Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: old fellow
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 31, 2018 om 11:14Levering Tele2Ervaring bij T2 en bezorgen smart phone: het nummer van de id werd vooraf gevraagd en gegeven, dit werd vergeleken en met een maskertje erover op de foto gezet. + 1 cent pinnen van de betaalrekening. Bezorger was op tijd en correct. Ik zet vraagtekens bij het verhaal van de vraagsteller.
Van de site: Een abonnement met nieuw toestel besteld?
We willen je graag meer inzicht geven in het leverproces. Hieronder lees je welke stappen worden doorlopen wanneer je een abonnement met nieuw toestel hebt aangevraagd:
1. We hebben je bestelling ontvangen en verwerken dit voor je.
2. We maken je bestelling klaar voor verzending. Is je toestel niet voorradig? Dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.
3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af in één pakket. Je ontvangt van de OPD een e-mail waarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt. Jij bepaalt zelf wanneer, OPD levert ook ‘s avonds en in het weekend. Bij de aflevering wordt je legitimatiebewijs gecontroleerd en teken je je mobiele contract. De bezorger zal je vragen om ter plaatse € 0,01 te pinnen voor de administratie.
Let op: Het identificatiebewijs en de bankgegevens moeten op dezelfde naam staan. Als dit niet het geval is, kan de koerier het toestel niet afgeven.
4. Je bestelling is afgeleverd. -
Jan 26, 2018 om 21:03T Mobile per direct opzeggenDit is niet echt een rden voor contractontbinding in mijn visie en ook niet logisch, tenzij u graag een afkoopsom betaald.
-
Jan 25, 2018 om 11:22Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.comAls ze er een nieuwe doos omheen doen die in aanschaf hooguit 3 euro kost kunnen ze de volgende klant weer een poot uit gaan draaien met dit onbruikbare toestel en zo uiteindelijk toch een leuke omzet genereren.
Ik denk dat ze graag voor 3 euro dozen bij u willen bestellen, vraagsteller. Alleen dan gaat u wel failliet. -
Jan 19, 2018 om 12:51Postnl bezorger propt zeldzame LP dubbelgevouwen in brievenbus.Schadevergoeding?Ik vind de opmerking van aurora wel heel kort door de bocht. Hoe weet hij wat de bedoeling is, kent hij de TS?
-
Jan 18, 2018 om 12:10Postnl bezorger propt zeldzame LP dubbelgevouwen in brievenbus.Schadevergoeding?Een beetje verzamelaar regelt een echt veilig systeem voor kostbaar/hoge waarde vervoer. Kennelijk is de lp verzonden als brievenbuspakje of pakketpost zonder enige verzekering en of aangetekend, beetje onlogisch. Het idee beleging is even logisch als dat de opanme an sich waarde kan hebben. Masar dat zal wel weer aan mij liggen. Er zijn mensen die voor dat ene melodietje goud over hebben.
-
Jan 17, 2018 om 23:36Postnl bezorger propt zeldzame LP dubbelgevouwen in brievenbus.Schadevergoeding?Nu heeft de ontvanger NIETS, met een voor hem / haar belangrijke opname KAN een mp3 of wave bedstand nog IETS betekenen. Oordeel niet als je geen verdere info hebt.
-
Jan 17, 2018 om 19:42Online bestelling Mediamarkt,geen producten, geen geld terug !U koopt in een winkel een nieuw artikel, dat u het al terug mag brengen is coulance en geen recht. U had van te voren kunnen vragen/uitzoeken of de oven voor u geschikt was. Dus die 10% heet leergeld. Als u zich vooraf goed had geïnformeerd had u geen stennis hoeven te maken en was u geen 10% kwijt geweest. U kunt alleen boos zijn op uzelf. De term "ons geld" is ook fout, het was uw oven en het geld van de MM.
-
Jan 15, 2018 om 14:53Online bestelling Mediamarkt,geen producten, geen geld terug !Op de tegenwoordige kadokaarten staan en een nummer en een pincode. Wat bedoel je met: Dit slaat als een tang op een varken, en op de kennelijk verwijderde melding: haal je foto weg vanweg nummer. Helder?
-
Jan 15, 2018 om 12:46Geen antwoord van KijkshopBellen is geen bewijs.
-
Jan 11, 2018 om 16:54Uit de W.A.?En dàt levert strakkere voorwaarden en hogere premies op .......