sp
door spirasmus Dec 11, 2021 om 19:51
Computers & telefonie

Gegevens en apps overzetten op nieuwe telefoon

Hoe kan ik {zonder snoertjes) alle gegevens en door mij geïnstalleerde apps overzetten op mijn nieuwe telefoon (android)?

5419 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 11, 2021 om 19:58
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Dat moet normaliter heel een voudig kunnen bijv. via de bluetooth. Het zal ongetwijfeld in de gebruiksaanwijzing staan. Als direct antwoord:  Zie dit m.b.t. exporteren: https://www.kieskeurig.nl/artikelen/smartphone/android-overzetten en deze: https://www.htc.com/nl/contact/productissue/htc/GUID-4E541AEC-B4D4-4EEB-8A09-441DAC79B113/ of deze. Geldt voor android bestuurde gsm's. U geeft niet aan of u die ook heeft. En zo u een ápple'heeft dan is deze van belang: https://support.apple.com/nl-nl/HT201269

Gr
door Grunn1 Dec 11, 2021 om 21:16
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ts heeft een Android telefoon, staat in zijn vraag. (Of dit is er later bijgevoegd )

Gr
door Grunn1 - Dec 11, 2021 om 20:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Met een Samsung telefoon kan je Samsung smart switch gebruiken.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 11, 2021 om 21:29
2094 Antwoorden / Vragen

Wat doet het er nou toe of je daar een snoertje bij gebruikt of niet? De enige echte oplossing die ik ken is van Samsung werkt met en zonder snoertje. Je kunt ook terugvallen op het maken van een Google backup en die teruglezen en dat lost het meeste ook op maar is toch vaak niet 100% hetzelfde.

justmeagain
door justmeagain - Dec 11, 2021 om 22:33
623 Antwoorden / 8 Vragen

Als u Google heeft ingesteld dan zet Google alles netjes terug. Kan wel uurtje duren. Dus gewoon inloggen op nieuwe toestel met reeds bekende account gegevens is voldoende.

justmeagain
door justmeagain - Dec 11, 2021 om 22:33
623 Antwoorden / 8 Vragen

Als u Google heeft ingesteld dan zet Google alles netjes terug. Kan wel uurtje duren. Dus gewoon inloggen op nieuwe toestel met reeds bekende account gegevens is voldoende.

brui0929_20654
door brui0929_20654 - Dec 11, 2021 om 22:39
98 Antwoorden / 1 Vragen

Het op een sdgeheugenkaart waar de gegevens opgeslagen zijn in de nieuwe telefoon zetten. Als u de door u geïnstalleerde apps op deze kaart staan kunt u deze weer gebruiken.

gerbera
door gerbera - Dec 12, 2021 om 11:14
7372 Antwoorden / 14 Vragen

hier staat alles stap voor stap uitgelegd

sp
door spirasmus - Dec 12, 2021 om 14:19
61 Antwoorden / 28 Vragen

Heel hartelijk dank voor al jullie antwoorden; hiermee moet het wel gaan lukken, ik ga het met plezier proberen :-)