do
door dolphino Dec 2, 2004 om 21:16
Computers & telefonie

Ervaring met e-phones?

Hallo,

Ik ben van plan een GSM-toestel te kopen. In de winkels bij mij in de buurt ligt de prijs veelal veel hoger dan op internet. Alleen weet ik niet of dat dit betrouwbaar is. Krijg ik wel een toestel als ik betaald heb? Heeft iemand ervaringen met e-phones? Zoals bij Kassa altijd aangeraden wordt, heb ik al een eenvoudige vraag gesteld via hun reactieformulier om te kijken of zij snel reageren.

http://www.e-phones.nl/telefoons_per_merk/3/Nokia/

A
Alvast bedankt voor jullie reacties.

307 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 2, 2004 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet wat u van plan bent te kopen maar ik waarschuw u voor leuke aanbiedingen door particulieren op internet met name in mijn woonplaats Rotterdam. Regelmatig staan er hier berichten in de krant van mensen die, gelokt door de lage prijs, hier naar toe komen, het geld meegeven omdat dan z.g. de telefoon of telefoons opgehaald kan/kunnen worden en vervolgens zie je de 'verkoper'nooit meer terug. Het geld geld dus ook niet maar dat begreep u al. Uitkijken dus is mijn welgemeend advies. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Dec 3, 2004 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi PML,

Nee dit is geen particulier, het is een site waar ook een adres bij staat, volgens mij wel een bedrijf. Maar betrouwbaar, dat is mijn vraag?

ve
door verwijderd - Dec 5, 2004 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op het bewuste adres in Heiloo, Marienstein 73 woont een zekere D.J. de Haan. Zo te zien is het iemand die vanuit huis deze artikelen te koop aanbiedt. Dit betekent dus absoluut niet dat het een onbetrouwbaar adres is. Middels de telefoongids op internet kunt u zijn/haar telefoonnummer achterhalen en om verdere inlichtingen vragen. Groeten - PML

ve
door verwijderd - Dec 5, 2004 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga eens naar www.typhone.nl.
Deze gsm-winkel geeft een fantastisch overzicht van provider, abonnementen en toestellen.

Met vriendelijke groet,

Felix Rothuizen
Kassa-expert

http://www.felixrothuizen.nl

ve
door verwijderd - Dec 6, 2004 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op de e-phones website staat wel een adres en inschrijfnr. bij de Kamer van Koophandel, maar in het telefoonboek (op internet) is geen telefoonnummer te vinden. Verder staat in de voorwaarden op de website dat vooraf betaald moet worden.

Het lijkt redelijk betrouwbaar, maar ik zou zelf liever niet vooraf betalen en dan maar afwachten of en wat er geleverd wordt. Als je in een winkel koopt, ook al is het wat duurder, heb je deze onzekerheid helemaal niet en ook kun je naar de winkel terug gaan als het toestel niet goed werkt of als je vragen hebt over het gebruik.

ve
door verwijderd - Dec 6, 2004 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allemaal bedankt voor jullie tips. Ik heb via Kieskeurig.nl een internet winkel gevonden, die ook een voordeur heeft waar je gewoon naar toe kan. http://www.goedkoopste.nu

Het toestel is hier ook nog eens een stuk goedkoper dan bij e-phones. Ik vind dit toch ook een stuk prettiger dan eerst betalen en dan maar zien wat je wel of niet krijgt.