gi
door gijssmit Nov 9, 2011 om 21:03
Computers & telefonie

Persoonlijke gegevens op straat via Banenmatch.nl

Als werkzoekende sta ik bij meerdere personeelswervings sites ingeschreven en heb daar mijn CV en persoonlijke gegevens gedeponeerd. Zo ook bij Banenmatch.nl
Ik had al niet zo'n hoge pet op van hun werkwijze, maar gaf ze tot nu toe het voordeel van de twijfel. Totdat ik deze week een e-mail ontving van een bedrijf die stelde dat ze voor mij een baan hadden waarbij ik geld via mijn eigen bankrekening moest overboeken en daar dan 4% provisie plus een maandelijks salaris voor zou ontvangen. Uiteraard begreep ik direct dat dit niet in de haak was. Banenmatch.nl informeerde mij via een e-mail dat deze werkgever niet te vertrouwen was. Keurig dat ze mij dit vertelden, maar ik vind het onbegrijpelijk dat Banenmatch.nl kennelijk de werkgevers niet screent en dat hierdoor mijn adresgegevens en telefoonnummers nu in criminele handen zijn gevallen. Ik kan dit natuurlijk gaan melden bij Centraal Meld- en Informatiepunt Identiteitsfraude en –fouten (CMI), maar moet dan een pak papier invullen waar ik niet vrolijk van word. Is er geen eenvoudigere manier om dit onder de aandacht van de overheid te brengen?

5600 44 Rapporteer

ma
door marjan321 - Nov 14, 2011 om 20:50
17 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben de dupe van deze site. In eerste instantie ontving ik ook bovenstaande email, waarop ik natuurlijk niet ben ingegaan.

Sinds vandaag al wel tien mailtjes gehad in slecht Nederlands. Rusland, Brazilie, ze komen overal vandaan.
Ik heb Banenmatch vandaag dwingend verzocht om mijn gegevens uit hun systeem te verwijderen.

gi
door gijssmit - Nov 14, 2011 om 21:49
31 Antwoorden / 10 Vragen

Beste Marjan,

Bedankt voor je reactie. Ik had direct mijn CV bij Banenmatch verwijderd, maar kon mijn account niet verwijderen. Ik heb Banenmatch direct een e-mail gestuurd en hen dringend verzocht op straffe van gerechtelijke stappen mijn gegevens onmiddellijk te verwijderen. Het blijkt dat mijn account met mijn persoonlijke gegevens echter nog steeds actief is. Ik heb zojuist weer een e-mail gestuurd en gedreigd dat ik gerechtelijke stappen zal ondernemen als mijn account niet binnen 1 dag wordt gedeactiveerd. Morgen nog maar eens kijken.

ma
door marjan321 - Nov 14, 2011 om 22:09
17 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Gijs,

Het is te hopen dat ze aan je verzoek voldoen. Je gegevens zijn bij hun in ieder geval niet veilig, en dat is een kwalijke zaak.
Ik heb mijn account ook verwijderd, en ik hoop dat ik verder verschoond blijf van die idiote mails. Die lui hebben inmiddels wel onze e-mailadressen.

gi
door gijssmit - Nov 14, 2011 om 22:16
31 Antwoorden / 10 Vragen

Beste Marjan,

Hoe heb jij jouw account zelf kunnen verwijderen? Ik heb op de website gekeken, maar kan nergens een aanwijzing vinden om mijn account zelf te deactiveren.

ma
door marjan321 - Nov 14, 2011 om 22:22
17 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Gijs,

Nee, ik heb ze gemaild (gilbert@banenmatch) en dringend verzocht mijn account te verwijderen. Ik ontving een bevestiging.

su
door susannef - Nov 14, 2011 om 22:35
303 Antwoorden / 9 Vragen

Beste mensen,
Hebben jullie jezelf ingeschreven op deze site? Ik krijg namelijk ook (vrijwel) dagelijks een bericht van hen.
In het eerste bericht stond dat ze mijn gegevens hadden ontvangen van UWV WERKbedrijf; komt dat jullie bekend voor?

su
door susannef - Nov 14, 2011 om 22:37
303 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb me zojuist via de uitschrijf-link in hun mail uitgeschreven..... ontvang ik nogmaals een bericht, dan weet ik 200% zeker dat het een nepsite is.

ma
door marjan321 - Nov 14, 2011 om 22:54
17 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Susanne,.

Nee, die van mij is via de site van Banenmatch gekomen. Sinds mijn inschrijving op die site krijg ik van die rare en vage emails.

Zeker is in ieder geval dat die lui de emailadressen via Banenmatch hebben weten te bemachtigen. Onze privegegevens zijn daar niet veilig, want die nep-werkgevers hebben van mij in ieder geval mijn CV bij Banenmatch opgevraagd.

Of Banenmatch een nepsite is weet ik niet, maar wel dat de gegevens daar niet veilig zijn. Daarom heb ik hen dringend verzocht mijn account te verwijderen.

su
door susannef - Nov 15, 2011 om 00:04
303 Antwoorden / 9 Vragen

Hoi Marjan,
Ben ik blij dat ik nooit een profiel bij hen heb aangemaakt. Ze claimen in hun mailverkeerde de grootste gratis vacaturesite te zijn. Reclame maken mag hier vast niet, maar ik weet nog wel andere (wél betrouwbare) sites te noemen.

da
door dalain - Nov 15, 2011 om 10:02
8 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi allemaal,

Ik sta ook al een tijd bij banenmatch.nl ingeschreven en mij is hetzelfde overkomen.
Ik heb gebeld met banenmatch om te vragen wat ik met de mails moest doen.
Ik kon ze doorsturen naar hun dan zouden zij het aan de politie doorgeven.
Dit werd mij beantwoord door een moeilijk, Nederlands, sprekende mijnheer.
Ik heb niet kunnen verstaan waar de mails naartoe moesten en heb uit mezelf van alles geprobeerd maar het lukt voor geen meter.
Heb de politie gebeld en kan er aangifte van doen dan wordt dit uitgezocht.

gi
door gijssmit - Nov 15, 2011 om 16:08
31 Antwoorden / 10 Vragen

Ik had in eerste instantie ook een bevestigings e-mail ontvangen dat mijn account verwijderd was, maar gisteravond kon ik nog gewoon inloggen en zag al mijn persoonlijke gegevens vermeld. Ik heb toen een pittige e-mail geschreven (ook naar gilbert@banenmatch.nl) en gewaarschuwd dat ik gerechtelijke stappen zou ondernemen als mijn account niet binnen 1 dag is verwijderd. Vandaag was dat gelukkig het geval. Ik zou jullie allemaal willen adviseren om nog eens proberen in te loggen, want ze werken daar niet echt efficiënt.

da
door dalain - Nov 15, 2011 om 18:47
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb net geprobeerd mij in te loggen maar mijn account is meteen verwijderd geworden, maar heb vandaag 16 vreemde mails gehad.
Morgen even uit printen en naar de politie, kijken of zij iets kunnen doen.

ma
door marjan321 - Nov 16, 2011 om 13:53
17 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had gisteren ook een stuk of 20 van die idiote mails.
Ben gelukkig uitgeschreven van die site.

Ik begrijp niet dat die site niet zelf waarschuwt voor deze praktijken.
Vandaag, tot nu toe, geen rare mails meer ontvangen gelukkig.

lottesanne
door lottesanne - Nov 16, 2011 om 21:54
439 Antwoorden / 47 Vragen

Ook ik krijg sinds deze week ineens van die rare mails. Overigens lijkt het erop dat er zich een virus in de computer heeft genesteld, omdat hij steeds mijn e-mail adres en van anderen gebruikt. Het valt bovendien op dat dit e-mail adressen zijn van Ziggo. Ik weet nog niet zeker of ik hiervan melding moet gaan maken bij Ziggo. Wel denk ik er aan hiervan melding te maken bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Ook wil ik MBAM en SAS op de computer laten draaien.
In elk geval heb ik Banenmatch gesommeerd mijn account te verwijderen (ik heb gewoon aangegeven dat zij mijn persoonlijke gegevens hebben verkocht) en dit is inmiddels ook gebeurd.

gi
door gijssmit - Nov 16, 2011 om 22:26
31 Antwoorden / 10 Vragen

Goed idee van Lottesanne om dit ook kenbaar te maken bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Heb ik zojuist gedaan. Link naar deze website is http://www.mijnprivacy.nl/Pages/Home.aspx

ba
door banenmatch - Nov 17, 2011 om 20:38
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen, Even ook een reactie namens Banenmatch zelf.

Wij zijn uiteraard net zo geschrokken van deze vreselijke aktie. Wij betuigen onze spijt naar een ieder die gedupeerd is door deze criminele bende. Anderzijds willen we iedereen nogmaals waarschuwen er ook vooral "niet " op in te gaan.

De hackers blijken zich toegang te hebben verleend via een "inbreek" aktie tot enkele bestaande werkgever accounts. Alle andere en nieuwe pogingen hebben wij weten te stoppen en alle schade aan de werkgever accounts weten te herstellen. De politie is geïnformeerd over deze zaak en is uiteraard ook geïnteresseerd in de verhalen/mails van de ontvangers. Wij willen hierin graag als brug fungeren. Gilbert van Straalen is onze contactpersoon vanuit Banenmatch. Wij willen een ieder dan ook verzoeken hem een mail te versturen op gilbert@banenmatch.nl zodat hij zaken kan doorsturen naar ons contact bij de politie en eventuele vragen direct en persoonlijk kan beantwoorden.

Anderzijds begrijpen wij een ieders woede en frustratie en bieden we hier oprecht nogmaals excuses voor aan. Wij hebben altijd en immer getracht de gegevens van mensen zo krachtig mogelijk te beschermen. Echter dit soort Cyber Criminelen zijn buitengewoon slim en doortastend is maar weer eens bewezen. Wij hebben onze procedures en bescherming nog verder uitgebreid en zullen alles blijven doen om dit te voorkomen in de toekomst.

Blijft helaas feit dat 1x al te veel is geweest voor de mensen die nu de spam ontvangen op de email adressen.

Mensen die Banenmatch helaas niet meer kunnen of willen vertrouwen met hun gegevens begrijpen wij uiteraard. Hetzelfde emailadres mag hiervoor gebruikt worden zodat het account dat u heeft op de juiste manier word verwijderd.

Wij zijn uiteraard bereikbaar voor alle vragen en hulp waar we kunnen.

Met vriendelijke groet,

Rogier Visser
Commercieel Directeur Banenmatch BV

ma
door marjan321 - Nov 17, 2011 om 20:51
17 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Rogier,

Bedankt voor je reactie. Ik moet zeggen: gisteren en vandaag niet meer van die mails heb ontvangen. Jullie actie heeft dus gewerkt. Bij mij in ieder geval wel.

Met vriendelijke groet,

Marjan

ba
door banenmatch - Nov 17, 2011 om 21:02
5 Antwoorden / 0 Vragen

@marjan321, goed om te horen en laten we hopen dat dit gewoon zo blijft.
We krijgen er de zenuwen van om eerlijk te zijn. Dit soort dingen grijpt snel om zich heen helaas.

Met vriendelijke groet,
Rogier Visser

af
door afia - Dec 2, 2011 om 22:35
7 Antwoorden / 0 Vragen

Na deze discussie gelezen te hebben, heb ik Banenmatch eerst gerapporteerd bij het CBP. Ik heb nooit een mail met hun excuses ontvangen! Wel de nodige mailtjes over banen en als ik wil doorlinken, geeft mijn virusscanner aan dat dit een malafide site is! Via dezelfde mail, klik hier om af te melden; malafide site!
Mijn mailbox stroomt vol met mailtjes uit mijn 'eigen mailbox' , vele mailtjes waar werk wordt aangeboden en om alle persoonlijke gegevens gevraagd wordt en dit in slecht Nederlands. Heb deze mails allen gerapporteerd bij hotmail omdat het ook phishingberichten zijn en mede doordat ik sindsdien allemaal ellende op mijn pc aantref. In de PC: C .> Gebruikers > PCnaam > Zoekopdrachten > geindexeerde zoekopdrachten et voila... al mijn email berichten uit mijn account.
Nog nooit problemen gehad en al deze sh*t na inschrijving bij Banenmatch... een goede match voor mensen die het niet goed bedoelen!

af
door afia - Dec 16, 2011 om 12:32
7 Antwoorden / 0 Vragen

Deze lieden zijn weer bezig om met mijn account mails te versturen naar mijzelf!!
Ik vraag mij af of mijn account nog wel veilig is?? Terwijl ik mijn wachtwoord aan het wijzigen ben, stromen de mailtjes weer binnen!!

ma
door marjan321 - Dec 16, 2011 om 12:38
17 Antwoorden / 0 Vragen

Sinds gisteren word ik ook weer gebombardeerd door dezelfde lieden. Ik snap er echt niets van.

da
door dalain - Dec 16, 2011 om 14:21
8 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij zijn ze ook weer begonnen sinds gisteren met die mails.
Ik heb banenmatch weer een mail gestuurd, ik zou uitgeschreven worden en krijg nog steeds mails van hun.
Via de provider heb ik al een nieuw wachtwoord ontvangen maar dit werkt blijkbaar niet.
Heb tevens de vorige keer aangifte gedaan bij de politie.

af
door afia - Dec 16, 2011 om 14:33
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al 20 mails van die boeven ontvangen!! Zelfs nadat ik vanmorgen mijn wachtwoord gewijzigd had. Vervolgens op mijn pc gaan zoeken, kwam allerlei vage bestanden tegen van het gebruikte account en niet van mijn andere accounts. Alles verwijderd, van Microsoft 2 progamma's gedownload wat ze mij adviseerden, om spyware ed te verwijderen, terwijl mijn virusscanner een goede is en nog blijven ze aan de gang. Hoop dat iemand een oplossing weet...

af
door afia - Dec 16, 2011 om 14:34
7 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik nog vergeet te melden als ik nu naar de website ga van Banenmatch, dan blokkeert mijn virusscanner direct deze pagina! Volgens mij zijn zij zelf bezig!

ba
door banenmatch - Dec 16, 2011 om 14:44
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Het was weer even wat stiller geworden de afgelopen weken, maar het lijkt erop dat deze bende na de vorige "hack" die gedaan is gewoon blijft doorgaan op de emailadressen die ze hebben weten te kraken.
De beschrijving is inderdaad overal hetzeflde, vanuit je eigen emailadres ontvang je mails naar jezelf.....met vreemde vacatures erin

Blijf vooral ons informeren zodat we deze info door kunnen sturen naar de politie.
Wij hebben aan onze kant alle voorzorgsmaatregelen genomen om de boel dicht te spijkeren en te voorkomen. Het zou mooi zijn als het lukt om te achterhalen waar deze bende zich bevind. Mocht iemand direct de contactpersoon willen van de politie medewerker om zelf te versturen , neem even contact op via gilbert@banenmatch.nl.

Wij willen net zo graag dat dit stopt als degene die de mails ontvangen. Onze goede naam word hierdoor te grabbel gegooid.

Het is inmiddels bekend dat deze bende internationaal opereert. Op vele plekken in de wereld komt dit met name via vacatures etc voorbij.

Mocht iemand vragen hebben of van ons iets willen weten, dan zijn we hier uiteraard bereikbaar voor. Snelst even via email gilbert@banenmatch.nl

Nogmaals excuses vanuit Banenmatch.

Met vriendelijke groet,

Rogier Visser
Banenmatch

af
door afia - Dec 16, 2011 om 15:03
7 Antwoorden / 0 Vragen

Mocht iemand direct de contactpersoon willen van de politie medewerker om zelf te versturen , neem even contact op via gilbert@banenmatch.nl.

IS DIT NEDERLANDS? Zo wordt er ook geschreven in betreffende mails!
Dit was mij al eerder opgevallen, zoals geschreven wordt. Volgens mij klopt hier iets niet.

traporgel
door traporgel - Dec 16, 2011 om 15:07
191 Antwoorden / 4 Vragen

Even praktisch voor iedereen die een cv op een banensite zet:

ZET NOOIT IN JE CV:

Bankrekeningnummer
Sofi-nummer (BSN Burger service nummer).

Bij de goeie trajectbegeleiders wordt dan cliënten NADRUKKELIJK verteld en aangeleerd. Geen enkele werkgever heeft deze gegevens nodig voor een sollicitatieprocedure. Dat komt pas als er een contract getekend wordt.

af
door afia - Dec 16, 2011 om 15:08
7 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kan Rogier ook eens uitleggen waarom zijn site van Banenmatch direkt geblokkeerd wordt? Mijn virusscanner geeft aan dat deze onbetrouwbaar is en dit gebeurt echt niet met b.v. de Nationale Vacaturebank.

Ook kan Rogier hier de link plaatsen of de naam e.d. van de politiemedewerker, zodat wij vanaf hier actie kunnen ondernemen en niet via Banenmatch.nl!!!

ba
door banenmatch - Dec 16, 2011 om 15:16
5 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Afia,

Je mag mij ook mailen op rogier@banenmatch.nl of even bellen via 010-3400039. Mag je me alles direct zelf vragen.

Erg jammer dat wij direct in een hoek worden geplaatst terwijl we juist open het gesprek zoeken en waar mogelijk willen helpen.
Wij plaatsen hier niet de naam van de politie medewerker. Maar nogmaals stuur even een mail naar gilbert@banenmatch.nl en hij zal je met alle genoegen rechtstreeks de naam geven. Dan kun je zelf rechtstreeks contact zoeken.

Mvg
Rogier Visser

af
door afia - Dec 16, 2011 om 15:25
7 Antwoorden / 0 Vragen

@Rogier,

Wat erg jammer is dat u niet op al mijn vragen antwoordt.

Nogmaals als mijn virusscanner jouw website blokkeert als onbetrouwbaar, mag het duidelijk zijn dat ik geen mail meer stuur naar Banenmatch. Ik ondervind al genoeg problemen vanwege Banenmatch!

Het lijkt mij makkelijker en efficienter als de naam van de politie-medewerker hier geplaatst wordt dan opnieuw kontakt te hebben met Banenmatch.

Als u tijd heeft om iedereen persoonlijk te antwoorden, lijkt mij dat Banenmatch niet erg aan de weg timmert.

Ik denk dat ik eens langs de politie ga om Banenmatch aan te geven.

ba
door banenmatch - Dec 16, 2011 om 15:34
5 Antwoorden / 0 Vragen

@afia,

Jammer, ik leg de dingen graag uit. De vergelijking tussen aan de weg timmeren en hier reageren ontgaat me overigens even.

Maar goed, antwoord op de vraag. De blokkade is gemaakt door google. Een infectie in een bestand bij Banenmatch dat gisteren is getracht te plaatsen ( zeer waarschijnlijk door dezelfde hackers) is door google vanmorgen gelukkig opgemerkt. Google neemt hierin direct de juiste maatregelen door de veiligheid van de bezoeker voorop te stellen. Dat is de melding die uw browser nu geeft. Anderzijds werken zij direct met ons samen om het probleem weer op te lossen. Inmiddels is ook dit vervelende restje verwijderd en is de site weer voor "review" aangeboden bij google. Om zodoende weer als "safe" bestempeld te worden.

Nogmaals , ik begrijp de frustratie. Die deel ik vanuit hier. We willen u graag de info doorgeven om uw melding te maken. Als u niet wilt mailen, bellen is dan sneller. ( zie vorige reactie).

fr
door frank bois - Dec 16, 2011 om 19:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb deze mails ook gekregen maar dit is mij wel vaker gebeurd bij/door andere sites(overheid is hier ook niet voor niets een campagne voor gestart)

Overigens vindt ik het juist prettig dat er iemand van banenmatch reageert en vindt de reacties van afia dan ook erg triest maar heeft denk ik tijd zat...

Misschien kan ze gelijk aangifte doen tegen de ing bank want die zitten zelf waarschijnlijk ook te skimmen ha ha...

Nou banenmatch sterkte in de strijd!

gi
door gijssmit - Dec 16, 2011 om 20:28
31 Antwoorden / 10 Vragen

Als initiator van dit onderwerp wil ik ook weer even een duit in het zakje doen en tevens een opmerking naar Rogier Visser van Banenmatch.nl maken.
Allereerst word ik ook weer bestookt met tientallen e-mails waar ik echt sch@#ziek van word.
Rogier, Banenmatch heeft deze ellende helemaal over zichzelf heen geroepen door allerlei nietszeggende humorloze filmpjes te plaatsen in e-mails. Raad je de koekoek dat daar best wel virussen in kunnen zitten. Vanaf dat moment heb ik de meeste e-mails van Banenmatch genegeerd. Ook al omdat ik allerlei onzinnige banen kreeg aangeboden die totaal niet bij mijn profiel pasten. Banenmatch heeft zichzelf in de voet geschoten en moet nu maar, op straffe van mogelijke rechtsvervolging, de zaak maar eens en voor altijd oplossen.

ma
door marjan321 - Dec 16, 2011 om 20:57
17 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal met je eens. Mijn account heb ik zelfs laten verwijderen destijds, en opnieuw word ik bestookt met die verschrikkelijke emails, dit keer vanuit Turkije volgens mij.

Ik stuur ze nog 1 x door naar Gilbert, en ik wens er dan helemaal van verlost te zijn. Het is toch verschrikkelijk, wij moeten allerlei handelingen doen terwijl Banenmatch hiervoor verantwoordelijk is,.

lottesanne
door lottesanne - Dec 16, 2011 om 21:04
439 Antwoorden / 47 Vragen

Gijssmit, je hebt helemaal gelijk! Als je achteraf het goed bekijkt, is het logisch dat dit is gebeurd. Banenmatch heeft de zaken helemaal niet goed voor elkaar. Dat het dus mis gaat, is dan ook geen wonder. Banenmatch is volledig verantwoordelijk voor deze sores en dient het probleem dan ook op te lossen.

ma
door marjan321 - Dec 20, 2011 om 10:59
17 Antwoorden / 0 Vragen

En jawel hoor,

Vandaag weer een "bom" van die akelige mails.

Banenmatch heeft er dus niets maar dan ook niets aan gedaan om het probleem te verhelpen.

Tijd voor aktie!!

da
door dalain - Dec 20, 2011 om 11:49
8 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er vandaag ook weer 3 gekregen, wordt er ook doodziek van.
En als je naar het nummer van Banenmatch belt krijg je ook een buitenlander(niks tegen buitenlanders) aan de lijn die je niet verstaat en net zo gebrekkig praat als dat de mails eruit zien, rarara........
Denk dat ik maar weer eens aangifte ga doen.

ma
door marjan321 - Dec 20, 2011 om 11:54
17 Antwoorden / 0 Vragen

Ik al 30 vandaag!!! Allemaal doorgestuurd naar gilbert van Banenmatch.

Maar......geen reactie van Banenmatch hoor.

da
door dalain - Dec 20, 2011 om 12:38
8 Antwoorden / 0 Vragen

Heb er juist ook weer zo'n 15 binnen gekregen.
Ben je al eens met de mails naar het politie bureau gegaan Marjan.
Ik ben in Brunssum geweest en er zijn meerdere hier die aangifte hebben gedaan.

ba
door banenmatch info - Dec 20, 2011 om 14:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Dalain en Marjan,

Aan onze zijde zit alles dicht en zijn wij met man en macht het weekend bezig geweest om de hack aanval te weren.
Dit is niet iets wat banenmatch alleen overkomt en overkomen is,wij zijn al in overleg met andere vacaturebanken om dit constructief uit te bannen.

Bij ons zijn ze 1 keer binnen geweest een week of 4 geleden en hebben we de schade kunnen beperken tot een paar honderd email adressen,hierop zullen zij vaker een email rondje houden. zie ook

http://www.dutchcowboys.nl/cybercrime/23636

De klachten bij ons zijn tot een minimum geslonken en Marjan(Noor) ik heb je zojuist beantwoord.

Mochten jullie vragen hebben zijn wij gewoon telefonisch of per mail bereikbaar,dailain jij had waarschijnlijk een stagiar aan de telefoon.(zitten hier met 9 medewerkers)

Indien jullie bereid zijn ook aangifte te doen net als wij dat hebben gedaan dan juichen wij dit toe.
Wellicht dat de politie afd internetfraude deze zaken dan nog serieuzer zullen aanpakken.

Wij zullen vanuit banenmatch niet meer op dit forum reageren,voor vragen zijn wij op onderstaande bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Gilbert
gilbert@banenmatch.nl

ma
door marjan321 - Dec 20, 2011 om 15:02
17 Antwoorden / 0 Vragen

Jouw antwoord was onvoldoende Gilbert,

Jullie hebben deze lui onze CV s verstrekt, dus door jullie toedoen zitten wij met deze onuitroeirbare rotzooi.

Zorg er voor dat wij verder verschoond blijven van deze rommel, voor jezelf heb je het prima voor elkaar maar je hebt ook de plichten naar ons toe.

da
door dalain - Dec 20, 2011 om 16:11
8 Antwoorden / 0 Vragen

Gilbert ik ben het helemaal met Marjan eens.

ma
door marjan321 - Dec 28, 2011 om 14:09
17 Antwoorden / 0 Vragen

En zowel gisteren als vandaag weer van die idiote mails ontvangen.

Banenmatch doe er iets aan!!!!!!

Het is uiteindelijk jullie schuld dat onze gegevens verstrekt zijn door jullie aan deze oplichtersbende.

Ik ben het meer dan zat!!!!!

da
door dalain - Dec 29, 2011 om 14:38
8 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is die hele zeik ook weer begonnen met die idiote mails.

We kunnen Banenmatch zeggen en vragen wat we willen, ze doen er helemaal niks aan.

Ik ben het ook meer dan spuugzat!!!!!!!