ad
door adebruin Feb 21, 2005 om 10:23
Computers & telefonie

Wachtwoord

Nieuwe pc gekocht, windows Xp home edition.Adsl direct van wanadoo van de oude pc ( '98 ) op de nieuwe geïnstalleerd, geen probleem echter om in outlook te komen moet ik elke keer opnieuw mijn ww ingeven. Van alles al geprobeerd, echter niets i sde oplossing gebleken.Wie kan mij helpen ???

882 12 Rapporteer

a2i
door a2i - Feb 21, 2005 om 10:54
407 Antwoorden / 14 Vragen

http://support.microsoft.com/kb/264672/nl

co
door cormans - Feb 21, 2005 om 19:40
77 Antwoorden / 0 Vragen

even aanvinken dat je wachtwoord onthouden moet worden.

Extra, account,eigenschappen,servers..........daar aanvinken

ad
door adebruin - Feb 22, 2005 om 13:48
3 Antwoorden / 2 Vragen

gewoon aanvinken helpt niet, bij openen OE is "ww onthouden " aangevinkt, maar bevroren

a2i
door a2i - Feb 22, 2005 om 18:59
407 Antwoorden / 14 Vragen

Als je naar die link gaat die ik hierboven gegeven heb en je voert die acties uit dan werkt het weer.

copy paste in je explorer.

suc6.

Post even als je iets niet snapt. bvd.

ad
door adebruin - Feb 24, 2005 om 11:44
3 Antwoorden / 2 Vragen

Dit wordt in het engels omschreven en is mij dan niet bij elke stap geheel duidelijk waar ik wat moet ingeven, hulp aub

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 25, 2005 om 10:44
460 Antwoorden / 6 Vragen

Beste adebruin,

zag dat u schijnbaar al enige tijd op vertaal hulp wacht.

Laat de zoekmachines u helpen...

Ga naar (bv) Altavista.nl. Onder zoekinvoer staat: Vertaal (daarnaast: Meer): klik op Vertaal.

Kies voor Webpagina vertalen, en voer daar de url van a2i in.kies dan "van Engels naar Nederlands" en klik op vertaal.

Hoop dat de Koeterwaalse vertaling toch wat duidelijkheid geeft.

Succes!

Weep

brynnar
door brynnar - Feb 25, 2005 om 11:09
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Leuk dat vertalen, maar het levert een erg rare vertaling op, waar niemand echt iets aan heeft. Bv. "RUN" wordt vertaald als "LOOPPAS". De registry key wordt vertaald als "Protected de Leverancier van het Systeem van de Opslag". "Windows" wordt overigens ook keurig vertaald tot "Vensters". Dit soort online vertalingen verergeren het probleem alleen maar. :-)

ad
door adebruin - Feb 25, 2005 om 11:54
3 Antwoorden / 2 Vragen

Allemaal goed bedoelt zo'n vertaling maar je kunt er in dit geval in mijn ogen helemaal niets mee wanneer je een gewone huis, tuin en keuken computeraar bent. Kan iemand mij dit staps gewijs in gewoon nederlands uitleggen ?

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 25, 2005 om 14:21
460 Antwoorden / 6 Vragen

Ok Ok Ok

'k snap dat die zooi leesbaar moet worden vertaald. Dat had ik net gedaan, wilde insturen en: bleek uitgelogd.

Nieuwe poging, volgt over paar minuten...

Greetz,

Weep

ijzerbroot
door ijzerbroot - Feb 25, 2005 om 15:00
460 Antwoorden / 6 Vragen

Daar is íe dan: vertaald (meen ik)

In 3 stappen:
A: backup maken van register
B: weghalen van foute registersleutel
C: invoeren van wachtwoord met controle

Lui als ik ben probeer ik 't eerst zo beknopt mogelijk, wanneer dat (te) onduidelijk is zal ik wel uitbreiden.

NB-B7: volgens mij moet deze optie worden bedoeld -ik ben niet 100% zeker- bij foute vertaling van mijn kant komt vast wel een correctie...

XP versie

A1:  Start -> uitvoeren, type "regedt32" -> OK
A2: Zoek (in linker-deel) de map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider (HKEY_CURRENT_USER staat bijna boven in de lijst, dan gewoon de boom volgen)
A3: Bestand -> exporteren
A4: geef duidelijke naam voor dit bestand (kan nodig zijn bij herstel!) en sla het op.
A5: Bestand -> afsluiten

B (voor XP)
B1: sluit alle programma's
B2: Start -> uitvoeren-> "regedt32"-> OK
B3: Zoek (in linker-deel) de map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider (HKEY_CURRENT_USER staat bijna boven in de lijst, dan gewoon de boom volgen)
B4: Bewerken -> machtigingen
B5: Selecteer de registersleutel van de aangelogde gebruiker (NB: lees-machtiging en volledige machtiging)
B6: Geavanceerd -> selecteer aangelogde user, volledig beheer en "Deze sleutel en subsl..."
B7: "Machtigingen voor alle onderliggende objecten opnieuw instellen en doorgeven van overneembare machtigingen inschakelen" aanvinken
B8: "Toepassen" en "ja" bij voortgangsvraag
B9> "OK" en "OK"
B10> Dubbelklik op Protected Storage System Provider (PSSP) sleutel om deze te openen. selecteer de user subkey-map direct onder de SPPS sleutel.  "Bewerken" -> "verwijderen" en "ja" bij de waarschuwing.

User subkey-map ziet er uit als: S-1-5-21-124525095-708259637-1543119021-16701
(kan zijn dat je deze voor iedere identiteit weg moet halen)

B11> "Bestand"-> "afsluiten", computer herstarten

C
C1: start OE
C2: "Extra"-> "accounts"
C3: naar tabblad E-mail
C4: selecteer de account die veranderd moet en klik op eigenschappen
C5: Tabblad Servers: geef wachtwoord op en vink "wachtwoord onthouden" aan
C6: "OK" en afsluiten
C7: Sluit OE en herstart het
C8: Extra -> verzenden en ontvangen -> alles verzenden en ontvangen (om te zien of 't wachtwoord nu echt is onthouden)

Succes!

Weep

pa
door panthertje - Mar 2, 2005 om 12:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

heel leuk dat je wachtwoord wil opslaan maar ik raad je dat af! reden is heel makkelijk en dat zijn virussen of hackers die wachtwoord gegevens kunnen opvragen. Best is een lijst maken van je wachtwoorden op papier (goed opbergen) zodat als er iemand of virus op je pc komt deze gegevens niet worden vrijgegeven.

tinyb
door tinyb - Mar 6, 2005 om 16:18
4 Antwoorden / 2 Vragen

Poebeer dit eens:

U kunt in de browser instellen dat de gebruikersnaam en het wachtwoord worden
opgeslagen:

open "Internet Explorer"
klik in het menu op de optie "Extra"
klik op "Internet Opties"
klik op het tabblad "Inhoud"
klik op de knop "AutoAanvullen"
zet een vinkje voor "Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren"
klik op "OK"

Vanaf nu worden gebruikersgegevens op formulieren opgeslagen en hoeft u deze niet
meer handmatig in te typen.
Hopelijk is dit de oplossing!
Groetjes Tiny