Veolia
Veolia reageert soms en soms ook helemaal niet op klachten. Een beetje zoals hun treinen ook rijden, af en toe wel, af en toe niet. (b.v. 16 februari jl. vielen er omstreeks 21.00 uur treinen uit op het traject Cuyk-Nijmegen. Er werd niets omgeroepen!). Iedereen en alles op het perron wacht en zwijgt… Het bedrijf communiceert niet of slecht. Ik heb sinds 6 april 2011 ongeveer 15 keer contact met hen gehad of geprobeerd om dit tot stand te brengen. Per e-mail, per telefoon, per brief en persoonlijk aan het loket. Zelfs de Veolia medewerker daar heeft met Veolia medewerker elders gebeld! Het probleem: Veolia heeft de dalurenkortingskaart op mijn OV chipkaart gezet. Echter bij het reizen in de daluren met de trein krijg ik 20% i.p.v. de 40% korting. Ik moet dus nog steeds papieren kaartjes kopen om 40% korting te krijgen middels mijn NS Dalurenkaart. Leve de OV chip! Door hen, in de loop van bijna één jaar, aangedragen oplossingen werken niet. En aan Rover melden ze medio december doodleuk terug dat mijn probleem nu is opgelost. Dus niet!
Ideeën van aanpak zijn van harte welkom? Wie kan mij helpen?
ik ook NS voldelenurenkaart maar daar heb ik geen problemen van Ik heb ook van Veolia daluren korting. ik gebruikt hem paar keer in de week alleen de heen reis van Maastricht naar Valkenburg.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer