Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: eci webcare
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 14, 2012 om 10:12ECI.NL Vrije keuze bon@timassink wat vervelend dat de voorwaarden niet duidelijk waren. Wij willen je vragen een email te sturen naar webcare@eci.nl met daarin uw klantgegevens zodat wij het een en ander kunnen nakijken.
met vriendelijke groet,
Lex
ECI webcare -
Oct 30, 2012 om 11:11eci[quote=valerius-2 schreef op maandag 29 okt 2012, 15:24]Die zaken spelen al zolang op niet goed kijken naar de regeltjes, ook van hun kant proberen ze alles zo te regelen dat u haast niet meer ziet wat de gevolgen zijn als u 1 maal bij hun heeft gekocht.
Jammer genoeg is het ons niet duidelijk wat u bedoelt in uw bericht. Wij willen u graag van dienst zijn.
Stuur uw klacht/opmerking in een e-mail met uw klantgegevens en telefoonnnummer via webcare@eci.nl en vermeld daarbij de volgende referentie: ECI-KASSA-Sant19.
Met vriendelijke groet,
ECI webcare -
Oct 30, 2012 om 11:06eci[quote=valerius-2 schreef op maandag 29 okt 2012, 15:24]Die zaken spelen al zolang op niet goed kijken naar de regeltjes, ook van hun kant proberen ze alles zo te regelen dat u haast niet meer ziet wat de gevolgen zijn als u 1 maal bij hun heeft gekocht.
-
Oct 30, 2012 om 11:02eci[quote=lourdes schreef op maandag 29 okt 2012, 14:53]Schande, en nog eens schande.
Toen ik lid werd enkele jaar geleden werd mij verzekerd dat er geen verplichting was om per kwartaal te bestellen. Eens per jaar zou genoeg zijn, meer mocht natuurlijk ook. Nu ontvang ik een rekening (let op een rekening ) Voor een vrije keuze bon, dat ik niet eens heb gekregen!!!
Ik vraag om op te zeggen en de telefoniste zegt: ja, zodra u de resterende 2 boeken heeft besteld en betaald. Dit lijkt steeds meer op de reklame over de meneer dat bij de sportschool komt opzeggen met zijn been in de gips. Aan de balie krijgt hij te horen "Jazeker, over een half jaar" .....
Trek mijn leer hier uit. Ik luister nooit naar telefonichs verkoop, laat staan dat ik ooit een toezegging doe..... voor je het weet zit je diep in de problemen en heel wat eurootjes armer....
Vervelend te vernemen dat er een miscommunicatie heeft plaatsgevonden.
Graag wil ik het voor u oplossen. Stuur een e-mail met uw klantgegevens en telefoonnnummer via webcare@eci.nl en vermeld daarbij de volgende referentie:
ECI-KASSA-Sant19.
In afwachting van uw antwoord.
ECI webcare
-
Nov 2, 2011 om 16:02eci@leon40
Excuus voor de late reactie. Om exact te kunnen nagaan waarom deze herinnering naar u is verzonden heb ik uw gegevens nodig. Ik verzoek u vriendelijk het klantnummer of adres per e-mail naar ons toe te sturen. U kunt dit sturen naar webcare@eci.nl
Ik wacht uw reactie af en probeer daar zsm op te reageren
Met vriendelijke groet,
Kathinka
ECI Webcare -
Oct 31, 2011 om 09:52door eci.nl een bedrag openstaan bij inkassounieGeachte heer/mevrouw,
Ik lees zojuist uw verhaal en begrijp dat dit vervelend is. Graag wil ik kijken wat ik voor u kan doen. Stuur een e-mail met uw klantnummer en/of NAW gegevens naar: webcare@eci.nl
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Marcel
ECI Webcare team -
Oct 19, 2011 om 13:36ECI.NL Vrije keuze bon@zira Ten eerste onze verontschuldiging voor de late reactie.Helaas hebben wij uw bericht gemist. Graag wil ik een en ander voor u nakijken. Stuur het klantnummer per e-mail "webcare@eci.nl" naar ons toe en ik kijk het na voor u.
Met vriendelijke groet,
Kathinka
ECI Webcare -
Sep 23, 2011 om 14:56ECIGoedemiddag,
Vervelend om te lezen dat de levering zo slecht verlopen is, na zo''n lange tijd wordt het lastig om uit te vinden waar de bestelling beland is. Als je je naam, adres, woonplaats en klantnummer maild naar webcare@eci.nl dan ga ik je hiermee helpen, wil graag uitzoeken waar het fout is gegaan. -
Sep 20, 2011 om 16:05eciGraag zou ik u de voorwaardes willen uitleggen, omdat het rust op een misverstand. Stuur u gegevens naar webcare@eci.nl, dan kunnen wij u helpen.
Met vriendelijke groet,
Jessica
ECI Webcare -
Sep 19, 2011 om 12:31ECI.NL Vrije keuze bonGeachte heer Stebanobic,
Ik lees zojuist uw verhaal. Ook zie ik dat u al een aantal correcte antwoorden via de deelnemers op dit forum heeft ontvangen. U kunt alleen VIP klant worden door hier zelf expliciet voor te kiezen. De verandering naar 'klanten' en 'VIP klanten' heeft in de zomer van 2010 plaatsgevonden. Zoals Stacey al schreef, is het verschil dat VIP klanten een hogere korting tot 40% krijgen. Hier staat tegenover dat u 4 VIP artikelen per jaar afneemt. Als u voor 2010 lid was van de ECI bent u automatisch VIP klant geworden. Dit is geen verandering van de voorwaarden, de ECI heeft altijd gewerkt met kwartaalafnames. Ruitenheer merkt terecht op dat de kwartaalkeuze is veranderd in de Vrije Keuze Bon. Beide vertegenwoordigen dezelfde waarde.
Niettemin, begrijp ik dat u een andere verwachting heeft. Ik wil uw persoonlijke situatie
graag nader evalueren en kijken wat ik eventueel voor u kan doen. Stuur uw klantnummer en/of NAW gegevens naar webcare@eci.nl
Na ontvangst van uw e-mail nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Marcel
ECI Webcare team