ri
door rinus2004 Feb 15, 2004 om 14:22
Computers & telefonie

Ik heb problemen met mijn webcam. Hoe los ik dit op ?

Ik heb sinds enige tijd een webcam van het merk Trust. Ik heb hem geïnstallerd volgens de bijgeleverde software en in eerste instantie werkte hij ook. Bij het opstarten van mijn pc de keer daarop, werkte de webcam niet meer. Ik heb de software weer opnieuw geïnstalleerd en vervolgens deed hij het weer wel. Dit gebeurt telkens opnieuw en nu kan ik zelfs de webcam helemaal niet meer aan de gang krijgen. Heb andere geprobeerd( zelfde webcam, maar dan van vrienden) en die werkt ook niet, dus ligt het niet aan de webcam. Mijn systeem is windows xp en de webcam is een Trust 350FS powerc@m flash. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

473 2 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:40
504 Antwoorden / 8 Vragen

Onderstaande komt van de trust site:
For some reason installation did not go perfect. Remove camera from USB port and connect to ANOTHER USB port on your computer (not another port on USB hub!).
Then driver will be installed again an product will work properly.
If this occurs in Windows XP, download servicepack 1 from www.microsoft.com. After this, the issue should be resolved
Dus probeer alles te uninstaleren en doe de usb stekker in een andere poort op uw pc installeer nu de software nogmaals en het probleem moet over zijn, tevens is het verstanding servicepack 1 van windows xp te instaleren deze heeft een verbeterde ondersteuning van usb en helpt dit soort problemen te voorkomen.
Hopelijk kom je hier wat verder mee, groet: Gery

joeppreijde
door joeppreijde - Apr 16, 2004 om 12:40
2 Antwoorden / 0 Vragen

download de meest actuele driver van de website van trust voor windows xp. De drivers op de cd zijn meestal verouderd.