ma
door margo1985 Dec 5, 2008 om 14:59
Computers & telefonie

Vermissing gsm door tnt post

Ik heb op 30 oktober 2008 mijn abonnenment verlengg met daarbij een nieuwe gsm. Deze is echter niet verder gekomen dan Breda (het verzamelpunt). Dit is door TNT post mondeling bevestigd.

Volgens Vodafone moeten zij nu eerst een heel onderzoek doen en alles schriftelijk op papier krijgen voordat zij mij als nog de gsm toe kunnen zenden. Via het track en trace nummer van het pakket kun je ook zien dat het pakket niet bezorgd is bij mij.

Volgens Vodafone is dit niet genoeg bewijs en moet ik rustig afwachten wat het expeerteam aan onderzoeksresultaten heeft. Dit echter een half jaar gaan duren. Ik ben het wachten echter een beetje beu. Ik vraag mij dan ook af of ik niet ergens recht op heb of dat er iets is wat ik kan doen om het proces te versnellen.

Groet en b.v.d.

1567 16 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 5, 2008 om 15:28
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Oh, maar dat zou feitelijk heel simpel moeten zijn. Vodafone komt namelijk in gebreke met betrekking tot het naleven van een overeenkomst. het is namelijk uitsluitend de verantwoordelijkheid van VODAFONE dat zij een verzendwijze hebben toegepast waarbij het ontvangen door de juiste persoon niet bewezen kan worden. Daarover is afdoende wetgeving. Vodafone mag deze verantwoordelijheid niet op u afwentelen en dient zonder meer zorg te dragen voor levering als overeengekomen.

Bij niet naleven is Vodafone wttelijk aansprakelijk voor alle schade en heeft u de mogelijkheid om dat te vorderen en tevens kunt u stellen dat u bij verder niet naleven de overeenkomst als ontbonden zult betrachten. U dient een en ander wel schriftelijk te doen en aangetekend te verzenden. Stel daarin dat u nu binnen 14 dagen nbaleving vordet resp. levering vordert (Het moet een redelijke termijn zijn). U heeft en behoeft niets te bewijzen. dat is geheel aan Vodafone. Zie ook:

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html schade bij niet nakomen

webrelations
door webrelations - Dec 8, 2008 om 10:34
23 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is een erg vervelende situatie.

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het
mobiele nummer waar het om gaat. Dan ga ik er achteraan, zodat het toestel alsnog zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Het
mailadres is vodafonewebrelations.nl [at] vodafone.com

Antoine
Vodafone
Web Relations

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 8, 2008 om 13:21
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Zie hier weer het nut van deze site. Laat svp weten of Vodafone het nu ook inderdaad snel oplost.

te
door teddon - Dec 11, 2008 om 10:20
5 Antwoorden / 0 Vragen

Zit in dezelfde situatie. Telefoon door Vodafone op 22.10.2008 opgestuurd, nooit ontvangen. Advies van Vodafone om toch maar te betalen, Hoezo betalen, voor iets wat ik niet heb ontvangen. Inmiddels mijn mobiele aansluiting geblokkeerd, en gisteren een dreigbrief ontvangen. Inmiddels 30 keer gebeld, 1 brief + e-mail gestuurd en ben nog geen stap verder! Oja vandaag nog gevraagt aan Vodafone of ze het nummer hadden waaronder TNT het heeft gestuurd, dan kan ik zelf bellen naar TNT. Helaas nummer hadden ze niet!!! Ik ga flippen van deze bureaucratische ongeinteresseerde houding.

Carola Vrins

ma
door margo1985 - Dec 11, 2008 om 12:16
2 Antwoorden / 3 Vragen

Hoi Carola

Stuur je mobiele nummer maar eens door naar dat email wat Antoine heeft gestuurd. Dinsdag 9-12 heb ik bericht gekregen dat er een herlevering gaat plaats vinden.

Vodafone heeft het pakket nummer waarschijnlijk, watn dat krijg je altijd als je iets verzend via TNT!

En kijk ook een op de wetboek site!!!!!!

Succes!

sc
door sciascera - Dec 11, 2008 om 16:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Mij is hetzelfde overkomen, ik heb mij abbonement op 1 september verlengd en heb ook nog steeds niks ontvangen, ze moeten idd eerst een heel vermissingstraject door het is gewoon belachelijk!

webrelations
door webrelations - Dec 11, 2008 om 21:43
23 Antwoorden / 0 Vragen

@sciascera, @teddon,

Stuur me, als jullie dat willen, even een mailtje met het mobiele nummer. Dan ga ik erachteraan.

Antoine
Vodafone Web Relations

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Dec 12, 2008 om 01:06
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Antoine, Vodafone Webrelations:

Het feit dat zich hier in korte tijd zich een aantal mensen melden met ontvangst problemen van door Vodafone verzonden apparatuur.

Lang niet iedereen met dit soort problemen met Vodafone zal zich hier melden.

Ik heb het sterke vermoeden dat het hier om het topje van een ijsberg gaat.

Worden de pakjes welke jullie verzenden gekenmerkt als een Vodafone pakje? Zo ja, bedenk dan dat Jan Rap en z'n maat tegenwoordig een tijdelijk dienstverband bij de ex-PTT kan krijgen. Daar zit ook gajus tussen die er niet voor terugdeinst een (of meer) pakje(s) achterover te drukken. Het krijgt mafia dimensies.

Mijn advies, geen bedrijfsinformatie, logo of frankeerautomaat met bedrijfsnaam voor dit soort post meer gebruiken!
Als afzender is alleen de postcode met huisnummer ruim voldoende.

Hardware ERror MAN.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Dec 12, 2008 om 01:09
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Correctie omissie:

......apparatuur melden, geeft te denken. Dat kan aan de gevolgde verzendprocedure liggen.
H.

te
door teddon - Dec 12, 2008 om 09:44
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het mobiele nummer al gisteren per e-mail gestuurd. Ik heb al 30 keer gebeld, een brief gestuurd en een e-mail. Nu het toppunt van belachelijkheid, als ik binnen 10 dagen niet betaal, word ik door VODAFONE geregistreerd bij BKR, en waarom omdat ik iets niet wil betalen wat ik niet heb ontvangen. Bij Vodafone, afd loyalty wordt gezegt dat ze het begrijpen, maar het protocol is toch eerst maar te betalen! Ik kom er gewoon niet doorheen geprikt. Ook zeggen ze, we beschuldigen U nergens van, maar er zijn ook mensen die hun toestel wel hebben gehad en op deze manier een extra toestel willen! Alsof ik daar 30 keer voor ga bellen, en brieven ga schrijven. Hat gaat maar om een toestelletje van Euro 60,=!!!!! Gisteren weer gebeld om het nummer van het pakketje, dan ga ik zelf wel bellen naar TNT, maar dat wisten ze mij niet te vertellen. Op deze manier raak je wel overspannen van VODAFONE. Oja, ze beloven iedere keer terug te bellen, maar tot op heden nog nooit gebeurt. En op mijn vraag wanneer ik een reactie mag ontvangen op mijn brief en e-mail, tja mevrouwtje het is erg druk, dan kan nog wel enkele weken duren..... Het boeit ze gewoon niet, ze staan je nog net te woord, maar daar is ook alles mee gezegt

te
door teddon - Dec 12, 2008 om 09:45
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het mobiele nummer al gisteren per e-mail gestuurd. Ik heb al 30 keer gebeld, een brief gestuurd en een e-mail. Nu het toppunt van belachelijkheid, als ik binnen 10 dagen niet betaal, word ik door VODAFONE geregistreerd bij BKR, en waarom omdat ik iets niet wil betalen wat ik niet heb ontvangen. Bij Vodafone, afd loyalty wordt gezegt dat ze het begrijpen, maar het protocol is toch eerst maar te betalen! Ik kom er gewoon niet doorheen geprikt. Ook zeggen ze, we beschuldigen U nergens van, maar er zijn ook mensen die hun toestel wel hebben gehad en op deze manier een extra toestel willen! Alsof ik daar 30 keer voor ga bellen, en brieven ga schrijven. Hat gaat maar om een toestelletje van Euro 60,=!!!!! Gisteren weer gebeld om het nummer van het pakketje, dan ga ik zelf wel bellen naar TNT, maar dat wisten ze mij niet te vertellen. Op deze manier raak je wel overspannen van VODAFONE. Oja, ze beloven iedere keer terug te bellen, maar tot op heden nog nooit gebeurt. En op mijn vraag wanneer ik een reactie mag ontvangen op mijn brief en e-mail, tja mevrouwtje het is erg druk, dan kan nog wel enkele weken duren..... Het boeit ze gewoon niet, ze staan je nog net te woord, maar daar is ook alles mee gezegt

te
door teddon - Dec 12, 2008 om 16:07
5 Antwoorden / 0 Vragen

vandaag eerst 43 minuten in de wacht gezeten bij vodafone, wordt ik van de lijn gegooit, en daarna weer gebeld werd ik er na 15 minuten afgegooit. Probleem nog steeds niet opgelost, daarna klantenservice gebeld waarom het onmogelijk is om door te verbinden. Tja het is nu eenmaal druk, moet het maar rond 17.00 uur proberen. Grapjas, dan is het geen kantoortijd meer, krijg je helemaal niemand meer aan de lijn. Ik heb tegen klantenservice mijn ongenoegen geuit, hij wenste mijn een prettige dag en verbrak ook de verbinding... wat een SHIT bedrijf is VODAFONE. Klantenservice, er is helemaal GEEN service voor klanten, stelletje hypocrieten

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 12, 2008 om 16:15
16888 Antwoorden / 202 Vragen

teddon@ het is hier al vaker gemeld, bellen helpt niet! Kijk een paar antwoorden terug en benader dat e-mail adres!

te
door teddon - Dec 22, 2008 om 09:46
5 Antwoorden / 0 Vragen

Nou jullie willen het vast niet geloven. Inmiddels is de GSM weer aangesloten, en gaan ze eerst uitzoeken waar de telefoon gebleven is. Ook de incasso procedure wordt opgeschort tot er meer bekend is. Waar deze site al niet goed voor is

ma
door margo1985 - Dec 22, 2008 om 10:49
2 Antwoorden / 3 Vragen

Ik wil iedereen die mij geholpen heeft erg bedanken.

Op dinsdag 16 december was het dan eindelijk zo ver, mijn gsm was eindelijk geleverd. Een maand later dan afgesproken maar altijd nog beter dan een half jaar wachten........

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 23, 2008 om 13:43
16888 Antwoorden / 202 Vragen

OK en dank voor de terugmelding. Eind goed al goed.