Vragen gesteld door: kassandraro
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Mar 26, 2012 om 16:21
In januari en februari 2012 is i.v.m. de tijdelijke renovatie van mijn woning mijn tele2 aansluiting tweemaal verhuisd. op hun webformulier “verhuizing invullen” werd aangegeven dat de verhuiskosten € 34,03 zouden bedragen. dit bedrag wordt tot op heden 26-03-2012 ook nog vermeld op hun site wanneer je een verhuisbericht gaat invullen. citaat: “aan een verhuizing zijn éénmalige kosten verbonden v ... Lees meer
-
Feb 26, 2012 om 01:27
Veolia reageert soms en soms ook helemaal niet op klachten. een beetje zoals hun treinen ook rijden, af en toe wel, af en toe niet. (b.v. 16 februari jl. vielen er omstreeks 21.00 uur treinen uit op het traject cuyk-nijmegen. er werd niets omgeroepen!). iedereen en alles op het perron wacht en zwijgt… het bedrijf communiceert niet of slecht. ik heb sinds 6 april 2011 ongeveer 15 keer contact met ... Lees meer
-
Nov 15, 2010 om 16:35
Zijn er forumleden die inmiddels wel een oplossing hebben gevonden voor onderstaande hi prepay problemen. de reeds eerder op het forum aangedragen opties werken bij mij niet.
t.a.v. help
youp@nrc.nl
15-11-2010
betreft: inzending prijsvraag langstlopende onopgeloste klacht hiprepay!
al enkele jaren heb ik mondeling (primafoonwinkel), telefonisch en per e- ... Lees meer -
Apr 26, 2010 om 10:36
Lotte van webcare schreef een leuk verhaaltje. ik heb een hiprepay nummer sinds 1998. ook ik heb geen sms bericht ontvangen over de veranderde geldigheid regels in 2010. de telefoon staat dag en nacht aan! de afgelopen maanden werkten *101# en *106# niet. 1244 weer wel maar alle nummers zonder vermelding van geldigheidsduur. uiteindelijk heb ik mijn sim kaart in een andere telefoon gedaan. daar w ... Lees meer