om
door ommeren Jan 22, 2004 om 22:27
Computers & telefonie

Adsl snelheid

Zoals bekent heeft kpn voor alle lite abonomenten de snelheid verhoogd van 384 na 1024 alleen hetnet met voordeelsurfen gaat hier niet in mee wat eigenlijk ook een lite pakket is.
Wat vind u van deze achterstands praktijk nu ze stunten adsl voor 17.95 maar je krijg gewoon een adsl direct pakket van kpn tervergelijking

315 2 Rapporteer

bj
door bjck - Apr 16, 2004 om 12:30
82 Antwoorden / 0 Vragen

Keuze is blijkbaar aan de isp zelf wat ze doen. En het lijkt mij dat met dit soort 'acties' je ontevreden klanten krijgt. En dat dit niet goed is voor je bedrijf. Maar mijn inziens mag het wel gewoon natuurlijk.

ju
door june - Apr 16, 2004 om 12:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

dit is een marketing strategie van het bedrijf want als je meerdere merken hebt kan je allerlei trucjes uithalen met de verschillende merken zoals en zogenaamd a-merk dat kwaliteit uitstraalt waar u dan ook voor betaalt(zoals planet) maar niet iedreeen neemt dit en dan kom je bij een goedkoper merk uit en dat is dan eigelijk van hetzelfde bedrijf(Zoals het net) dit mag volkomen volgens de wet. dit wordt dan ook bjina door ieder bedrijf gedaan overigens werd volgens mij die 17.95 na een half jaar volgens mij 24.95 maar dat weet ik niet zeker maar dit is bewezen bij tiscali en dit behoort tot hetzelfde concern overigens weer zo'n typisch voorbeeld van deze marketing strategie