ma
door margad Jan 15, 2018 om 12:27
Winkels & webshops
Online bestelling Mediamarkt,geen producten, geen geld terug !

Op 24/11/2017 heb ik online bij Mediamarkt een bestelling gedaan. Betaald met een Mediamarkt cadeaukaart van € 100 en een bijbetaling via Ideal van€ 32,99. Heb hiervoor een bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen.

Tot vandaag, 15/01/2018 geen producten ontvangen nog het gehele bedrag dan wel cadeaukaart terug gekregen. Wel is het per Ideal betaalde bedrag van € 32,99 al enige weken geleden teruggestort op mijn bankrekening. Maar de € 100 van de cadeaukaart is via de digitale weg kennelijk zoek geraakt bij de IT van Mediamarkt.

Na negen telefoontjes met bijna altijd een oneindige lange wachttijd (20-40 minuten geen uitzondering) en herhaaldelijk vragen om een oplossing op Facebook, en tenslotte op 27/12 j.l. een aangetekende brief gestuurd met een in gebreke stelling gestuurd aan de directie van mediamarkt (waarop helemaal geen reactie is gekomen tot op heden)  Het enige wat ik nu al bijna NEGEN weken te horen/lees lezen krijg via Facebook, is de boodschap: het is in onderzoek !. Met andere woorden geld weg en geen producten ontvangen.

5632 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 15, 2018 om 12:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké.

panter22
door panter22 - Jan 15, 2018 om 12:40
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je al in je spam mail gekeken?

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Beoordeling
Zodra jouw retourzending is aangekomen in ons retourcentrum ontvang je het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen retour. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald.

Als je (een deel) hebt betaald met een cadeaukaart ontvang je binnen 3 werkdagen per mail een e-voucher.

ol
door old fellow - Jan 15, 2018 om 12:44
90 Antwoorden / Vragen

Zonder pincode begin je niks .........

costnix
door costnix Jan 15, 2018 om 13:53
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dit slaat als een tang op een varken.

ol
door old fellow Jan 15, 2018 om 14:53
90 Antwoorden / Vragen

Op de tegenwoordige kadokaarten staan en een nummer en een pincode. Wat bedoel je met: Dit slaat als een tang op een varken, en op de kennelijk verwijderde melding: haal je foto weg vanweg nummer. Helder?

Gr
door Grunn1 Jan 15, 2018 om 15:30
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Met het nummer alleen kan je niks. Je moet met de kaart naar de Mediamarkt voor saldo informatie kan niet online. Wil je in de webshop betalen dan heb je de code nodig die onder de kraslaag zit op de anderekant van de kaart.

Grunnen.
door Grunnen. - Jan 15, 2018 om 15:46
509 Antwoorden / Vragen

Ze zullen bij MM ook wel door hebben dat je een artikel gekocht van € 132.99 ,- en dat je €100 minder terug ontvangen hebt.Vermoedelijk zijn ze aan het uitzoeken of er fraude gepleegd met de bon.Ik zou zolang dit onderzoek loopt even rustig afwachten op de uitkomst.

Pe
door Peetje 50 - Jan 17, 2018 om 19:06
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij hebben ook slechte ervaringen met Mediamarkt.
Wij kochten vorig jaar een inbouw oven/magnetron.
Thuisgekomen maakten we de doos open en lazen de bovenopgelegen gebruiksaanwijzing.
Hieruit bleek, dat wij deze oven onmogeijk konden plaatsen.
Dit hadden ze in de winkel niet verteld.
We legden de gebruiksaanwijzing terug en sloten de doos.
We reden meteen weer terug, maar kregen geen geld noch tegoedbon.
Pas nadat ik stennis maakte bij de klantenservice, kregen we met inhouding van 10% ons geld terug.
Wij kopen er nooit meer.

ol
door old fellow Jan 17, 2018 om 19:42
90 Antwoorden / Vragen

U koopt in een winkel een nieuw artikel, dat u het al terug mag brengen is coulance en geen recht. U had van te voren kunnen vragen/uitzoeken of de oven voor u geschikt was. Dus die 10% heet leergeld. Als u zich vooraf goed had geïnformeerd had u geen stennis hoeven te maken en was u geen 10% kwijt geweest. U kunt alleen boos zijn op uzelf. De term "ons geld" is ook fout, het was uw oven en het geld van de MM.

mo
door mof - Jan 17, 2018 om 19:30
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Het is in onderzoek betekent dat er nog niets vaststaat omtrent uw geld teruggave. Het is in onderzoek betekent niet dat u naar uw geld kunt fluiten, slechtts dat u nog wat meer geduld moet hebben.