bo
door bounder Oct 22, 2010 om 11:21
Computers & telefonie

Eenmalige kosten Ziggo Zakelijk

Afgelopen donderdag was ik voor mijn eenmanszaak opzoek naar een snelle betrouwbare internet verbinding. Ik kwam toen onder andere terecht op de site van Ziggo. Al daar leek het product Internet Plus mij het meest geschikt. Echter bij het vergelijken van de verschillende Internet plus varianten bleek al snel dat de eenmalige kosten enorm verschillen met niet alleen de duur van het contract, maar ook de snelheid van het pakket(dus het maandbedrag)

Zie Link:
http://www.ziggozakelijk.nl/internet/internet_plus/bestel/bestellen_internet_plus

Zo maakt het voor de eenmalige kosten niet uit of ik het pakket voor 1 of 2 jaar neem. maar bij de duurdere variant bestaan de eenmalige kosten al niet meer bij een 2 jarige contract.

Ik heb nu met Ziggo gebeld om verhaal te halen en er werd mij verteld dat het eenmalige bedrag te maken heeft met de administratie kosten. Dit is natuurlijk onzin gezien het tweejarige contract van het goedkoopste pakket geen voordeel oplever in de eenmalige kosten.

Kunnen we nu dan stellen dat Ziggo zijn nieuwe klanten al probeert op te lichten voordat het contract ingaat, gezien er onlogische verschillen zitten in de eenmalige aansluit kosten en moeten eenmalige kosten volgens de consumenten regelgeving door een bedrijf worden verantwoord als de klant hierom vraagt.

Ik begrijp dat het hier wellicht om een B2B vraagstuk gaat, toch zou ik graag deze vraag beantwoord zien krijgen. Gezien jullie ervaring met Ziggo vraagstukken leek mij het verstandig deze vraag aan jullie voor te leggen.

1793 2 Rapporteer

tinus12
door tinus12 - Oct 22, 2010 om 13:08
7 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt het beste en goedkoopste Scarler one nemen dat is breedband en telefonie [ vast en mobiel] in een

tinus12
door tinus12 - Oct 22, 2010 om 13:09
7 Antwoorden / 1 Vragen

Moet zijn scarlet one