YC
door YCNK Mar 13, 2018 om 13:40
Computers & telefonie

Ziggo

7 sept 2017 gebeld met klantenservice ziggo om mijn pakket te ‘downgraden’. Hiervan heeft ziggo ook notitie van gemaakt. Met de factuur van maart 2018 kom ik erachter dat ik niet heb gedowngrade, maar een nieuw jaar abo heb afgesloten waarvan alleen de eerste 6 mnd goedkoper uitpakt voor mij. Gebeld met ziggo en helaas zit ik hieraan vast. Feit dat de beste medewerker destijds heeft verzwegen dat het ging om een nieuw jaarabonnement en juist een upgrade maakt voor ziggo niks uit.

902 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 13, 2018 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Blijkbaar dus al een half jaar niet naar uw bankafschriften gekeken? Ook geen bevestiging gekregen in de mail? Ook toentertijd niet bij Mijn ziggo gekeken of een en ander juist verwerkt was?

Tja, dan nog half jaartje uitzitten,

aurora1
door aurora1 - Mar 13, 2018 om 14:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijkt u dan nooit op uw bankafschriften? Bekijkt u ook nooit of een veranderd contract wel klopt?
Ik zou dan maar snel controleren in uw afschriften of u nog meer niet weet.
Wat is eigenlijk uw vraag?

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 13, 2018 om 14:43
7213 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt het nog eens uitleggen aan Ziggo via een contactformulier, er komen telefonisch nog wel eens misverstanden om de hoek kijken.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/

panter22
door panter22 - Mar 13, 2018 om 14:53
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wil je dan bij de Ziggo weg? 
Zit er verschil in prijs die je in september zou moeten betalen als je kon downgraden en de prijs die  je nu moet betalen?
En de prijs al vergeleken met de huidige tarieven?
Of heb je door dat nieuwe abonnement een voordeeltje voor de eerste 6 maanden gehad?


Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Mar 13, 2018 om 14:58
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemiddag,

Ai, vervelende situatie :( Normaal gesproken krijg je altijd een bevestiging van de afspraken, waardoor ik benieuwd ben waar het precies is misgegaan. Via deze weg kunnen we je helaas niet helpen, maar als je ons een bericht stuurt via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ziggowebcare), gaan we je helpen!

Groet,
Ben van Ziggo

Cookies
door Cookies - Mar 13, 2018 om 15:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ik weet uit eigen ervaring dat je van iedere wijziging altijd een mailbevestiging krijgt. Die had je meteen goed na moeten kijken, dan had er nog wat geregeld kunnen worden.

simon55
door simon55 - Mar 13, 2018 om 15:22
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Niet meteen n ander de schuld geven. Kijk eens naar uzelf, en controleer u bankafschriften dan had u t eerder geweten. Zo de waard is vertrouwt ie z n gasten

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Ky
Kyletwee - May 20, 2024 om 10:06
Geldzaken & recht

Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?

Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer