Garantieregeling Miele
Ik heb in augustus van 2002 een nieuwe Miele koel-vriescombi gekocht, met daarbij een extra garantie van 10 jaar.
Afgelopen week is mijn vriezer plots kapot gegaan. Ik heb Miele gebeld om een afspraak te regelen om mijn vriezer te laten maken. Ik ben een alleenstaande vrouw en ik werk 3 dagen + 2 ochtenden per week in het onderwijs. Ik gaf aan dat ik deze week vakantie had en dat ik daarna enkel op 2 middagen thuis was en dat ik niemand heb om een monteur binnen te laten. De eerste plaats in de agenda was vrijdag 3 november, dus pas 2,5 week nadat mijn vriezer kapot is gegaan!! Toen ik zei dat ik het erg lang vond duren, werd mij verteld dat ik anders maar een vrije dag moest nemen. Ik gaf aan dat het voor mij onmogelijk is om zomaar een (mid)dag vrij te nemen, maar er werd bot op gereageerd.
Ik heb zelf geprobeerd om een afspraak te maken met een bedrijf dat Miele-apparatuur mag repareren. Maar die man zei dat het waarschijnlijk iets met een chip is en dat hij die spullen niet heeft.
Nu kom ik er net achter dat mijn koelkast het ook niet meer doet. Ik wil graag weten wat mijn rechten zijn. Ik kan geen 2 weken zonder koelkast en heb zelf geen geld om het door iemand anders te laten maken. Kan iemand mij advies geven?
Ik denk niet dat u van een leverancier of fabriek kunt eisen dat ze maar moeten komen zodra het u schikt, zij hebben nu eenmaal een planning en het is terecht dat ze zich daaraan houden , als ze u inplannen op een dag resp. tijd dat er al een afspraak staat zou dat ook niet fair zijn teegenover die client, die mogelijk ook al een vrije dag voor "zijn"afspraak geregeld heeft.!
Misschien is het te regelen dat een familielid, buur of kennis de deur kan opendoen voor een keertje? Dat zal toch de snelste manier zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarvan ik gee
Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarop zijn bevindingen werden geplaatst en waarvan ik geen kopie ontvang. Heb ik recht op een kopie zodat ik kan zien waarvoor ik heb moeten tekenen. Volgens de monteur was het slechts een handtekening van bevestiging dat hij langs was geweest maar ik kon een gedeelte van het form. zien waarop een aantal punten door hem waren ingev ... Lees meer
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer