thomik
door thomik Apr 6, 2009 om 21:07
Computers & telefonie

Frontpage 2000

Wie weet waarom ik op de ene computer met vista wel frontpage aan de gang krijg en op de andere niet?

Werken beide met office 2007

482 6 Rapporteer

gladdeharry
door gladdeharry - Apr 6, 2009 om 21:20
463 Antwoorden / 14 Vragen

Wat gaat erprecies mis dan?Krijg je bepaalde foutmeldingen?Jouw info is wel heel summier.

thomik
door thomik - Apr 6, 2009 om 21:27
5 Antwoorden / 11 Vragen

Ik werk met frontpage. Deze heb ik zelf iedere keer overgezet op mijn eigen computers als ik een nieuwe aanschafte. Nu wil ik hem op een laptop zetten en hij doet het niet.

Daar zit echter momenteel geen office 2003 0f 7 op. Frontpage alleen gekopieerd. Zit het hem daarin?

Er wordt nu aangegeven dat er verscheidene dll missen

gladdeharry
door gladdeharry - Apr 6, 2009 om 21:30
463 Antwoorden / 14 Vragen

Heb je er een cd van?Lijkt mij dat het programma zo niet geinstalleerd kan worden,simpel door het te kopieren.

freya
door freya - Apr 6, 2009 om 22:05
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo thomik,

In de titel van je vraag heb je het over Frontpage 2000 en even verderop over Office 2007. Over welke versie van Frontpage gaat het nu? 2000 of 2007?

Als het Frontpage 2000 is, dan is het niet zo vreemd dat er problemen kunnen ontstaan i.c.m. Vista.

Verder schrijf je 'Frontpage alleen gekopieerd', wil je daarmee zeggen dat je gewoon de programmamap van Frontpage van de ene computer naar de andere hebt gekopieerd? Dat is een methode die sowieso om problemen vraagt. Je mist dan nog allerlei bestanden die bij een 'reguliere installatie' in de windowsmap en de systeemmap worden geplaatst en bovendien mis je een hele hoop registersleutels. Dus in dat geval is het geen wonder dat het niet goed werkt.

m.vr.gr. Freya

thomik
door thomik - Apr 6, 2009 om 22:10
5 Antwoorden / 11 Vragen

ik heb het over 2000, en samenwerking met vista wil dus wel want dat doe ik zelf ook op mijn computer. Ook gekopieerd dus.

toch bedankt voor de reactie

freya
door freya - Apr 6, 2009 om 22:20
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Maar zoals je zelf al aangeeft werkt het niet op de computer waar geen Office 2003 of Office 2007 op staat.

Bij de installatie van het Office-pakket worden een hoop 'standaardzaken' die door het gehele Officepakket gebruikt worden geïnstalleerd in de windowsmap en de systeemmap. Deze 'standaardzaken' mis je nu dus en die heeft Frontpage óók nodig.

Zoals al gezegd, je kunt niet 'zomaar' een programmamap kopiëren naar een andere computer en verwachten dat het dan probleemloos werkt. Dat het je in eerdere gevallen wel gelukt is, komt alleen maar omdat er in die gevallen al 'iets' van het Officepakket geïnstalleerd was.

Freya