ju
door justin29 May 17, 2009 om 17:02
Computers & telefonie

Youtube

De laatste week heb ik als ik via youtube films wil kijken het ongeveer een minuut duurt eer de film begint. Daarvoor was het eigenlijk direct. Nu zie ik links onder dat hij is van v1.lscache1.googlevideo aan het downloaden is

Wat heb ik gedaan dat dit nu zo is en hoe krijg ik het weer ongedaan?

284 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 17, 2009 om 18:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@ mogelijk wordt het weer als voorheen als je met systeemherstel teruggaat naar een datum van toen het sneller ging. Anders de pc even scannen?

edwardus
door edwardus - May 17, 2009 om 19:22
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nou ik zie ook "Transferring data from [her en der]" maar het start meteen met spelen. Hoe is het met de snelheid van je internet-verbinding zelf?

aurora1
door aurora1 - May 17, 2009 om 20:31
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij mij begint het afspelen direct en ik heb die melding niet. Misschien moet iets aan het landfilter worden veranderd (zie bovenaan bij YT). Bij mij staat het op Nederland. Of ook even onderaan kijken bij help?

matusso
door matusso - May 18, 2009 om 00:40
191 Antwoorden / 4 Vragen

Google had afgelopen week problemen met haar servers.
Waarschijnlijk ondervindt u deze week geen problemen meer.

Dat u "v#.lscache#.googlevideo.com" ziet staan is normaal. Dat is het cache-adres waarvandaan de films worden gedownload.

(p.s. geen systeemherstel uitvoeren: overbodig.)