ve
door verwijderd Feb 21, 2004 om 19:07
Computers & telefonie

Reactie van Cloed

Ik weet niet precies met wat voor videokaart ik speel. Er komt geen echte foutmelding, het spel start gewoon niet op.

592 4 Rapporteer

garfield74
door garfield74 - Apr 16, 2004 om 12:48
13 Antwoorden / 2 Vragen

Eh... dit is vast een reactie ergens op...?

garfield74
door garfield74 - Apr 16, 2004 om 12:48
13 Antwoorden / 2 Vragen

Ah, ik zie het al, deze hoort bij "de topice"XP en spellen"; waarschijnlijk per ongeluk op de "Stel hier zelf een vraag"-knop geklikt... never mind.

an
door anubis - Apr 16, 2004 om 12:48
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar uitvoeren en typ DXDIAG in en klik op ok meestal staan hier alle gegevens op.
Je kan naar het configuratie scherm gaan en dan naar systeem en ga dan naar het tabblad apparaat beheer daar moet het ook staan
als laatste kan je de pc open maken en op de video kaart zelf kijken veel suc6 gr. Dave

darkimpact
door darkimpact - Apr 16, 2004 om 12:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Tja... Ik heb dit probleem ook eerder gehad. Het hoeft trouwens niet perse aan je videokaart te liggen. Bij mij was het zo dat ik wel het startupscherm kreeg. Dus waar je op klikt en die dan naar het menu gaat, maar toen ging hij niet verder en ik kreeg dus ook geen foutmelding. Dus als het spel niet opstart en je hebt ook al gekeken of het niet aan de resolutie van je beeldscherm ligt en je hebt gekeken of het aan de instellingen van je videokaart ligt, en het probleem is nog niet opgelost. Ga er dan maar vanuit dat het spel gewoon niet op je pc werkt.

Greetz