he
door heidy Jul 13, 2009 om 18:31
Computers & telefonie

Zylom games download

Als ik games gedownload heb bv. Cake mania 3 en Gourmania en ik wil ze
instaleren op mijn computer krijg ik de melding Gameins Application
werk niet meer en moet worden afgesloten.
Ik heb http://java.com/nl/download/ gebruikt maar dat help ook niet.
Wie weet wat ik moet doen. Ik heb een funpass.

1712 4 Rapporteer

holpen
door holpen - Jul 13, 2009 om 18:57
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Welke Windows-versie gebruik je? En wat bedoel je me de opmerking dat je iets van java.com hebt gedownload? Moest dat van de Zylom-games? Heb je het gedownloade bestand ook geinstalleerd?

Misschien wel het belangrijkste: Heb je al contact gezocht met de support-afdeling van Zylom?

Persoonlijk vind ik de gemiddelde Zylom-software overigens enorme prut-software, die op heel veel systemen nogal wat ellende veroorzaakt en (tot voor kort zeker) bovendien nogal wat ongewilde reclame opleverde op je computer. Zylom heeft wat dit laatste betreft beterschap beloofd, maar ik weet niet of dat ook al echt gebeurd is.

Kortom: Als het niet werkt, lijkt het mij het verstandigste om de maker van de software maar eens te vragen.

he
door heidy - Jul 13, 2009 om 19:59
12 Antwoorden / 12 Vragen

Ik gebruik windows vista.
Ze zeggen dat het aan de virusscanner ligt.
Even uitzetten dan downloaden en dan weer de virusscanner aanzetten.
Heb ik gedaan maar dat werkt ook niet.

kiran
door kiran - Jul 13, 2009 om 20:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@heidy

Denk dat je een programma moet downloaden. Zylom player/Macrom.  o.i.d.  Bekijk onderstaande link even, misschien heb je er iets aan. Zou anders contact opnemen met Zylom.

Zylom.com

holpen
door holpen - Jul 13, 2009 om 21:24
1416 Antwoorden / 0 Vragen

Hmmm... op de Zylom-site vermeldt men dat je de Microsoft variant van Java moet downloaden en installeren en de Sun Java verwijderen. En dat is dus precies de reden dat Zylom zo slecht is: Sun Java is de standaard, MS Java wordt zelfs door Microsoft zelf niet eens meer ondersteund! Zylom maakt spelletjes die slechts onder strikte voorwaarden goed kunnen draaien. Daarbij wordt geadviseerd de de facto standaard van Sun te verwijderen, terwijl dit al jarenlang door zo ongeveer de hele wereld als standaard wordt gehanteerd.

Maar goed, via hun site kun je MS Jave downloaden:
http://main.zylom.com/msjavx86.exe
Alvorens dit te installeren het andere Java-pakket (Sun) eerst verwijderen.

Misschien helpt dat.