mi
door mike_1 Nov 16, 2003 om 00:24
Computers & telefonie

UPC

Ik was klant van UPC, maar sinds ik geen klant meer ben krijg ik de ene rekening naar de ander. Wanneer ik bel met upc krijg ik geen duidelijk antwoord waarom ik deze rekeing moet betalen. De ene keer is het een bedrag van 2 jaar geleden de andere keer een boete omdat ik tevroeg opgezegd zou hebben. Ik krijg van upc geen betalingsherinneringen maar krijg wel meteen een brief van een incassobureau. Of ik even een openstaand bedrag wil betalen plus kosten. Zonder enig uitleg. Betaal ik niet dan worden de kosten alleen maar hoger. Wat kan ik hier aan doen? Gewoon maar betalen?

633 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

br
door brambo_1 - Apr 16, 2004 om 11:59
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee, je kan het beste eerst een aangetende brief sturen naar upc en een kopie naar het incassobureau. Zeg daarin dat je het niet eens bent met de rekening, en vraag om, als dat mogelijk is, een duidelijke specificatie. Verder zou ik proberen om niet met de telefonistes van upc in gesprek te gaan, zij weten niks meer dan dat ze op hun computertje zien. Probeer dus als je telefonisch contact zoekt, iemand hogerop te vinden, bijvoorbeeld diegeen die je antwoord op je brief heeft gegeven.

ma
door margot_1 - Apr 16, 2004 om 11:59
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Omdat ik op gewone brieven en emails geen antwoord kreeg ben ik kort na de eerste foute rekening aangetekende brieven gaan versturen naar UPC maar die leverden evenmin een reactie op. Pas toen ik de NMa erbij had ingeschakeld kreeg ik een serieus antwoord.UPC gaf daarin telefonisch toe dat zij fout waren en snel met een oplossing zouden komen. Maar in plaats daarvan kreeg ik na een wekenlange stilte een hoge vordering van een incassobureau binnen. Ik heb meteen laten weten dat ik niets betaal, tegelijk heb ik UPC een brief gestuurd en opnieuw ook een naar de NMa. Maar die laatste wil niets doen, omdat UPC kennelijk heeft aangetoond dat haar administratie nu op orde is, Mooi niet dus.
Ik wil graag een bundeling maken van soortgelijke zaken om zo een sterk front te kunnen vormen tegen UPC en eventueel samen naar de NMa te kunnen stappen. Doe je mee?

ka
door karina_1 - Apr 16, 2004 om 11:59
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb mijn brieven nog en wil wel meedoen als het nog kan.

fr
door freekvt - Apr 16, 2004 om 11:59
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wij hebben nu ongeveer hetzelfde. Al twee jaar wil UPC bij mij rekeningen innen die ik al lang betaald heb. Overzich na overzicht gestuurd, inclusief betalingsbewijzen, etc. En of je nu daar aan de balie staat, aangetekend verstuurd faxen, email, bellen,... etc NIETS komt aan. Na en jaar hebben ze het uitbesteed aan Intrum Justitia. maar ook daar was men totaal doof voor bewijsmateriaal. Nu na twee jaar ellende hebben ze beloofd me voor de rechter te dagen. Ik heb nog even de moeite genomen het incassobureua veel succes te wensen :-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Nick714
Nick714 - Sep 20, 2024 om 13:14
Computers & telefonie

Mag KPN spotify in rekening blijven brengen en niet opzeggen?

Destijds bij het afsluiten van mijn abonnement gratis Spotify erbij gekregen. Na verloop van tijd werd dit betaald, want het was geen onderdeel meer van het abonnement. Prima! Echter, bleek dat het abonnement er om de zoveel tijd uitlag en kwamen de reclames van een gratis abonement steeds weer voorbij. Uiteindelijk dit dus opgezegd en een direct abonnement gepakt bij spotify. Helaas bleek dat KPN ... Lees meer