be
door bel_1 May 22, 2009 om 13:05
Computers & telefonie

Hoe de trilfunctie op te heffen in mobieltje

Hallo, Ik bezit een Motofone F3. Hoe de trilfunctie op te heffen? Er staat niets over in de handleiding. Internet ook vergeefs afgezocht. Iemand daar wist te vertellen dat het onmogelijk is. Heeft iemand misschien een advies? Alvast bedankt. bel

628 6 Rapporteer

dirck
door dirck - May 22, 2009 om 14:57
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Waarschijnlijk heb je het belgeluid nu op de hoogste stand te staan. Zet hem 1 standje lager en het trillen zal waarschijnlijk over zijn.

Dit ben ik namelijk tegengekomen op kieskeurig.nl:

Het belvolume en de trilstand stel je in door middel van de ronde zilveren knop.

Pijltje omhoog:
Harder, waarbij bij maximum volume ook de trilstand wordt geactiveerd.

Pijltje omlaag:
Zachter, waarbij bij de laagste stand belgeluid uitgeschakeld is en de trilstand wordt geactiveerd.

Symbolen:

0* 0 1 2 3 4 5 5*

0 = geen belgeluid
5 = maximum belgeluid
* = trilstand

matusso
door matusso - May 22, 2009 om 15:50
191 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo bel,
Dit staat wel degelijk in de handleiding, nml. onder Beltonen en volume:

TIP: Om de telefoon op trillen te zetten drukt u net zo lang
op <<navigatietoets omlaag>> totdat de telefoon trilt.

Logischerwijs haal je de telefoon uit trilstand door <<navigatietoets omhoog>> in te drukken.

poltol
door poltol - May 22, 2009 om 18:33
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Misschien is het slim om eens even bij de winkel, waar u dit toestel heeft gekocht, binnen te lopen. Misschien is het dan zo opgelost. Meestal zit het ingedeeld bij de oproepprofielen.

Succes, poltol

be
door bel_1 - May 22, 2009 om 18:43
26 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Poltol, Dirck en Matusso,

Alle drie hartelijk dank voor de snelle reactie. Je hebt allen gelijk. Poltol, ik ben naar de winkel gegaan. Het was even zoeken maar na enige tijd werd de trilfunctie uitgeschakeld via het algemene menu en daar op de pijl omhoog drukken. Weg trilfunctie!! Ik ben erg blij dat het eraf is.

Met hartelijke groet, bel

be
door bel_1 - May 22, 2009 om 18:47
26 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Poltol, Dirck en Matusso,

Alle drie hartelijk dank voor de snelle reactie. Je hebt allen gelijk gehad. Ik ben naar de winkel gestapt. Het was even zoeken maar na enige tijd werd de trilfunctie uitgeschakeld via het algemene menu en daar op de pijl omhoog drukken. Weg trilfunctie en ik erg blij.

Met hartelijke groet, bel

be
door bel_1 - May 22, 2009 om 18:51
26 Antwoorden / 7 Vragen

Beste Poltol, Dirck en Matusso,

Alle drie hartelijk dank voor de snelle reactie. Je hebt allen gelijk gehad. In de winkel was het even zoeken maar na enige tijd werd de trilfunctie uitgeschakeld via het algemene menu en daar op de pijl omhoog drukken. Mijn fout was dat ik in menu Beltonen en volume op de pijl omhoog drukte. Ik ben erg blij dat het eraf is.

Met hartelijke groet, bel