,
David van Ziggo

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2018 om 16:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bovenstaande link... klik hier: https://www.mijnaansluiting.nl/

pi
door piet01 - Aug 8, 2018 om 17:39
3 Antwoorden / 7 Vragen

Het gaat niet om een Ziggo Aansluiting, maar om een sateliet aansluiting kabel

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2018 om 18:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen

maar om een sateliet aansluiting kabel

Neem aan dat je een schotelantenne bedoelt?
Dan kun je de kabel zelf wel verplaatsen.