jo
door jonas053 Jul 20, 2005 om 18:24
Computers & telefonie

Chevrolet aktie misleidend?

Kreeg ik vandaag een folder in de bus met een begeleidende brief Met de tekst "duizenden euro's voordeel bij uw Chevroleet dealer" Nu was ik van plan om een Matiz aan te schaffen ik zou hier heel veel extra's bij krijgen  en wel tot 2000 euro boven op de huidige inruil. Ik had al eerder bij een andere garage gevraagd wat de inruil zou zijn. Chevrolet gaf incl. de korting hetzelfde bedrag terug. Ik had wel geluk omdat ik zo weinig kilometers had gereden. Ook werd er bij verteld dat  de dealer die korting moest betalen, terug naar huis las ik onder de brief toch de handtekening van de dealer. Ik heb dus besloten om in mijn 6 jaar oude autootje waar nog geen 30.000 km op staat verder te rijden. Of moet ik eens naar een andere chevrolet dealer gaan. wat adviseren jullie mij. Groet ans

213 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 20, 2005 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

terug naar huis las ik onder de brief toch de handtekening van de dealer

Sorry maar ik begrijp uw vraag niet. E.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2005 om 09:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Chevrolet deed de aktie en dan kon in terecht bij de Opel dealer die tevens chevrolet dealer is. Hij beschuldigde chevrolet, dat achteraf de aktie niet terecht zou zijn, die 2000 euro zou de dealer moet betalen. Maar onderaan de brief stond dus de handtekening van de Opel/chevrolet dealer. Een beetje ingewikkeld.

groet ans

ve
door verwijderd - Jul 21, 2005 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

het loont altijd om eens bij een paarverschillende dealers te informeren ! Ik doe dat altijdbij enige Ford dealers en de kleinste dealer is iedere keer de goedkoopste,

ve
door verwijderd - Jul 21, 2005 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

ronkijken of shoppen kan geen kwaad maar, let op dat de voorwaarden wel het zelfde zijn. bv afleverings kosten is een post waar veel verschil in kan zitten.succes

ve
door verwijderd - Jul 22, 2005 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het geven van extra inruil is over het algemeen een vrij zinloze reclame-actie.
Vaak kun je bij inruil nog korting krijgen op een nieuwe auto. Maar het gaat uiteindelijk om wat je moet betalen. En als er een landelijke actie is voor extra inruil, heb je tegelijk minder korting: per saldo betaal je dan nog steeds evenveel.
Collega van mij kon 1000 euro korting krijgen bij een dealer. Hij ging naar een ander. Die had niet zo'n kortingsactie. Wel gaf hij een hogere taxatie op de inruilauto, waardoor hij toch goedkoper was, ondanks dat hij niet een 1000-euro-kortings-actie had.

Dus: je kan het beste een beetje rondshoppen bij wat verschillende dealers, en vergelijken wat je bij hen uiteindelijk zelf nog naast je inruilauto moet bijleggen...

ve
door verwijderd - Jul 23, 2005 om 10:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor een Matiz  kun je ook bij GM dochter Daewoo terecht

is dezelfde auto   Chevrolet/Daewoo- Matiz

van dezelfde lopende band

ve
door verwijderd - Jul 23, 2005 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rijdt de oude auto nog goed?? Lekker blijven rijden, doordat je per
jaar zo weinig kilometers rijdt, is het echt zonde om een nieuwe aan te
schaffen.

 Echt zonde van het geld. Bovendien ben je in 1 klap van alle problemen af.

rene

ve
door verwijderd - Jul 23, 2005 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de tips maar ik denk dat ik nog effe blijf rijden ik ben nl. gisteren bij een andere dealer geweest en daar kreeg ik 1250 euro minder ja echt waar minder voor mijn auto. Ik heb hem wel verteld hoe ik over hem dacht, maar hij vertelde als hij meer tijd hier in ging besteden dan kon hij nog iets meer geven, nou daar wordt ik helemaal onpasselijk van.

groetjes en allemaal bedankt ans

ve
door verwijderd - Jul 25, 2005 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jonas.Gewoon blijven rijden!Je wordt(zeker)bij autodealers besodemieterd,genoeg ervaring mee.Start hij goed?,rijd hij goed?.Zeker de auto's van tegenwoordig kunnen makelijk 15 jaar mee zonder al te veel kosten.Mij krijgen ze niet meer gek.(maar ik lach hun wel uit nu.)

ve
door verwijderd - Jul 25, 2005 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij een Chevrolet denk ik altijd aan grote auto's met voldoende ruimte voor je gezin, veiligheid, een V8 voorin met automaat en niet aan die nep-Opels uit het Oosten.

Geen aandacht aan besteden dus.