mplondeman
door mplondeman Feb 18, 2004 om 19:55
Computers & telefonie

Norton internet security 2004

Ik heb een Asus A7V8X-X moederbord met daarin 2 harde schijven van het merk Maxtor, 1 hiervan is 7200 rpm en de andere van 5400 rpm.

Als ik op de Maxtor 7200 rpm, Windows XP pro opzet + Norton internet security en Norton Antivirus 2004 dan installeert hij alles wel maar Norton internet security en Antivirus werken niet, het is legale software en de lencensie is nog niet verlopen. Als ik op mijn andere Maxtor 5400 rpm alles opgezet wat op die andere staat/stond werkt alles wel. Is nu de Maxtor 7200 rpm stuk of doe ik iets fout ??

Graag hierop een antwoord.

Groet

500 5 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Apr 16, 2004 om 12:44
402 Antwoorden / 0 Vragen

Gebeurt dit bij herhaling of is het eenmaal voorgekomen? In het eerste geval is er iets vreemds aan de hand en in het tweede geval kan het berusten op een toevallige verkeerde installatie.

mplondeman
door mplondeman - Apr 16, 2004 om 12:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nee dit blijft zo, anders had ik het wel geweten maar ik ga morgen naar Norrod terug om hem te ruilen voor een nieuwe, maar toch bedankt. Groet

acjzr1
door acjzr1 - Apr 16, 2004 om 12:44
295 Antwoorden / 3 Vragen

Bij verschillende kennissen is het al gebeurd dat zij zo veel problemen kregen na norton 2004 dat zij genoodzaakt waren de pc opnieuw te installeren, ik heb nu McAfee...

acjzr1
door acjzr1 - Apr 16, 2004 om 12:44
295 Antwoorden / 3 Vragen

Norton 2004 geeft heel erg veel problemen het ligt dus niet aan uw hadre schijf. Veel testen adviseren om norton 2004 niet eens in de buurt van uw pc te laten komen.

mplondeman
door mplondeman - Apr 16, 2004 om 12:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben terug geweest naar Norrod en daar wilden ze mij geen nieuwe meegeven, maar na flink wat zeuren heb ik toch een nieuwe mee gekregen en hierop draait Norton Systemworks + Antivirus en Internet security 2004 zeer goed op. Het lag dus wel degelijk aan de HD want op de 1e wou die niet en op deze zonder problemen met dezelfde software.

Verder heb ik ooit ook wel Mcafee mee gewerkt maar die is zelfs instaat om register files te laten verwijderen omdat hij d8 dat er een virus in zou zitten.

Mijn mening is gewoon Norton 2004 gehele pakket op je pc hebben draaien en nooit meer problemen.

Ga eens testen bij www.grc.com en dan Shield Up hier kan je zien of de firewall die je gebruikt wel een goede is.

Groet,

Londeman Marcel Paul