si
door silthi Mar 30, 2005 om 15:46
Computers & telefonie

Rabobank ondersteunt geen mozilla firefox als brouwser

wie heeft ook problemen met de rabobank internetbankieren als je
gebruik maakt van mozilla firefox. Deze hebben wij gekozen omdat wij
heel veel problemen hadden met windows explorder. Alleen nu kan ik niet
meer internet bankieren met mozilla firefox omdat de rabo alleen
windows  explorder ondersteunt  (contract mee heeft
afgsloten?)

toch te zot voor woorden

1073 4 Rapporteer

aenigma
door aenigma - Mar 30, 2005 om 16:48
260 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik weet dat op de Rabobank-website nadrukkelijk vermeld staat dat u
Internet Explorer dient te gebruiken, maar heb het idee dat het wél kan
met Firefox.

Gaat u naar:

http://vanmelick.com/rabo/firefox0.8/

en controleert u uw instellingen, met name de popup-blokkering moet u
in Firefox zo instellen dat pop-ups voor Rabobank toegelaten worden. Ik
hoop dat het met enige aanpassingen toch lukt.

Succes

hdubois
door hdubois - Apr 6, 2005 om 20:49
15 Antwoorden / 8 Vragen

Bij mij werkt het wel alleen alleen krijg ik elke keer een melding van de Rabosite dat Microsoft Explorer v.a.5.1 als ondersteuning van telebankieren is .Maar als ik die melding negeer gaat hij gewoon naar de Rabosite en werkt verder perfect.

vr.gr.dubois

mvanessen
door mvanessen - Apr 9, 2005 om 22:21
26 Antwoorden / 5 Vragen

bij mij werkt alles zonder problemen, alle "foutmeldingen"gewoon
negeren en de nieuwste versie van firefox downloaden, zo oet het
allemaal goedkomen.

Ik werk met windows XP SP2

pr
door praseodymium - Apr 11, 2005 om 15:47
3 Antwoorden / 0 Vragen

De Rabobank-site geeft inderdaad deze melding in Firefox. Op de melding
staat zover ik weet dat Mozilla als browser wel ondersteund wordt, en
aangezien Firefox precies dezelfde engine (zeg maar het hart van de
browser, de de pagina verwerkt) als Mozilla gebruikt moet het geen
probleem opleveren. Ik heb deze dan ook nog nooit gehad.