ca
door calimer Jun 9, 2009 om 14:47
Computers & telefonie

Muisinstellingen

Hallo,

Vanwege een blessure aan mijn rechterarm, moet ik nu met links de muis gebruiken. Ik wil daarom de instellingen aanpassen zodat ik de rechterknop kan gebruiken om te klikken en de linker voor het "shortcut menu". Ik heb dit bij de muisinstellingen in het configuratiescherm aangepast (de buttons benoemd) alleen krijg ik daar een foutmelding en sluit het venster zichzelf als ik op OK heb geklikt. Ik heb ook ergens een optie gevonden waar je kunt aanvinken "functies knoppen omwisselen" en dat werkt wel, maar moet ik iedere keer als ik de pc opstart opnieuw instellen. Schiet niet heel erg op dus. Wie weet hoe ik dit zo kan instellen dat de instellingen bewaard blijven? Ik heb het stuurprogramma al eens opnieuw geinstalleerd, probleem blijft bestaan... Alvast bedankt voo de tips!

916 4 Rapporteer

kiran
door kiran - Jun 9, 2009 om 15:09
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@calimer

Ligt misschien voor de hand, maar wellicht toch vergeten?

Instellingen bewaren: > toepassen > OK

freya
door freya - Jun 9, 2009 om 15:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Even een kleine toevoeging. Als je via de instellingen van de muis de functies van de beide knoppen hebt omgewisseld en je wilt die instelling bewaren, klik dan wel met de rechter muisknop op de [Ok] knop om de instellingen te bewaren. Die functie is nu immers omgewisseld......

Freya

poltol
door poltol - Jun 9, 2009 om 17:35
3885 Antwoorden / 22 Vragen

@freya,

Dat wilde ik ook net even opschrijven.

Heb ook namelijk een tijd omgekeerd gewerkt. Is m.i. gewoon in te stellen. Of het muisprogje moet niet geschikt zijn. Dan even een nieuwe muis halen die wel links handig ingesteld kan worden. [€15]

Succes, poltol.

ca
door calimer - Jun 21, 2009 om 13:01
96 Antwoorden / 11 Vragen

Toepassen was ik niet vergeten nee. Ik heb het eerder ook al wel voor elkaar gekregen, maar moet het steeds na opnieuw opstarten weer opnieuw instellen. Inmiddels reageert ie helemaal niet meer, en wisselt ie niks meer om. Tijd voor een nieuwe denk ik. Evengoed bedankt voor de antwoorden!