ni
door nicky11 Aug 13, 2005 om 10:18
Computers & telefonie

Internet ellende

Hallo,

Ik heb sinds kort veel ellende met m'n verbinding van Het Net. Verbinding maken is moeizaam, wordt er vaak direct weer afgeknikkerd. Binnenhalen van de mail gaat soms goed andere keren wordt direct verbinding verbroken. Sites bekijken geeft nog meer ellende, site kan vaak niet worden weergegeven of na een aantal minuten verbreekt de verbinding weer. Met heel veel geluk gaat het weel een goed voor een uurtje of wat.

Wie kan mij advies geven?

O ja, bij uitvoeren van Spybot S&D krijg ik een melding :

Windows Security Center Antivirus Override, kan dit er iets mee te maken hebben?

Mijn dank is groot, groetjes Nicole

452 4 Rapporteer

beileveld
door beileveld - Aug 13, 2005 om 10:51
122 Antwoorden / 16 Vragen

Heeft u een inbelverbinding?

ni
door nicky11 - Aug 13, 2005 om 11:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, inbellen (via Het Net) gaat eigenlijk altijd in 1 keer goed, daarna beginnen de problemen. Net ook weer, eerst bij binnehalen van de meil en daarna bij het bekijken van deze site beide keren wordt verbinding automatisch verbroken

dirck
door dirck - Aug 14, 2005 om 11:52
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Maak eens een gratis inbelverbinding via TMF Web aan.

Heb dit in het verleden zelf ook gehad.

En kennissen en buren van mij hebben ook een inbelverbinding via TMF.

Ikzelf en de anderen hebben nooit last gehad van verbindingen die
verbroken werden, wat bij Tiscali wel steeds gebeurde, daarom ben ik
destijds ook overgestapt.

Een oom van mij belt via Wanadoo in en heeft ook steeds last van
verbroken verbindingen, toen heb ik via mijn TMF account ingebeld en
verbinding bleef intact. (was om te controleren of het aan de
verbinding lag of aan de computer)

Je hoeft alleen maar het formulier in te vullen op internet en binnen een half uur kun je internetten via TMF Web.

Kun je in ieder geval controleren of het aan de verbinding ligt of aan de computer.

Vriendelijke groet, Dirck

Meld je dan hier aan!

dirck
door dirck - Aug 14, 2005 om 11:56