Consequent fouten bij pakketbezorging
Voor de zoveelste keer heb ik weer problemen met DHL parcel.
Nu heb ik gekeken op het internet en alleen al op Facebook regent het klachten. (2 per uur minimaal). Dit gaat allemaal over het zogenaamde “verkeerde sorteercentrum”
nu betaald iedereen gewoon de volle mep ondanks dat bijna alle pakketten vertraging oplopen (minimaal 2 dagen).
Mijn voorbeeld:
15-11 een pakket besteld
16-11 Tussen 14:00 en 18:00 zou het bezorgd worden.
om 18:15 gebeld. Ik kreeg als antwoord dat het in een “verkeerd sorteercentrum” is geleverd en dat het 1 tot 2 dagen vertraging heeft. Er wordt geen alternatief of vergoeding geboden bij contact.
Nu is dit systematisch het geval aangezien alle klachten hierover gaan. Is hier iets aan te doen wettelijk gezien?
bij voorbaat dank,
een wanhopige klant van DHL

Op dit forum kunnen wij niets voor u regelen, dus hier klagen kan zinloos genoemd worden. Bovendien is dit forum daar niet voor.
Laat uw bestellingen bezorgen bij zo'n afleverpunt.
Wat betreft "wanhopige klant", u bent een gelukkig mens als u al wanhopig wordt van dat een pakje niet op de toegezegde tijd wordt afgeleverd.
Persoonlijk vind ik dat u niet zo moet overdrijven.
U betaald helemaal niets aan DHL, dat doet de afzender. U bent dus ook helemaal geen partij voor hun. 2 klachten per uur, heeft u enig idee hoeveel pakketten DHL per dag vervoerd? In percentage is 2 per uur helemaal niets. Daarbij wordt er 's nachts niet geklaagd, dus het gemiddelde gaat nog verder omlaag.
Net zo goed dat u fouten maakt, gebeurd dat bij DHL ook wel eens. Gelukkig zijn de pakjes niet van levensbelang en hoeft u dus niet wanhopig te zijn.

Het streven is binnen 24 uur te bezorgen volgens de website. In de praktijk lukt dit meestal niet. Ga klagen bij de webshop.
Je ben niet de enige waar het altijd fout gaat . ligt meestal aan de bezorger die geen zin meer heeft !!!!!!!
Als je beschuldigingen uit, dien je ook met bewijzen te komen.
NEODUTCHIO
U schrijft: (quote) U betaald helemaal niets aan DHL, dat doet de afzender. U bent dus ook helemaal geen partij voor hun. 2 klachten per uur, heeft u enig idee hoeveel pakketten DHL per dag vervoerd? In percentage is 2 per uur helemaal niets. Daarbij wordt er 's nachts niet geklaagd, dus het gemiddelde gaat nog verder omlaag.
Net zo goed dat u fouten maakt, gebeurd dat bij DHL ook wel eens. Gelukkig zijn de pakjes niet van levensbelang en hoeft u dus niet wanhopig te zijn.(quote)
Er wordt door Chris-19 gevraagd "Is hier iets aan te doen wettelijk gezien"
En dan is bovenstaande uw antwoord? Uw reactie is uw mening uiten, maar het is geen antwoord geven op een vraag....
Ik dacht, dat een uitstekend aantwoord gegeven wordt:
a) Voor een wettelijke procedure zal je toch echt partij moeten zijn.
b) een aanmerkelijk belang. Bij zo'n kleine foutmarge, die bovendien nog een tijdelijk probleem geeft, en geen schade - die niet bij bestelling was te voorzien als mogelijkheid - heeft u helemaal geen "poot om op te staan".

@girlbad
Er wordt door Chris-19 gevraagd "Is hier iets aan te doen wettelijk gezien"
En dan is bovenstaande uw antwoord? Uw reactie is uw mening uiten, maar het is geen antwoord geven op een vraag...
Geef dan zelf antwoord op de vraag in plaats te zeuren of een antwoord van een ander, waar niets mis mee is.
.
Aangezien het feit dat Chris-19 geen overeenkomst heeft met DHL is er juridisch dus niets aan te doen. Bent u zo meer tevreden met mijn antwoord?
Neodutchio:
Nee.
V1126:
Ik heb geen antwoord, punt. En ik ga dan ook niet allerlei dingen erbij halen, die niets met de vraag te maken heeft.
Het gebeurt zo vaak, dat forumleden allerlei dingen erbij halen(u noemt dat zeuren), die niet rechtstreeks te maken hebben met de vraag. En dus ook geen antwoord is.
Open dan een nieuw topic en ga daar verder met meningen uiten.
Daarom mijn bovenstaande reactie.
En verder reageer ik niet meer op dit onderwerp...

@girlbad. Maar als u geen antwoord hebt op de vraag, maar alleen kritiek op andere reageerders, waarom plaatst u dan een reactie bij V&B?

Ik had hetzelfde 2 weken geleden. Zou onderweg zijn met de bezorger en toen halverwege de dag vertraagd wegen verkeerd bezorgcentrum.
Alleen kneuzen kunnen werken bij DHL

U maakt kennelijk nooit fouten. Enfin, mocht dat toch gaan gebeuren dan kunt u altijd nog - als kneus - terecht bij DHL.
Wat een denigrerend opmerking maar u over "alleen kneuzen" enz. Hoe verzint u het.
Ik zou eerder denken dat alleen kneuzen navigatiesystemen van een kleine duizend euro kopen zonder het fijne ervan te weten, en dat alleen kneuzen maar blijven boeken bij goedkope luchtvaartmaatschappijen en bij herhaling niet de voorwaarden en regels ervan lezen en steeds opnieuw over hetzelfde klagen.
Vergeet vooral de kneuzen niet die post van een ander openmaken. Iets wat niet eens mag van de wet.
Klagen moet u bij de verkoper.
op de afleverdag de bestelling gewoon opnieuw doen, en zo mogelijk de 1e bestelling direct annuleren?
Ik heb ook een klacht. Er is van mij een blouse al 3 weken onderweg. Het zal bezorgd worden door DHL, Ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Het is een rotzooitje bij deze postbezorging. Dat kan je toch niet maken.


En u heeft natuulijk niets anders om aan te trekken?
Een luxe probleem, en wij van het forum behandelen geen klachten. Als u had gekeken had u gezien dat hier vragen gesteld worden, zie de titel van deze rubriek.
Verder is al een paar keer gezegd dat u bij de verzender moet zijn.

@hennet
Ik heb wel n overall liggen voor u , staat ook nog allemachtig prachtig voor de zondag

Dan moet u bij de verzender klagen, en die op zijn beurt bij DHL. Door hier te klagen komt de blouse echt niet sneller.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vliegtickets amerika overstap
Waarom kost een vliegticket van Düsseldorf naar Schiphol naar San Fransico met koffers op 13 oktober €597,-. Terwijl als je hem direct vanaf schiphol pakt, dus een complete vlucht minder. 718 euro. Ik snap dat het waarschijnlijk een kwestie van vraag en aanbod is.... maar millieu technisch kan KLM dit echt niet maken. Lees meer
Bellegingshypotheek
De waarde vd beleggingen van mijn beleggingshypotheek zijn hoger dan rest hypotheekschuld, waarom kan mijn hypotheek daarmee niet afgelost worden. Nu moet ik tot mijn 84e hypotheekrente blijven betalen Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer