le
door lebra2009 Mar 8, 2011 om 20:06
Computers & telefonie

XS4ALL valt toch tegen

Ik ben sinds kort klant bij XS4ALL, maar zeker niet tevreden en wel om de volgende punten.

- Gaven aan dat ik minimaal 16Mb kan krijgen, was tot twee keer bevestigd. Blijkt in de werkelijkheid maar 4Mb te zijn (zie verhaal hieronder).

- Spooktelefoontjes via de telefoon, iedere 15 minuten. Bleek de lijn niet stabiel te zijn. Moest de lijn terugschroeven naar 11Mb

- Twee weken lang een klapperde lijn (uitvallende verbindingen), waarbij ik het meeste zelf maar moest oplossen. Lijn terug geschroefd naar naar 3,5Mb.

- Had twee maanden gratis internet(actie), maar door administratieve fout hebben ze het gewoon geïncasseerd. Nu zit ik nog op mijn geld te wachten, zelfs na beloftes dat het betaald zou worden.

- Ik kan gelukkig mijn abonnement opzeggen, wegens de prijsstijging die ze hebben doorgevoerd. Dus mensen, check goed wat u postcode werkelijk kan ontvangen!!

319 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 8, 2011 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

lebra2009

De beste provider komt de laatste tijd vrij frekwent voor op de verschillende konsumentensites en dat is geen goed teken.

Pedro.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2011 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

lebra2009

Sinds deze provider onder de paraplu van KPN valt, is het knudde met een rietje.

Pedro.

ve
door verwijderd - May 29, 2012 om 19:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, ik weet het. Ik reageer op een klacht van ruim een jaar geleden. Des te triester is het vast te moeten stellen dat het voor mij alemaal wel erg actueel klinkt: een klapperende lijn, een slechte telefoonverbinding en inmiddels nu ook elke keer wachttijden bij hun helpdek van zeker 20 minuten. De ironie wil dat deze firma destijds nogal veel reclame maakte voor het gratis bellen naar andere xs4all-nummers. Gevoel voor humor kan je hen niet ontzeggen: tot dusver is de xs4all-helpdesk het enige mij bekende xs4all-nummer en tja, als ik een storing heb ligt dus ook mijn telefoon eruit en kan ik dus helemaal niet meer bellen, laat staan gratis! Dus heb ik dan weer een mobieltje van de concurrentie nodig waarmee ik op deze manier enkel al de afgelopen 6 weken vele uren met de servicedesk van xs4all heb moeten bellen. Veel extra kosten dus, en dagen zonder internet en telefoon. Uiteraard klachten ingediend, werd uiteindelijk gebeld met de belofte dat ik een aantal dagen gratis terug zou krijgen, maar dan wel pas " wanneer de problemen opgelost zijn" . Noemden ze dat niet " na sint juttemis" ?
Ook mails worden niet of pas na vele dagen beantwoord en ook nog zonder echt op de concrete klachten in te gaan.
En o ja, al eerder schreef iemand hier al over op dit forum: dat mooie "service-plus" pakket voor € 10,- werkt bij mij helemaal niet. Na een avond van uitpoberen door een van hun medewerkers zelf vastgesteld en ik zou " de eerste " zijn die dat was overkomen. Gezien die eerdere reacties hier weet ik dus beter.
Zou het niet eens tijd worden dat kassa aandacht aan dit bedrijf gaat besteden?
Mijn tip aan een ieder: geloof NIETS van hun reclamepraatjes, dan kan het enkel misschien nog wat meevallen. Mocht ieand een goed alternatief weten dan houd ik me aanbevolen.

ve
door verwijderd - May 31, 2012 om 08:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Analoog bellen maar dan betaal je wel de hoofdprijs.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer