jeremy howard
door jeremy howard Mar 2, 2014 om 14:30
Computers & telefonie

Tele2 op de zwarte lijst.

Na een tijdje hier als gast op dit leuke discussie board gelezen te hebben, doe ik ook mijn verhaal over Tele2;

Vanaf 2007 heb (had) ik voor mijn vaste lijn thuis een Tele2 'comfort' telefonie en internet abonnement. In augustus 2013 ben ik verhuist naar een andere woning en ben per 16 augustus 2013 overgestapt naar Ziggo, met behoud van mijn oude telefoonnummer.

Ziggo heeft mij met een brief op 21 juli 2013 gemeld dat zij mijn Tele2 abonnement op het oude adres laten stopzetten met inachtneming van de 1 maand opzegtermijn bij Tele2.

En inderdaad werd mijn oude telefoonlijn van Tele2 keurig per 16 augustus afgesloten en werkte de nieuwe Ziggo op het nieuwe adres per 16 augustus perfect.

Prima geregeld zou je denken, echter volgens Tele2 heb ik niet conform de algemene voorwaarden opgezegd en blijft Tele2 mijn overstap naar Ziggo extreem traineren.

Nu - 7 maanden na mijn overstap - schrijft Tele2 nog steeds maand in maand uit via automatische incasso de nieuwe maandelijkse abonnementskosten van de rekening af, wat ik iedere keer laat storneren.

In september 2013 heb ik de klantenservice voor het eerst gemeld dat ik nog steeds nieuwe maand nota's en automatische incasso ontving.

De telefoontjes met de Tele2 klantenservice verlopen op Kafka achtige wijze.

De laatste stand van zaken is dat Tele2 mij op 27 februari 2014 telefonisch een coulance aanbod heeft gedaan waarbij mijn abonnement dan per 31 december 2013 als beeindigd wordt beschouwd.
De klantenservice medewerker zegt dat hij dan wel mijn stem moet opnemen dat ik met dit coulance bod akkoord ga. En akkoord gaan betekent dat ik dan alsnog de abonnementskosten over 16 augustus t/m 31 december 2013 moet betalen, bijna 5 maanden, een bedrag van ruim € 160. (€ 32,94 per maand). Nou dat nooit, want waar zit hem dan de coulance in ?? Waarom zou ik al die maanden moeten betalen terwijl de overstap keurig is gemeld ? En ik niet eens kon bellen omdat de lijn door de overstap was afgesloten en ik uberhaubt niet meer op het adres woon.

De medewerkers oefenen ook grote druk uit om akkoord te gaan met de band opnames en het zogenaamde coulance voorstel, dat alleen die dag nog geldt, en dreigen met incassobureaus en hoge bijkomende kosten.

De onbehulpzame klantenservice heeft mij nu gemeld dat ze mijn abonnement door laten lopen omdat ik weiger akkoord te gaan met de zogenaamde coulance regeling.

De medewerkers hebber er gewoon lol in om de boel zo te traineren. Ik denk dat er een hele verziekte sfeer is op de klantenservice bij Tele2.
Uit pesterij dat ik de coulance regeling afwijs, laten zij mijn abonnement doorlopen, terwijl ze precies weten hoe de zaak zit. Dat zijn toch praktijken die niet voor mogen komen ??

Wat mij betreft mag Tele2 daarom op de zwarte lijst van onfrisse telecom aanbieders.

Bedankt voor het lezen.

3522 57 Rapporteer

ma
door marijke1953 - Mar 2, 2014 om 18:34
136 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt zich beter beklagen bij Ziggo. Zij hebben immers geprobeerd op te zeggen bij Tele2. Dit is verkeerd gegaan.

De medewerkers van Tele2 handelen slechts conform de door hun bestuur vastgestelde regels, dus om de schuld bij de medewerkers van de klantenservice te leggen is makkelijk en onjuist.

Cookies
door Cookies - Mar 2, 2014 om 19:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=marijke1953 schreef op zondag 2 mrt 2014, 18:34]U kunt zich beter beklagen bij Ziggo. Zij hebben immers geprobeerd op te zeggen bij Tele2. Dit is verkeerd gegaan.

Dat is helemaal niet verkeerd gegaan! Hij was blijkbaar nog niet contract vrij, dat is zijn eigen verantwoordelijkheid, niet die van een provider. Die voert gewoon de opdracht uit.

Verhuizing is geen reden om zomaar je contract te beëindigen.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 2, 2014 om 20:34
33 Antwoorden / 1 Vragen

@Marijke,

Natuurlijk heb ik ook bij Ziggo navraag gedaan.
Ziggo zegt de melding wel aan Tele2 te hebben doorgegeven.
En waarom mag ik niet kritisch zijn tegen de klantenservice of haar medewerkers ?
Ik hoef die flauwekul toch niet gelaten te ondergaan en voor zoete koek te slikken ?
Dit speelt al 7 maanden, een paar dagen terug is de nota van Maart 2014 weer automatisch afgeschreven. Het is toch logisch dat ik dat op een gegeven moment niet meer accepteer, en hier mijn ongenoegen uit ?

@Carola,

Voor de duidelijkheid, het betrof mijn vaste telefoon en internet thuis, het was een abonnement dat je per maand mag opzeggen. Maar toch bedankt voor je reactie.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 2, 2014 om 21:00
33 Antwoorden / 1 Vragen

Het valt mij trouwens op dat op dit moment in de lijst met recente discussies hier links op de hoofdpagina van VARA KASSA, 3 van de 12 discussies over de wan performance van Tele2 gaan.

Ik ben niet de enige die teleurgesteld is in Tele2.

zoekster
door zoekster - Mar 3, 2014 om 16:32
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Ik heb uw verhaal op het Radarforum gelezen. Daar stelt Tele2 zich op het standpunt dat u niet op de juiste wijze heeft opgezegd, terwijl ze wel toegeven dat u in september heeft gebeld.

Ziggo zou het niet goed hebben doorgegeven (dat zou kunnen) maar u heeft in september gebeld en dat zien ze dan niet als een opzegging?

Dat laatste vind ik vreemd. Wat ik zou doen als ik u was is een aangetekende brief en tegelijkertijd een klacht opsturen klik HIER dat u heeft opgezegd via Ziggo. Eventueel kan dit dan niet goed zijn gelopen, maar per september heeft u wel opgezegd, ik weet niet op wat voor datum, maar dan zou het abo een maand later moeten eindigen.

U zou zelf een voorstel kunnen doen om dan tot een maand na uw telefoontje het abo te betalen en dat daarmee de kous af is.
Verzoek om een schriftelijk antwoord.

U kunt ook uw verhaal op het forum van Tele2 zetten. klik HIER

Nu het abo als een kip zonder kop door te laten lopen is ronduit raar van Tele2.

Ik ga er hierbij wel vanuit dat u een per maand opzegbaar contract had.

Ja
door JanvanAlles - Mar 3, 2014 om 19:40
333 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 19:57][quote=marijke1953 schreef op zondag 2 mrt 2014, 18:34]U kunt zich beter beklagen bij Ziggo. Zij hebben immers geprobeerd op te zeggen bij Tele2. Dit is verkeerd gegaan.

Dat is helemaal niet verkeerd gegaan! Hij was blijkbaar nog niet contract vrij, dat is zijn eigen verantwoordelijkheid, niet die van een provider. Die voert gewoon de opdracht uit.

Verhuizing is geen reden om zomaar je contract te beëindigen.

Kijk, en zo is het gewoon.
+1 dus

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 3, 2014 om 20:02
33 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=thaorchid schreef op maandag 3 mrt 2014, 19:40][quote=carola.83 schreef op zondag 2 mrt 2014, 19:57][quote=marijke1953 schreef op zondag 2 mrt 2014, 18:34]U kunt zich beter beklagen bij Ziggo. Zij hebben immers geprobeerd op te zeggen bij Tele2. Dit is verkeerd gegaan.

Dat is helemaal niet verkeerd gegaan! Hij was blijkbaar nog niet contract vrij, dat is zijn eigen verantwoordelijkheid, niet die van een provider. Die voert gewoon de opdracht uit.

Verhuizing is geen reden om zomaar je contract te beëindigen.

Kijk, en zo is het gewoon.
+1 dus

Hallo thaorchid,

Ik had al gereageerd op de opmerkingen van Carola en Marijke....maar voor jou doe ik het nog een keer: het betrof een telefonie abonnement voor mijn vaste lijn thuis dat per maand opzegbaar is.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 3, 2014 om 20:38
33 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster, bedankt voor uw reactie.

Ik moet wel zeggen dat het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst, hartstikke nep is. .
Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts. Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 post. (zelfde voor gebruiker 'jithkoch'). Ze hebben al 10.000 / 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon onder cover Tele2 medewerkers.

Ook bedankt voor uw advies om een klacht in te dienen, echter heb ik dat al op 5 februari gedaan en waarschijnlijk was het coulance aanbod van 27 februari het antwoord op die klacht.

Behalve Ziggo, heb ik inderdaad zelf ook in september Tele2 gebeld over de overstap (omdat ik nog nieuwe nota's voor oktober ontving en begreep dat er iets fout was).
Dus met het coulance aanbod van Tele2 dat ik alleen maar het abonnement tot 31 december 2013 hoef te betalen, mogen ze hun Tele2 bips mee afvegen, daar ga ik nooit mee akkoord.

Ik stel overigens uw adviezen wel op prijs, ik ben blij met iedereen die met mij meedenkt.

pino123
door pino123 - Mar 3, 2014 om 21:06
2776 Antwoorden / 14 Vragen

@TS,

Heb je een schriftelijke bevetsiging van je opzegging?

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 3, 2014 om 21:19
33 Antwoorden / 1 Vragen

@Pino,
.
Sinds 25 augustus 2013 woon ik niet meer op het adres van de Tele2 aansluiting, ik weet dus niet of Tele2 nog iets gestuurd heeft per post. Ik denk het niet want op de email ontvang ik tot op heden nog gewoon de nieuwe maandnota's, laatst ook nog voor maart 2014.

Ik heb wel een brief van Ziggo van 21 juli 2013 dat ze het Tele2 abonnement gaan afzeggen.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 08:26
33 Antwoorden / 1 Vragen

Tele2 is afgelopen weekend gestart met een nieuwe reclame campagne met de leus MET MINDER GEEN GENOEGEN

Enkele oneliners uit die commercials zijn:

'Wij zijn waar onze klanten ons nodig hebben'.

'Wij zullen nooit vergeten waar het werkelijk om gaat'.

'Wij maken onze beloftes nu al elke dag waar, en zonder verrassingen'

'Hulp zonder omwegen, wij maken er een sport van om klanten zo snel mogelijk te helpen'.

'Wij rusten niet voordat onze klanten 100% tevreden zijn'

Mag ik even een teiltje? Man, ik kreeg zowat een attack toen ik de commercials zag, dit staat haaks op de werkelijke gang van zaken bij Tele2 !!

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 09:04
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Hoelang had u op uw vorige adres de vaste tele2 aansluiting? Is er voor die aansluiting een contract voor bepaalde tijd afgesloten? Je kan als er een bepaalde termijn is afgesproken pas daarna met een maand opzegtermijn vertrekken.

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 09:16
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Je weet ook niet of er post binnengekomen is. Er bestaat toch ook ziiets als mijn tele2 en dan inloggen. En zoals anderen ook zeggen verhuizen is geen reden voor einde contract, tenzij ze daar niet kunnen leveren.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 09:19
33 Antwoorden / 1 Vragen

@mahadma,

Bedankt voor uw reactie.
Ik had dat abonnement sinds 2007, dus 6 jaar.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 09:42
33 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 4 mrt 2014, 09:16]
En zoals anderen ook zeggen verhuizen is geen reden voor einde contract, tenzij ze daar niet kunnen leveren.

Huh? Waarom zou ik niet op mogen zeggen als ik dat wil ??
Zelfs zonder opgaaf van reden.
Ik had ik een abonnement dat per maand opzegbaar was.

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 09:44
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Kan je wel iets zien in mijn tele2? Je bent zo te zien wel permaand opzegbaar.

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 09:48
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Als je binnen de eerste contract termijn zit, dan is verhuizen geen reden tot opzeggen. Informeer eens bij ziggo dat ze je het bewijs sturen dat ze hebben opgezegd, daar zit m.i. de fout.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 11:03
33 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 4 mrt 2014, 09:48]
Informeer eens bij ziggo dat ze je het bewijs sturen dat ze hebben opgezegd, daar zit m.i. de fout.

Ik heb de brief van Ziggo gescand maar het lukt niet om deze via een fotohost hier te posten omdat dit forum IMG BBcode tags niet ondersteunt.

In die brief van 21 juli staat: "Ziggo zorgt ervoor dat uw telefoonnummer wordt overgenomen en uw huidige abonnement wordt stopgezet. Houd er wel rekening mee dat uw huidige aanbieder een opzegtermijn van minimaal één maand aanhoudt"

Ziggo heeft mij 27 februari jl. telefonisch gemeld dat zij het ook daadwerkelijk hebben afgemeld en het anders ook nooit mogelijk was geweest om mijn oude telefoonnummer mee te verhuizen.

En ikzelf heb de overstap in september gemeld bij Tele2.

Ziggo heeft in 2013 nogal veel reclame gemaakt met hun alles-in-1 abonnementen, oa dat je als klant gebruik kunt maken van de 1 miljoen gratis WifiSpots door heel Nederland en dat overstappers een gratis Samsung Galaxy Tab2 Tablet ontvangen.
Ik vermoed dat Tele2 daardoor heel wat klanten heeft zien overstappen naar Ziggo en ze dit uit rancune traineren en stroef laten verlopen. Dat medewerkers op de Tele2 klantenservice denken, daar heb je weer zo'n Ziggo overstapper.....

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 11:11
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Verzoek Ziggo (een bedrijf wat bij mij op de zwarte lijst staat, Ze staan met eens per week voor de deur in een wooneenheid van 27 woningen, maar dat terzijde) een reëel bewijs te sturen dat ze ook opgezegd hebben. Zeggen dat ze iets doen is iets anders als bewijzen dat ze het gedaan hebben. Zo ik het nu zie kàn de fout heel goed bij Ziggo liggen.

" Dat medewerkers op de Tele2 klantenservice denken, daar heb je weer zo'n Ziggo overstapper..... " slaat in mijn ogen nergens op, de medewerkers krijgen heus hun salaris wel en dit is puur iets dat u denkt dat men dat denkt, kul dus. Of heeft u daar enig bewijs van?

Voor de goede orde, ik werk niet voor welke provider dan ook, voordat dàt weer op mijn bordje wordt gesmeten.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 11:50
33 Antwoorden / 1 Vragen

@mahadma,

U schrijft dat de fout zeer wel bij Ziggo kan liggen.
Maar ikzelf heb Tele2 ook in september gemeld dat ik per 19 augustus ben overgestapt, dit heb ik hier al een paar keer geschreven. Waarom moet ik dan toch tot 31 december mijn abonnement betalen ? Dat is voor een groot deel de crux van mijn Tele2 klacht.

Ik geef u gelijk dat "Dat medewerkers op de Tele2 klantenservice denken, daar heb je weer zo'n Ziggo overstapper" een denkbeeld van mij is waarvoor ik geen bewijs of iets heb.
Misschien is het te paranoia gedacht. Mijn excuses daarvoor.

Ik heb op het Radar forum ook een Tele2 topic over mijn klacht mbt Tele2 en het traineren van de overstap naar Ziggo. Op het radarforum heeft vandaag een medewerkster van Tele2 Webcare om mijn klantgegevens gevraagd, misschien dat Webcare nog wat kan doen aan de situatie.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 11:52
33 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry typ(e)fout, ik bedoel 16 augustus ipv 19 augustus.

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 12:24
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Maar ikzelf heb Tele2 ook in september gemeld dat ik per 19 augustus ben overgestapt, dit heb ik hier al een paar keer geschreven. Waarom moet ik dan toch tot 31 december mijn abonnement betalen ?

Je bent wel overgestapt, maar als Ziggo een fout heeft gemaakt en je opzegging niet goed heeft uitgevoerd, kàn de fout nog steeds bij Ziggo liggen. Laat ze daarom bewijzen dat ze het goed gedaan hebben, en ga met die bewijzen naar Tele2. Een eenvoudiger oplossing zie ik niet.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 19:59
33 Antwoorden / 1 Vragen

@Mahadma, in uw scenario is alleen een fout door Ziggo mogelijk, ingegeven door de aversie tegen Ziggo die u zegt te hebben. Maar heb ik niet nu al 10x geschreven dat ik Tele2 zelf ook op de hoogte gebracht heb ?

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2014 om 20:08
11709 Antwoorden / 51 Vragen

in uw scenario is alleen een fout door Ziggo mogelijk,

Ik zeg niet dat ze fout zijn, maar waar is het bewijs dat ze opgezegd hebben?

ingegeven door de aversie tegen Ziggo die u zegt te hebben.

Dit is iets wat ik wekelijks voor de deur zie, maar is eigenlijk off topic.

Maar heb ik niet nu al 10x geschreven dat ik Tele2 zelf ook op de hoogte gebracht heb ?

Ook dat heb ik gezien, maar ze hebben kennelijk niets ontvangen, want ze sturen je nog steeds nota's. Je kan natuurlijk ook vragen aan Tele2 waar de opzegging gebleven is.

Maar als je zoeken waar de fout zit, begin ik bij het begin, dus bij de opzegging en ga ik het spoor verder volgen.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 4, 2014 om 21:37
33 Antwoorden / 1 Vragen

@mahadma,

Tele2 heeft gezegd dat mijn telefonische melding in september dat de overstap niet is uitgevoerd, inderdaad in hun administratie is vastgelegd.
Maar... nadat ik 27 februari jl. het coulance aanbod heb afgewezen, stelt de Tele2 medewerker zich op het standpunt dat dit telefoongesprek van september niet gezien kan worden als een opzegging conform de algemene voorwaarden van Tele2, dit omdat een opzegging alleen mogelijk is per aangetekende brief voorzien van mijn handtekening.

Dit is wat ik bedoel met nodeloos traineren...ze weten dat ik al gelijk gebeld om te melden dat er blijkbaar iets mis gegaan is met de overstap maar verzinnen hier weer een truc op en doen er alles aan om de schuld weer terug naar de klant te schuiven.

Dat is ook precies waarom die nieuwe Tele2 reclame campagne voor mij zout in de wonden is. Een van hun reclame oneliners is: 'Hulp zonder omwegen, wij maken er een sport van om klanten zo snel mogelijk te helpen'.
O ja Tele2 ?? Hulp zonder omwegen ??

Die misselijke commercial staat ook op youtube, zie hier: LINK naar Tele2 op Youtube

tele2webcare
door tele2webcare - Mar 5, 2014 om 10:31
366 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Jeremy,

Wat een vervelende situatie. Je hebt ook een bericht op TrosRadar geplaatst; we helpen je daar verder.

Groetjes,

Danielle

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 5, 2014 om 12:52
33 Antwoorden / 1 Vragen

Ja hoor, en dit is wat Tele2 webcare mij dan vanochtend antwoord op het radarforum, zie cursieve tekst onder.
Voor de goede orde, Alice is in 2010 overgenomen door Tele2, de hele merknaam Alice bestaat al 4 jaar niet meer, op mijn nota's staan ook gewoon het Tele2 logo, bij de automatische incasso's staat Tele2, de Alice website bestaat ook niet meer en is Tele2 .....
En het telefoonnummer dat Webcare opgeeft is het nummer dat ik ook steeds gebeld heb.

Het tegenwerken, afschuiven en klant pesten gaat gewoon door bij Tele2 !!
______________________________________________________________________________

Hoi Jeremy,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik heb naar je situatie gekeken en zoals je al aangaf ben je een klant bij Alice. Dat betekent dat je niet in onze systemen staat, maar dat dit via de Alice klantenservice loopt. Ik geef je hierbij de contactgegevens van Alice: 0900-1560 (€ 0,15 p.m.) (ma t/m za van 9.00-21.00u)

Ik zou je graag verder helpen, maar dit kan helaas niet vanuit Tele2. Sorry voor het ongemak! En succes, ik hoop dat je via deze weg er snel uit komt.

Groetjes,

Danielle

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 5, 2014 om 13:21
33 Antwoorden / 1 Vragen

En om te laten zien dat ik geen onzin klets, hier is de link naar mijn Tele2 nota:
LINK naar mijn Tele2 nota.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 14:23
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Alice
Postbus 1404
6501 BK Nijmegen

Stuur een aangetekende brief naar Alice en leg de situatie uit. Doe een voorstel om eruit te komen. Ook al is Alice opgegaan in Tele2 waarschijnlijk draait deze tak toch nog redelijk zelfstandig.
Verzoek om een reactie binnen bijv. 14 dagen.

Doe dit tevens per klachtenforumulier van Alice

klik HIER

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 14:24
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Toevoeging, verzoek om een schriftelijke reactie.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 5, 2014 om 15:06
33 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekertje

Dat adres Postbus 1404 - 6501 BK Nijmegen is gewoon het adres van Tele2 wat ook om mijn Tele2 nota's staat die ik van dit Tele2 comfort abonnement ontvang.

Precies een maand geleden, op 5 februari, heb ik al een klacht gestuurd en alles tot in de treure uitgelegd. En ja, ook via het online klachtformulier. En het antwoord van Tele2 daarop was dat fake coulance aanbod om tot 31 december 2013 de abonnementskosten te moeten voldoen.

Ik herinner mij ineens weer dat Alice destijds het topmodel Vanessa Hessler een paar jaar als gezicht en boegbeeld van Alice had voor de Europese reclame campagne, totdat zij daar plotsklaps uit verwijderd werd vanwege haar connecties en verhouding met Gaddafi.
Nou er niks veranderd, het zijn nog steeds grote boeven.

Zelfs mijn avatar kat gaat er chagrijnig van kijken.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 16:05
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Ik hou er niet zo van om zoekertje genoemd te worden.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 5, 2014 om 16:36
33 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster,

Mijn welgemeende oprechte excuses, dit heb ik bij vergissing geschreven, er zit niks achter.
Ik ben wel boos maar niet op u.

zoekster
door zoekster - Mar 5, 2014 om 16:45
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Oké, is goed.

De reden waarom ik steeds aangeef dat u zelf met een voorstel moet komen, is dat u bij Alice/Tele2 de bal laat liggen. U dient een klacht in en zij doen een voorstel. En u wijst dit af. Zo geeft u de andere partij de macht en zegt u alleen maar ja of nee op een voorstel van hun kant.

Ook juridisch sta je veel sterker als je zelf een aanbod hebt gedaan om uit de strijd te komen, veel sterker dan als dat je alleen maar afwijst of boos bent en argumenten zoekt om uw boosheid te bevestigen. Bedenk zelf eens wat u een oplossing vindt waar u mee kunt leven. Een beetje water bij de wijn en laat daar dan Alice/T2 op reageren. Misschien hebben zij ook wel helemaal de balen van dit gedoe en gaan ze akkoord. Desnoods gaat u iets onder uw eigenlijke doel zitten zodat er nog wat speelruimte is voor Alice om met een tegenbod te komen.

hutch
door hutch - Mar 5, 2014 om 18:15
4518 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 5 mrt 2014, 10:31]Hoi Jeremy, Wat een vervelende situatie. Je hebt ook een bericht op TrosRadar geplaatst; we helpen je daar verder. Groetjes,
Danielle
Het is inderdaad een zeer 'vervelende' situatie, en niet alleen inhoudelijk.
Vooral ook het op deze wijze afschuiven, of beter gezegd: demotiveren, is gewoon asociaal.

Het zal mij ook totaal niet verbazen als deze 'Danielle' ook nog gaat antwoorden, als TS gaat reageren via de door deze 'Danielle' wijze.
Oftewel: 1 callcentrum en dezelfde personen.

Dus bij Tele2 is het ook: zoveel mogelijk demotiveren, dan houdt het vanzelf wel een keer op. Maar op deze wijze verliest Tele2 uiteraard ook veel klanten.

Tele2, een erg 'vervelend' bedrijf.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 6, 2014 om 18:46
33 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op woensdag 5 mrt 2014, 18:15
[Het is inderdaad een zeer 'vervelende' situatie, en niet alleen inhoudelijk.
Vooral ook het op deze wijze afschuiven, of beter gezegd: demotiveren, is gewoon asociaal.

Het zal mij ook totaal niet verbazen als deze 'Danielle' ook nog gaat antwoorden, als TS gaat reageren via de door deze 'Danielle' wijze.
Oftewel: 1 callcentrum en dezelfde personen.

Dus bij Tele2 is het ook: zoveel mogelijk demotiveren, dan houdt het vanzelf wel een keer op. Maar op deze wijze verliest Tele2 uiteraard ook veel klanten.

Tele2, een erg 'vervelend' bedrijf.

@hutch,
Helemaal mee eens !

Ik zit me ook al sinds gister compleet op te vreten over hoe Tele2 webcare me in de zeik genomen heeft.

Maar ophouden voordat deze zaak is opgelost doe ik never niet, hoe erg zij mij ook blijven tegenwerken.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 6, 2014 om 18:55
33 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster,

Opnieuw bedankt voor uw goed bedoelde advies, maar ergens voel ik er niet veel voor om wéér een klachtbrief te schrijven. Bij Tele2 lachen ze er toch alleen maar om, dat heeft webcare gister ook wel weer bewezen, te beroerd om een vinger uit te steken.
Weer een nieuwe klachtbrief schrijven voelt te veel als smeken, ik blijf niet smeken of ze alsjeblieft mijn abonnement willen stopzetten, ze weten al lang hoe het zit.
Dat is het ook, sowieso heb ik geen nieuwe of andere argumenten dan in mijn eerdere klachtbrief van 5 februari.

Ik ga er nog even een nachtje over slapen over hoe nu verder.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 7, 2014 om 17:31
33 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,
Voor diegenen die deze klacht nog volgen:
Vanochtend heb ik op het radar forum weer een reactie gehad van Tele2 webcare, zie onder..

Verstuurd: 07 maart 2014 10:34
Van: Tele2 Webcare
Naar: Jeremy Howard

Beste Jeremy,

Ik begrijp je frustratie. Ik kan me goed voorstellen dat het verwarrend is dat er door verschillende partijen naar elkaar verwezen wordt. Ik ga nog even kijken wat ik voor je kan betekenen in deze situatie.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes, Leonie

an
door anne1234 - Mar 12, 2014 om 17:47
51 Antwoorden / 2 Vragen

Tele2 , een waar pruts bedrijf in mijn ogen, die hebben een aantal jaren zonder mijn ok te hebben gehad mijn telefoon abonnement van kpn omgezet naar hun service zonder dit door te geven ,en ja toen kwamen de rekeningen. Die waren zo hoog ,wat niet mogelijk was maar wel afgeboekt dus die heb ik terug laten boeken bij de bank , dit tot 3 keer toe, toen kwamen er een soort van aanmaningen dat ik die rekeningen wel betalen moest, ja dank je de koekoek niet dus.Ik heb in die tijd al een behoorlijk aantal keer gebeld met Tele2 maar ze wilde gewoon niet luisteren naar mijn kant van het verhaal. Tot dat ik maar weer eens belde nadat ik hun geblokkeerd had bij de bank zodat ze geen geld meer afboeken konden en ja toen dus gebeld en nog eens verteld hoe de vork in de steel zat en gezegd, nu gaat dit geintje dus ophouden, en niet morgen maar vandaag anders ga ik dus echt rechtsbijstand inschakelen want ik ben deze praktijken meer dan zat. Jullie gaan dit vandaag nog terugdraaien anders zorg ik er wel voor dat rechtsbijstand en Opta hier wind van krijgen en dan kijken we wel eens wat er dan gebeurd. Je zal begrijpen dat Tele2 bij mij geen cent meer afschrijven kan, never en te nooit niet meer ,gewoon bellen niet en ook heel zeker geen gsm telefonie. Nu hebben mijn broer en schoonzus een abonnement voor gsm afgesloten bij Tele2 bijna 2 jaar geleden en die hebben ook spijt als haren op hun hoofd , heel slecht bereik en service ,dus ik heb maar weer mijn klacht over Tele2 bevestigd gezien..

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 12, 2014 om 20:13
33 Antwoorden / 1 Vragen

@anne1234,
Veel dingen in uw klacht herken ik wel, zoals het niet willen luisteren naar de klant en dat het niet lukt om van de automatische Tele2 incasso's af te komen.

Vorige week vrijdag heeft Tele2 webcare toegezegd dat ze nog een keer mijn dossier zullen inzien, maar sindsdien heb ik niks meer gehoord. Blijkbaar moet dat verzoek eerst nog een paar dagen rijpen bij de Tele2 webcare....zucht,

Ik ben heel benieuwd of er morgen per email meer een nieuwe spook maandnota komt, tot nu kwamen die meestal op de 12e of 13e van de maand binnen.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 13, 2014 om 14:12
33 Antwoorden / 1 Vragen

Jawel, de Tele2 klucht gaat verder.
vandaag om 12:15 ontving ik de volgende email van Tele2:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXXX

In verband met een openstaande klacht en verzoek tot opzegging hebben wij getracht u telefonisch te bereiken op het volgende telefoonnummer 070XXXXXX.
Helaas is dit niet gelukt.

Ook kunnen wij uw opzegging niet verwerken en verzoeken u dan ook vriendelijk contact met ons op te nemen op 0900-1560 (€ 0,15 p.m.).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Tele2 Klantenservice

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus heb ik om 13:40 heb ik desgevraagd gebeld met 0900-1560 en kreeg een uiterst stugge onvriendelijke man van de Tele2 klantenservice aan de telefoon, die mij meldde dat aan mij in het verleden een coulance aanbod is gedaan welke ik heb afgewezen.
En hij n.a.v. een klacht via het Tele2 webcare team, nu een voorstel mag doen van beëindiging van mijn Tele2 abonnement per 10 april 2014, dit ivm de opzegtermijn van 1 maand.

Toen ik zei dat ik daar niet akkoord mee kon gaan zei hij, OK, dan laten wij uw abonnement doorlopen en beëindigde hij het gesprek. Het hele gesprek heeft nog geen 2 minuten geduurd.

N U - K O O K T - M I J N - B L O E D - P A S - E C H T ! ! !

Deze mensen blijven maar traineren en willen het gewoon niet oplossen, zelfs niet na tig telefoontjes, klachten, webcare team..... ben al 8 maanden bezig !

Ik ga even een biertje drinken in de kroeg, om af te koelen om te voorkomen dat ik hier dingen ga opschrijven waarvan ik spijt krijg.

Wordt vervolgd.....

zoekster
door zoekster - Mar 13, 2014 om 15:06
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een situatie. Sterkte ermee en proost!

an
door anne1234 - Mar 13, 2014 om 16:48
51 Antwoorden / 2 Vragen

Dit zijn blijkbaar de praktijken van Tele2, hoe klantonvriendelijk kan je zijn als bedrijf?En dan nog zo een betweter aan de telefoon die er nog de telefoon op gooit als hij niet hoort wat hij wil horen,dat zegt ook wat over het bedrijf. Ik heb echt zoiets van, de mensen moesten eens weten hoe deze schurkenbende met zijn klanten omgaat ,dan halen ze geen klant meer binnen. Ik weet niet of de zaken die telefonie betreft nog aangekaart kunnen worden bij de OPTA maar misschien is dat een optie.. of kijk eens op het net wat de andere eventuele naam is van de overkoepelende organisatie is betreffende de telefonie en bel die eens of stuur een klachten mail of brief en ik zou dat ook laten weten aan Tele 2 . Ik zie niet in waarom u met een voorstel zou moeten komen ,zij moeten gewoon het abonnement stoppen.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 14, 2014 om 20:53
33 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben vanmiddag opnieuw gebeld door een meneer van Tele2 - dit keer een hele vriendelijke meneer - die mijn klacht volkomen leek te begrijpen. Namelijk dat ik al op 12 september 2013 gebeld heb om te melden dat de overstap per 16 augustus niet goed was verwerkt.
Deze meneer was het door mijn melding van 12 september, mee eens dat het daarom onzin is om nog tot 31 december 2013 of 10 april 2014 abonnementskosten te moeten betalen.

Hij gaat de zaak uitzoeken en belt mij maandag as terug.

Ik wil niet te vroeg juichen, maar eindelijk was er iemand bij Tele2 met een beetje begrip en een luisterend oor.

Wordt vervolgd......

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 20, 2014 om 19:16
33 Antwoorden / 1 Vragen

Ondanks de belofte van Tele2 vorige week vrijdag, om mij maandag terug te bellen over de afhandeling van mijn klacht heb ik nu - na een week - helemaal NIKS meer gehoord.

Erger nog, ze hebben het gore lef om na alles wat er gebeurd is mij godverdegodver vandaag weer doodleuk een nieuwe maand nota te sturen plus gelijk een automatische incasso er over heen.

Het heeft gewoon helemaal geen zin om nog de dialoog met Tele2 aan te gaan.

Genoeg is genoeg, de tijd dat ik mij nog laat piepelen door deze geitenbreiers is definitief voorbij.

Groeten uit Den Haag.

PS: Zie mijn Tele2 nota van vandaag hier: LINK

an
door anne1234 - Mar 21, 2014 om 03:23
51 Antwoorden / 2 Vragen

zo ,ik zou helemaal uit mijn vel springen. Kan of hebt u bij de bank deze schooiers al laten blokkeren?? Of eens kijken of de geschillencommissie of de opta hier iets mee kan?? Dit is wel heel zeker een voorbeeld van behoorlijk klantonvriendelijk wanbeleid bij Tele2. Ik snap nog steeds niet dat die nog klanten hebben. Maar ja ik heb ook zo een akkefietje met ze gehad . En ja dan maak ik ook geen goede reclame voor ze ook nog eens. Het schiet me net te binnen, is er nog een Ombudsman of zo iets?? Instanties inschakelen die de publiciteit zo wie zo niet schuwen. Is misschien ook een optie. Want ze maken het er zelf na dat mensen naar dit soort middelen grijpen ,want respect voor klanten dat hebben ze daar helemaal niet. Een hoop bla bla maar doen wat ze beloven ,ho maar,... Ik hoop dat u snel een oplossing vindt..

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 24, 2014 om 20:17
33 Antwoorden / 1 Vragen

Voor diegene die dit topic nog volgen....
Vanmiddag heeft Tele2 op het radarforum weer een reactie gepost, zie hier:
______________________________________________________________________________

door Tele2 Webcare » 24 maart 2014 17:50

Hallo Jeremy,

mijn excuses dat je niets van ons hebt gehoord.

We zijn hard bezig om deze zaak op te lossen, we zijn ons er van bewust dat je al een veel te lange tijd aan het wachten bent.
Echter is de oplossing niet zo makkelijk gevonden, omdat er feitelijk drie partijen betrokken zijn bij jouw zaak.
Je bent nu klant bij Ziggo, zij zouden je overstapservice regelen en dit is om een voor ons nu nog onbekende rede mislukt.

Tele2 heeft zoals bij je bekend is Alice overgenomen, voor de oud-Alice klanten lijkt alles over te zijn genomen door Tele2. Denk aan de vormgeving van je factuur en het klantenservicenummer waar je Tele2 klantenservice hoort.
Alleen het klantenservicetelefoonnummer en de klantnummers/systemen verschillen van de klanten die in eerste instantie wel klant waren bij Alice.

"Alice" behandeld nog steeds haar "eigen klanten", zij het onder de naam van Tele2.

Ik begrijp heel goed dat dit voor onduidelijkheid zorgt.

Vandaag heb ik weer contact gehad met Alice, graag zou ik nog willen weten waarom je niet akkoord gaat met een voice-log die nodig is om je abonnement te ontbinden?

We doen ons best om zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Ik geef je hier binnen enkele dagen een update over.

Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.

Groetjes, Danielle

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 24, 2014 om 20:21
33 Antwoorden / 1 Vragen

En dit is wat ik heb geantwoord aan Tele2 webcare :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

door Jeremy Howard » 24 maart 2014 19:32

Hallo Danielle,

Ik ben verbaasd dat jij mij nu vraagt waarom ik niet akkoord gegaan met de voicelog, dit omdat ik de reden van mijn weigering ter zake al meermaals gemeld heb, zowel in de diverse contacten met Tele2 als hier op het radar forum.

In mijn drie telefoongesprekken van 27 februari 2014 met de klantenservice van Tele2 moest ik in de Voicelog namelijk perse instemmen met beeindiging van mijn abonnement per 31 december 2013 (het zogenaamde coulance voorstel van Tele2).
Dit heb ik geweigerd omdat ik niet akkoord ben met beeindiging per 31 december 2013.
Ik ben niet akkoord omdat ik immers al op 12 september 2013 telefonisch bij de klantenservice aan de bel getrokken heb dat de beindiging van mijn abonnement per 16 augustus 2013 blijkbaar niet goed is verwerkt, dit omdat ik die 12e september per email weer een nieuwe factuur ontving.

Op 13 maart wilde Tele2 weer een voicelog doen, dit maal moest ik instemmen met beeindiging per 10 april 2014, omdat het eerdere coulance aanbod niet meer geldig was.
Deze voicelog heb ik uiteraard op dezelfde gronden geweigerd als die van 27 februari.

Op 14 maart heb ik jullie van webcare via een PB gevraagd of jullie mijn klacht niet kunnen leerleggen bij het management. En die vrijdagmiddag 14 maart ben ik inderdaad teruggebeld door een vriendelijke meneer (een teamleider o.i.d.) die beloofde mij maandag 17 maart terug te bellen met uitsluitsel over de afhandeling van mijn klacht. Maar ik ben helemaal nooit meer terug gebeld, maar een week later wel weer een maandnota en nieuwe automatisch incasso.

Nogmaals, waar ik vooral verschrikkelijk boos om ben is de misselijke houding van de klantenservice dat als ik niet instem met de voicelog van beeiniging per 31 december 2013 en 10 april 2014, de medewerkers zeggen dat ze dan mijn gewoon abonnement door laten lopen. Dit is pure pesterij want de medewerkers weten dat er in augustus 2013 al iets is misgegaan met de communicatie rond de beeindiging van mijn abonnement. Waarom dan die lullige kinderachtige persterige houding ? Waarom zoeken ze niet met mij naar een goede passende oplossing wetende dat ik al zo lang bezig ben. En het zijn geen loze woorden geweest van die medewerkers, want ze hebben mijn abonnement ook inderdaad gewoon door laten lopen.

Die pesterijen in deze hele affaire heeft mij al heel wat nachtrust gekost.
Ik heb al honderd keer helemaal vertieft met het schuim om mijn mond op het punt gestaan om naar jullie toe te rijden om persoonlijk de Tele2 Directie eens flink de waarheid te vertellen hoe jullie ex-klanten zitten te dollen.

Groeten ut Den Haag

zoekster
door zoekster - Mar 24, 2014 om 20:33
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat Danielle zich in een lastige positie heeft gemanoeuvreerd. Ze heeft zich nu publiekelijk in de discussie gemengd tussen jou en Alice. Ze heeft je in een bepaalde hoek willen drukken door te stellen dat jij niet meewerkt aan een oplossing, door niet aan een voicelog mee te werken die in jouw nadeel uitpakt.
En dat terwijl Tele2 zijn beloftes de hele tijd niet nakomt.

Ik zou overigens niet naar de Geschillencommissie gaan zoals is aangeraden op het Radarforum. Laat Tele2 maar naar de rechter stappen, daar ben je beter af. Wel zou ik dan zorgen dat de rekening tot 12 oktober is betaald. Dan zie ik geen haalbare kaart meer voor Tele2.

Ben benieuwd hoe dit afloopt.

(wat betekent vertieft?)

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 24, 2014 om 21:08
33 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster,

Blij dat je weer reageert, ik vind jouw reacties altijd erg waardevol.
Ja, ik denk ook dat Tele2 niet sterk staat. Als Tele2 een deurwaarder in de arm neemt die een incasso rechtzaak start, denk ik niet dat Tele2 veel kans maakt.

Maar ik ben wel bang dat Tele2 mij een negatieve registratie geeft bij Preventel of de BKR.

Je vraagt mij wat 'vertieft' betekent. Dit is wel een beetje off topic, maar ...ik ben (als geboren Rotterdammer die nu in Den Haag woont) een tijd opgetrokken met echte Utrechters en hoorde dat zij het woord 'uittiefen' (= uitschelden) gebruiken. ('ik heb hem helemaal uitgetiefd ..') En Utrechters gebruiken soms ook 'vertieft' (= verziekt). ('De sfeer is vertieft'... of... 'ik voel mij vertieft')
Het zijn allemaal een soort van verbasteringen van het werkwoord 'optiefen' (= oprotten) (En nu moet je optiefen).

Volg je het nog ?

zoekster
door zoekster - Mar 24, 2014 om 23:06
10968 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jeremy howard schreef op maandag 24 mrt 2014, 21:08]@zoekster,

Blij dat je weer reageert, ik vind jouw reacties altijd erg waardevol.
Ja, ik denk ook dat Tele2 niet sterk staat. Als Tele2 een deurwaarder in de arm neemt die een incasso rechtzaak start, denk ik niet dat Tele2 veel kans maakt.

Maar ik ben wel bang dat Tele2 mij een negatieve registratie geeft bij Preventel of de BKR.

Je vraagt mij wat 'vertieft' betekent. Dit is wel een beetje off topic, maar ...ik ben (als geboren Rotterdammer die nu in Den Haag woont) een tijd opgetrokken met echte Utrechters en hoorde dat zij het woord 'uittiefen' (= uitschelden) gebruiken. ('ik heb hem helemaal uitgetiefd ..') En Utrechters gebruiken soms ook 'vertieft' (= verziekt). ('De sfeer is vertieft'... of... 'ik voel mij vertieft')
Het zijn allemaal een soort van verbasteringen van het werkwoord 'optiefen' (= oprotten) (En nu moet je optiefen).

Volg je het nog ?
Eh...oké..... ;-)

Wat ik wel zou doen, maar ik weet dat je daar iets op tegen hebt, is een aangetekende brief naar Tele2 sturen met dat je wilt betalen tot 12 oktober, dat motiveer je, en dat dat je ultieme en laatste schikkingsvoorstel is.
Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 14 dagen.

Ik denk altijd aan de juridische kant van de zaak en dat lijkt mij een sterke insteek, mocht het voor de rechter komen.

Ja, Preventel is het nieuwe machtsmiddel, maar als je nu abonnementen hebt lopen, (bij Ziggo, misschien heb je ook nog ergens een abo voor je mobiel) die maatschappijen gaan je echt niet als klant opzeggen, mits jij trouw je rekeningen betaalt. Ziggo is niet eens aangesloten bij Preventel. En Simyo bijv ook niet (hint).

BKR zie ik niet gebeuren.

De GC, ik heb zo'n idee wat daar gaat gebeuren, een tot de tanden gewapende advocaat van Tele2 komt daar aanzetten met een heel dossier en gaat die commissie afbluffen. Ik ben een voorstander van de rechter.

Maar als je naar de GC wilt dan moet je nu een klachtenbrief naar Tele2 sturen.
klik HIER als je er toch nog wat mee wilt doen. Lees heel goed de brochure door!

Op dit moment denk ik overigens dat je nog met welke actie dan ook een week moet wachten. Laat eerst Danielle maar reageren op het Radarforum, ik heb echt het idee dat zij haar hand heeft overspeeld.

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 25, 2014 om 20:36
33 Antwoorden / 1 Vragen

@zoekster,

Bedankt voor de (link naar) de brochure, die kende ik nog niet, heb deze zojuist grondig doorgenomen.
Inderdaad grote kans dat Tele2 hun top jurist naar de zitting stuurt.

Ik wacht nu eerst maar even de reactie van Danielle af.

Nogmaals bedankt !!

jeremy howard
door jeremy howard - Mar 26, 2014 om 10:35
33 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb zojuist bericht (telefoon) ontvangen van Tele2;

Tele2 heeft nav mijn klachten besloten mijn abonnement alsnog per 16 augustus 2013 te beeindigden.

De automatische incasso van de maandnota december 2013 die ik vergeten was te storneren, krijg ik teruggestort.

Het ziet er dus naar uit dat vandaag mijn klachten na veel gedoe eindelijk zijn opgelost !!

Bij dezen wil ik Leonie en Danielle van Tele2 webcare bedanken voor hun bemiddeling.
Ook wil ik de Vara Kassa forumleden bedanken voor de berichten en adviezen.

Mijn speciale dank gaat uit naar forumlid zoekster ! Haar berichten vond ik erg nuttig.

Groeten uit Den Haag

zoekster
door zoekster - Mar 26, 2014 om 11:08
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Wat een goed nieuws! Ik had er al een goed gevoel over na het laatste bericht van Danielle op het Radar forum, er moest nu echt iets gebeuren. Zo zie je maar weer, de aanhouder wint. Gefeliciteerd!

Kun jij ook weer rustig slapen ;-)

mahadma
door mahadma - Mar 26, 2014 om 11:19
11709 Antwoorden / 51 Vragen

Gefeliciteerd, eind goed al goed. Fijne dag verder.

ge
door generix666 - Sep 2, 2015 om 19:10
12 Antwoorden / 1 Vragen

ja dat tele2 is me wat op de dag van vandaag ik lees vel negatief over dit bedrijf op het tele2 forum zelf kun je alles achterlaten maar zijn altijd wat eikels tussen die werken voor tele2 en in hun privé dan alle berichten gaan belachelijk maken he maar volgens mij is het logies als een bedrijf je naait dat je effe pist off word en is het logies als je twee jaar verder ben en nog geen ene moer bereikt heb dat je een beetje agressief kan overkomen.
is logies wat doen hun dan die gaan zeggen je ben agressief zonder te beseffen dat het probleem bij hun lig waardoor je wel een keer agressief kunt zijn ik ben een van die Mensen die ook wel een keertje agressief word helaas

zelf heb ik al 2 jaar alleen maar problemen met tele2 ik ga niet weg bij tele2 omdat ik vind dat ze alles kunnen gaan vergoeden zo ook mij advocaat die morgen al meteen met de zaak begint dit al een half jaar eerder had moeten doen maar door goede praatjes van tele2 heb ik dit even gelaten in middels vandaag is alles erger geworden en ga nu dus door ik zal proberen als die zaak er komt elke vorm van pers hierin mee te betrekken Nederland mag weten wie tele2 echt is

ik ben erg klaar met tele2 en stap over wanneer alles achter de rug is dat wel maar nu hou ik m aan i.v.m. er meer problemen kunnen komen en ja ook voor opnemen van bewijs en zo hou ik m aan ik heb namelijk van de 24 maanden net twee maanden fatsoenlijk product mogen genieten de rest alleen maar gezeik gehad
nee ik ben niet agressief wel heel boos op tele2 met hun fake beloftes en zogenaamd goede oplossingen die ze je wel zeggen maar niet uitvoeren ziek bedrijf en de klantenservice medewerkers hebben niet meer dan een iq van 0.0.1 baksteen

ge
door generix666 - Sep 2, 2015 om 19:12
12 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=anne1234 schreef op vrijdag 21 mrt 2014, 03:23]zo ,ik zou helemaal uit mijn vel springen. Kan of hebt u bij de bank deze schooiers al laten blokkeren?? Of eens kijken of de geschillencommissie of de opta hier iets mee kan?? Dit is wel heel zeker een voorbeeld van behoorlijk klantonvriendelijk wanbeleid bij Tele2. Ik snap nog steeds niet dat die nog klanten hebben. Maar ja ik heb ook zo een akkefietje met ze gehad . En ja dan maak ik ook geen goede reclame voor ze ook nog eens. Het schiet me net te binnen, is er nog een Ombudsman of zo iets?? Instanties inschakelen die de publiciteit zo wie zo niet schuwen. Is misschien ook een optie. Want ze maken het er zelf na dat mensen naar dit soort middelen grijpen ,want respect voor klanten dat hebben ze daar helemaal niet. Een hoop bla bla maar doen wat ze beloven ,ho maar,... Ik hoop dat u snel een oplossing vindt..

hahhah ja dat bedoelde ik dus ook mijn mijn reactie je mag niet uit je vel springen wand dat zetten ze je als negatief agresief persoon neer op oa het tele 2 forum Bombarie is een van deze rare mensen die dit doet