we
door weetjes Mar 11, 2011 om 14:32
Computers & telefonie

Vakantieveilingen.nl

Is er meer bekend over de site vakantieveilingen.nl?
Is deze site te vertrouwen?
Groeten.

494 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 11, 2011 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vooralsnog is deze site betrouwbaar, maar houdt er wel rekening mee dat, indien je biedt, je er ook aan vastzit! Lees eerst goed de algemene voorwaarde door, voordat je gaat bieden!

ve
door verwijderd - Mar 11, 2011 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je speciale data wilt voor je vacantie houd dan goed de algemene voorwaarden in de gaten te houden voor u keuze welke u zou willen zodat je weet dat je goed zit als je dus je aanbieding wordt geaccepteert

ve
door verwijderd - Mar 12, 2011 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op zich is de site veilig, maar NIET aan beginnen!!. Er zijn veel te veel restricties.
Zelf hebben wij op een fletscher hotelbon via vakantieveiling.nl geboden en gekregen. Als je 65+ bent en door de weeks kunt, zou je het kunnen doen. Wij hebben ons suf gezocht om op vrijdag/zaterdag weg te kunnen (Dan ook nog weekendtoeslag!!). Van zaterdag op zondag kun je hiermee sowieso niet weg.
Per dag worden door fletscher slechts een beperkt aantal kamers vrijgegeven.
Locatie van onze keuze was steeds niet beschikbaar, omdat de bon afliep dan maar een ander hotel gekozen. Hotels hebben zelf lastminutes beschikbaar (o.a. Van der Valk), die véél goedkoper kunnen uitpakken dat deze bon. Wij doen het echt NOOIT meer!!!!

ve
door verwijderd - Mar 12, 2011 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je goed leest wat er aangeboden wordt (lees het desnoods tweemaal) welke extra kosten erbij komen enz. is het goed te doen. Wil je zelf datums bepalen en precies weten waar je aan toe bent, kijk dan eens op hotelspecials. Wij doen dit al een aantal jaren en bevalt erg goed. Afgelopen zomer 10 dagen weggeweest in 4 hotels, gemiddelde prijs € 50,00 p.p.p.n..Allemaal 4* hotels.Allen inclusief ontbijt en een aantal met nog een diner erbij. Voordat ik boek , zoek ik wel reviews op internet om de punten die wij belangrijk vinden na te kijken. Kijk ook altijd op de site van het hotel zelf. Hotelbon en dat soort zaken kunnen duur uitvallen, omdat er altijd voorwaarden aanzitten van gebruik ontbijt en/of diner. En dat moet je zelf betalen.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2011 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

weetjes

Het woord vakantie en het woord veiling, passen niet bij elkaar. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.

ReadAC.