le
door lebra2009 Apr 14, 2010 om 19:01
Computers & telefonie

Tele2 bied geen oplossing

De provider waar ik nu bijna 1,5 jaar klant ben, heb ik ervaren dat sommige personen achter de klantservice niet echt klant gericht werken. Zeker als het beruchte kastje naar de muur wordt toegepast.

Ik werd door een onbekende "met nummer weergave" uit ethopië gebeld en heb getracht hier van af te komen door iedere keer de hoorn erop te gooien. Maarja, zelfs daar blijken ze hardleers te zijn en dit heeft twee weken geduurd, met minimaal drie telefoontjes per dag op willekeurige tijden. Zelfs op zondag om 07.00 uur in de morgen.

Dus ik bellen naar de klanteservice van Tele2. Hier vertelde ze mij dat ik kan kiezen uit een andere telefoonnummer te nemen of aangifte te doen en dan de inschrijvng naar hun te zenden. Verder was er geen optie, dus ik de politie gebeld en gevraagd of ik aangifte kon doen. Het antwoord was vrij simpel.... Het is voor hun geen strafbaar feit, dus je kunt geen aangifte doen. Dus naar Tele2 terug bellen heeft dus ook geen zin, dan alleen maar aan het einde van het jaar naar een andere provider te gaan.

Na wat googlen kwam ik erachter dat als je Voip bellen neemt, dan kun je wel de instellingen online aanpassen, door daar opgegeven nummers te blokkeren. Je kunt zelf tijden invoeren, wanneer je niet gebeld wordt. Heeft er iemand op deze forum ervaring met Voip en welke provider daar het beste in is?

Alvast bedankt,
Leo

3053 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tele2webcare
door tele2webcare - Apr 15, 2010 om 14:03
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Leo,

Ik ben Danielle van Tele2 en help onze klanten op fora met vragen en klachten over Tele2. Uit je bericht begrijp ik dat het probleem met het bellen van een onbekend nummer uit Ethiopie nog niet is opgelost en dat als mogelijkheid is aangedragen je een ander telefoonnummer te geven. Graag zou ik willen zoeken of er toch een andere oplossing is om dit probleem op te lossen. Zou jij mij alsjeblieft je mobiele telefoonnummer kunnen toesturen per e-mail zodat ik dit na kan gaan? Graag ontvang ik je gegevens onder vermelding van je klacht en gebruikersnaam op het forum. Je kunt dit sturen naar danielle@tele2.com

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tele2webcare
door tele2webcare - Apr 28, 2010 om 13:32
366 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Lebra2009,


Je klacht is op het hoofdkantoor onderzocht. Helaas kunnen we niet 1 telefoonnummer blokkeren, maar alleen alle buitenlandse nummers. Ik begrijp dat dit voor jou geen oplossing biedt. We hebben van jou vernomen dat je binnenkort een antwoordapparaat krijgt waar ingesteld kan worden dat een bepaald telefoonnummer geen toon geeft en dat dit 50 euro kost. Je vraag was of dit vergoed kon worden. Wij zullen dit vergoeden in de vorm van coulancekorting.

Ik hoop dat je klacht hiermee naar behoren is opgelost.

Met vriendelijke groet,


Danielle van Tele2

gompy2
door gompy2 - Apr 28, 2010 om 16:37
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=tele2webcare schreef op woensdag 28 apr 2010, 13:32]Beste Lebra2009,


Je klacht is op het hoofdkantoor onderzocht. Helaas kunnen we niet 1 telefoonnummer blokkeren, maar alleen alle buitenlandse nummers. Ik begrijp dat dit voor jou geen oplossing biedt. We hebben van jou vernomen dat je binnenkort een antwoordapparaat krijgt waar ingesteld kan worden dat een bepaald telefoonnummer geen toon geeft en dat dit 50 euro kost. Je vraag was of dit vergoed kon worden. Wij zullen dit vergoeden in de vorm van coulancekorting.

Ik hoop dat je klacht hiermee naar behoren is opgelost.

Met vriendelijke groet,


Danielle van Tele2

Sooow, daar wordt ik effe goed stil van...
Als het allemaal waar is, goede service!

soepkiep
door soepkiep - Apr 28, 2010 om 16:46
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

ja zo zie je maar als je de klacht maar open baar maakt dan worden ze pas wakker

le
door lebra2009 - Apr 28, 2010 om 18:33
3 Antwoorden / 5 Vragen
0

Het was inderdaad netjes geregeld van Tele2, de dames waren zeer vriendelijk en hebben goed op het probleem ingespeeld.

soepkiep
door soepkiep - Apr 28, 2010 om 19:05
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

en zo moet en hoort het ook

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer