ci
door cim Nov 11, 2015 om 13:52
Computers & telefonie

Stoneren van de afschrijving t-mobile

Ook ik heb nog een flink tegoed bij T-mobile. De laatste 2 stortingen zou ik nog kunnen laten stoneren (terugstorten).
Heeft dit consequenties, zo ja welke.

1037 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 11, 2015 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo cim,

Je kunt alleen automatische betalingen waarvoor je een machtiging hebt afgegeven laten storneren.
Als die betalingen afgeschreven zijn volgens de voorwaarden van je abonnement moet je die gewoon betalen om (incasso)problemen te voorkomen.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2015 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft dit consequenties, zo ja welke.

U krijgt herinneringen, aanmaningen, deurwaarders, wordt afgesloten en alles met extra ( en nog eens extra) kosten voor u. Daarnaast wordt u aangemeld bij Preventel, de zwarte lijst voor telefoon providers met mensen die geen abo (meer) krijgen. Maak uw keuze .........

ve
door verwijderd - Nov 11, 2015 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een beltegoed kunt u natuurlijk niet maar zo verrekenen met uw maandpremie.
De consequentie als u dit wel eenzijdig besluit te doen, is dat er een hele berg aan kosten bij gaat komen, wat als u blijft weigeren te betalen, voor een rechter wordt gebracht, en u uiteindelijk wordt veroordeeld om te betalen met alle kosten die erbij komen. Heel onverstandig dus en niet doen!

ve
door verwijderd - Nov 11, 2015 om 18:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een beetje lef hebt, het niet erg vindt om jouw nummer te verliezen en in de toekomst geen mobiel abonnement/hypotheek/lening wilt kun je dit gerust doen.

Wat je dan wel het beste doet is vooraf jouw naw-gegevens even wijzigen in fictieve gegevens. Als het goed is, voeren ze dit gewoon door zonder dat daar 'n back-up van is. Dit aangezien stalking door Lindorff geen pretje is, als die jouw vast nummer/adres hebben zit uitslapen er niet meer in..

ve
door verwijderd - Nov 12, 2015 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lindorf doet effe bladeren in dossier en ziet de oude naw gegevens....;-p

ve
door verwijderd - Nov 12, 2015 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dan begint het geheel geautomatiseerde incassotraject van T-Mobile in werking treden. Dan komt u in de mallemolen va T-Mobile en het incassobureau terecht en stop dat maar eens met plausibele argumenten.