Vragen gesteld door: lebra2009
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 23, 2011 om 18:54
Ik ben sinds 1 januari 2011 niet meer klant bij tele2, maar mijn email adres blijft nog steeds actief. hierover heb navraag gedaan bij de klantenservice en die meldde mij dat deze minimaal een jaar actief blijft nadat er niet meer ingelogd is.
raar dat je een jaar moet wachten dat je account geheel wordt verwijderd. ze kunnen dit niet handmatig doen, dus moet mijn oude email dus een jaa ... Lees meer -
Mar 8, 2011 om 20:06
Ik ben sinds kort klant bij xs4all, maar zeker niet tevreden en wel om de volgende punten.
- gaven aan dat ik minimaal 16mb kan krijgen, was tot twee keer bevestigd. blijkt in de werkelijkheid maar 4mb te zijn (zie verhaal hieronder).
- spooktelefoontjes via de telefoon, iedere 15 minuten. bleek de lijn niet stabiel te zijn. moest de lijn terugschroeven naar 11mb
- ... Lees meer -
Nov 21, 2010 om 14:05
Hallo,
hebben jullie wel eens de factuur van hi bekeken, nou dan zal je ook tot de conclusie komen dat je teveel betaald. als ik de factuur van de vorige maand bekijk, dan wordt er over 273 sms een bedrag (ex. btw) van 49,41 euro berekend. er wordt gezegd dat je 16,5 cent betaald per sms, als je deze met de factuur vergelijkt dan klopt het niet. 273 x 16,5 cent = 45,05 euro. maar we heb ... Lees meer -
Apr 14, 2010 om 19:01
De provider waar ik nu bijna 1,5 jaar klant ben, heb ik ervaren dat sommige personen achter de klantservice niet echt klant gericht werken. zeker als het beruchte kastje naar de muur wordt toegepast.
ik werd door een onbekende "met nummer weergave" uit ethopiƫ gebeld en heb getracht hier van af te komen door iedere keer de hoorn erop te gooien. maarja, zelfs daar blijken ze hardleers ... Lees meer -
Apr 14, 2009 om 23:05
Ik weet niet of er meer mensen zijn, die hetzelfde als mij hebben ondervonden. afgelopen januari dacht ik van upc af te zijn, maar helaas.
ik had al mijn diensten (geheel pakket) stopgezet, door de zeer slechte support, kwaliteit en verhoging van de prijzen. per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten. ik kre ... Lees meer