Vragen gesteld door: adbrown
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Apr 6, 2020 om 14:01
... Lees meer
-
Jan 5, 2014 om 08:04
Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met websites waar men op producten kan bieden, zoals bidstar of madbid?
Lees meer -
Apr 12, 2012 om 14:58
Bij het aansluiten van een draadloze router moet ik rekening houden met een lijn waarop een verbinding met kpn wordt onderhouden voor mijn beveilinging. hiervoor is een adsl router door kpn geinstalleerd. wat prima werkt.
nu is de behoefte ontstaan om met laptops te werken en draadloos met een zyxel all-in-one adsl2+ voip for soho over pots.
kan dat en heeft iemand er ervaring mee hoe aa ... Lees meer -
Mar 23, 2012 om 13:06
Direct na aankoop eind 2007 tweemaal een crusiale storing verholpen aan een installatie voor centrale verwarming, van een zichzelf aangevend kwalitatief hoogwaardige producent.
elk jaar daarna opnieuw met reparaties geconfronteerd, waarvoor alle gemaakte kosten niet in aanmerking komen voor garantie.
de producent biedt een garatie voor twee jaar op de door haar geleverde producten die do ... Lees meer -
Mar 5, 2012 om 17:00
Eindelijk is er politicus die heeft onderzocht wat de waarde van de euro voor nederland betekend. met de uitkomst stelt de pvv zich zeer kwetbaar op. immers alle belanghebbers komen direct met verwerpingen. zij hebben bewust steeds nagelaten om de nederlandse burgers aan te geven waaruit hun voordelen voor de euro bestaan. daar is destijds voor gekozen zonder de burgers te raadplegen. nu staan al ... Lees meer
-
Jan 4, 2012 om 14:50
Al jaren probeert de opta kpn het leven zuur te maken met als doel de concurrentie te bevorderen. is het nu een keer afgelopen om ons voormalig nationale bezit in een verkeerd daglicht te stellen. andere internetproviders bieden de zelfde diensten en onzinnige voorwaarden.
wil kpn niet bijdragen aan de controle door de opta die voornemens is om de stekker er bij kpn uit te trekken? ... Lees meer -
Apr 30, 2010 om 11:52
Op koninginnedag heb ik contact gezocht met de klantenservice van upc. tegen betaling van 0,10 euro per minuut ontving ik, na een volledige uiteenzetting over upc en het keuze menu, het bericht dat men op deze dag gesloten was. samen met de goede wensen voor de feestdagen van upc. Lees meer
-
Mar 22, 2009 om 14:18
van lindorff hebben wij een factuur voor het op 10/12/2008 leveren van de power grow comb door best of shopping ontvangen. direct na ontvangst van het apparaat stelden we vast dat het een inferieur product van bedenkelijke kwaliteit is. we voelden ons opgelicht. het ontvangen apparaat hebben we dan ook per omgaande via tnt aan best of shopping terug gestuurd. sindsdien zijn verschillende m ... Lees meer