Kassa Vraag & Beantwoord
  • Overzicht
  • Gemist
  • Artikelen
  • Vraag & Beantwoord
    • Stel jouw vraag
    • Gebruikers
    • Zoek een vraag
    • Categorieën
  • Dossiers
  • Test Case
  • Nieuwsbrief
  • Hulpartikelen
  • Contact
Iedere zaterdag om 19.05 uur op
  • Overzicht
  • Gemist
  • Artikelen
  • Vraag & Beantwoord
  • Dossiers
  • Test Case
  • Nieuwsbrief
  • Hulpartikelen
  • Contact
  • Stel jouw vraag
  • Gebruikers
  • Zoek een vraag
  • Categorieën
Terug naar het profiel

Antwoorden gegeven door: girlbad

  • Datum
    Vraag
    Antwoord
    Bekijk
  • Feb 27, 2019 om 12:03
    11 jaar na dato een incasso(intrum)van wehkamp
    U schrijft "jongstleden 31/1/2008".  Heeft u de datum verkeerd ingetypt? Want jongstleden betekent recent en 2008 is niet recent.
    Ik ga mee met het antwoord van Heremietkreeft en Panter22.
    Laat u of uw ouders niet bang maken. Het incassobureau moet met duidelijke bewijzen komen. 
    Misschien kunt u ook een e-mail naar Wehkamp sturen met de vraag of het klopt, wat Incasso Intrum aangeeft.
    Onderneem wel enige actie, laat het niet op zijn beloop. Want het lost niet vanzelf op.
    Link
  • Nov 17, 2017 om 13:14
    Consequent fouten bij pakketbezorging
    NEODUTCHIO
    U schrijft: (quote) U betaald helemaal niets aan DHL, dat doet de afzender. U bent dus ook helemaal geen partij voor hun. 2 klachten per uur, heeft u enig idee hoeveel pakketten DHL per dag vervoerd? In percentage is 2 per uur helemaal niets. Daarbij wordt er 's nachts niet geklaagd, dus het gemiddelde gaat nog verder omlaag.
    Net zo goed dat u fouten maakt, gebeurd dat bij DHL ook wel eens. Gelukkig zijn de pakjes niet van levensbelang en hoeft u dus niet wanhopig te zijn.(quote)

    Er wordt door Chris-19 gevraagd "Is hier iets aan te doen wettelijk gezien"
    En dan is bovenstaande uw antwoord? Uw reactie is uw mening uiten, maar het is geen antwoord geven op een vraag....
    Link
  • Oct 14, 2017 om 13:43
    All great dealz
    zie Consumentenbond:
    https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2017/pas-op-met-all-great-dealz  

    Pas op met All Great Dealz


    All Great Dealz belt consumenten met de mededeling dat ze een prijs hebben gewonnen: een vliegreis naar een land van keuze. Wel moet de ‘winnaar’ zelf €65 bijbetalen. Vervolgens komt er een brief met daarin een aantal kortingsvouchers voor een nog te boeken reis en hotelovernachting. Pas in de brief staat vermeld dat terugsturen van de vouchers op eigen kosten is. Wie dit doet, is in veel gevallen nog steeds niet van het bedrijf af: uit de klachten blijkt dat All Great Dealz regelmatig beweert dat de retourzending niet of beschadigd is ontvangen. Het bedrijf probeert daarna met behulp van intimiderende incassopraktijken alsnog betaling af te dwingen.

    Link
  • Aug 27, 2017 om 12:35
    Hoge telefoonrekening videobellen
    voor AUDB

    onbeperkt = onbegrensd. En er zijn nog veel meer synoniemen voor onbeperkt. Maar nergens zie je dat het woord "gratis"  een synoniem van onbeperkt is. 

    Ik ben het volkomen eens met Edrick3.
    Link
  • Dec 23, 2016 om 12:27
    Wat is een biljet van 200 Milliarden Mark waard uit oktober 1923?
    klik op volgende regel:

    https:/www-ma-shops.nl/shops/search.php5?searchstr=Deutschland+200+Milliarden+Mark+1923 

    of

    https://www.catawiki.nl/catalogus/bankbiljetten/landen/50529-duitsland?page=1&field=7653&order=a&external=0&view=g&page=1&vg=all&type=s&language=nl&area_id=50529&user_id=&stamp_filter=&filters%5Bin_wish_list%5D=&filters%5B7651%5D=2353017&filters%5B7655%5D=&filters%5B7657%5D=&filters%5B7677%5D=&filters%5Byear_from%5D=1923&filters%5Byear_to%5D=1923&filters%5Btitle%5D=
    Link
  • Dec 7, 2016 om 12:27
    Pakket retour naar buitenland PostNL
    Staat er op het bericht van de webshop, dat u het pakket via Postnl. moet terugsturen. Of moet het via een andere pakketdienst.
    Link
  • May 1, 2016 om 19:50
    Zorgkostenfactuur
    Ik wil graag alle forumleden, die gereageerd hebben bedanken voor uw meedenken.
    Het is mij nu wel duidelijk hoe het in elkaar zit. Maar ik blijf het een kromme situatie vinden. Zoals ik al eerder in een reactie heb aangegeven, is het in het bedrijfsleven zo, dat je betaalt op de dag zelf of later. Maar niet eerder dan de dienst is uitgevoerd.

    Nogmaals dank. En het lijkt mij nu wel tijd om dit onderwerp te sluiten.
    Link
  • May 1, 2016 om 15:25
    Zorgkostenfactuur
    Hallo Dejeeper/Cor,

    Excuses voor het wat late reageren, maar ik ben een paar dagen ziek geweest.

    Wat betreft je vraag: De afspraak was op 1 februari dit jaar. Maar de DBC datum is 25 oktober. Het ziekenhuis stelt dat de factuurdatum gebaseerd wordt op de DBC datum en niet de afspraakdatum. En dat is waarom ik dit forum advies gevraagd heb of dit klopt.
    Goeten,
    Girlbad
    Link
  • Apr 26, 2016 om 14:32
    Zorgkostenfactuur
    Eerder in 2014(en al jaren daarvoor) is er een jaarcontrole bij de specialistgeweest. Dat moet eigenlijk elk jaar. Maar in 2015 is dat niet gebeurd.
    Ik ben er nu wel zo'n beetje achter, hoe de constructie van dateren van facturen door ziekenhuizen, in elkaar zit.
    En daar ging mijn vraag over. 
    Blijft overeind staan, dat het een kromme constructie is.
    In het dagelijks leven betaal je voor een product of geleverde dienst/behandeling op de dag zelf of later. En niet eerder.
    Ziekenhuizen vallen daar dus niet onder. Diegene, die deze wet in elkaar geknutseld heeft, moet echt een "off-day" gehad hebben.
    Link
  • Apr 26, 2016 om 13:27
    Zorgkostenfactuur
    Voordat ik mijn vraag op dit forum stelde, heb ik de zorgverzekeraar gebeld. Die gaven als antwoord, dat het ziekenhuis deze datum heeft aangegeven. En dat ik het ziekenhuis zou kunnen bellen om meer specificatie. Zoals ik in vorig berichtje schreef heb ik (nadat ik diverse antwoorden heb gekregen via dit forum) inmiddels ook het ziekenhuis gebeld. Met het antwoord, zoals beschreven in vorig bericht.
    Link

Kassa

  • Home
  • Artikelen
  • Belbus
  • Gemist
  • Rubrieken

Service

  • WhatsApp-dienst
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Veelgestelde vragen
  • Dossiers
  • Disclaimer
  • Cookie-instellingen

 

  • BNNVARA
  • Postbus 175
  • 1200 AD Hilversum