ko
door koningsjpc Apr 6, 2010 om 14:15
Elektronica & tv

Banners en trailers commerciele omroep

Kan er niets iets gedaan worden aan de veel te grote banners, die om de 15 minuten op de commerciele tv-stations worden uitgezonden. Ook de trailers, die om de 15 minuten verschijnen van films of series, die een week later worden uitgezonden en elke keer hetzelfde zijn, komen mijn neusgaten uit en ik denk, dat dit bij heel veel mensen het geval is.
Om 10 keer op 1 avond en dat 7 avonden lang, te moeten zien, dat bijv. Harry Potter op tv komt en dan ook nog eens 7 avonden lang, om de 15 minuten een levensgrote banner van Harry Potter te moeten zien, komt mij onderhand mijn strot uit.Switschen naar een andere zender heeft geen zin, omdat banners en trailers vrij kort zijn.
Jan Konings

357 4 Rapporteer

ko
door koningsjpc - Apr 6, 2010 om 16:36
68 Antwoorden / 4 Vragen

Deze vraag c.q. klacht ook al aan commerciele omroepen doorgegeven. Er komt echter totaal geen antwoord op, uitsluitend een bevestiging.

Jan Konings

vladja
door vladja - Apr 6, 2010 om 16:36
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dit is meer een onderwerp voor de rubriek discussie.

Geen echte vraag.

Vladja

sonjaatje
door sonjaatje - Apr 6, 2010 om 16:36
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Vooral als je een enge film of serie zit te kijken schrik je je wezenloos!!

En dan op zondag reclame voor de series die de volgende zaterdagavond komen!!!

tdehond
door tdehond - Apr 6, 2010 om 16:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Deze vraag zou het beste gesteld kunnen worden aan de betreffende commerciële omroepen.

Ik beschouw het als aankondigingen om vooral niet te kijken.