le
door lebra2009 Apr 14, 2009 om 23:05
Computers & telefonie

UPC arrogantie

Ik weet niet of er meer mensen zijn, die hetzelfde als mij hebben ondervonden. Afgelopen januari dacht ik van UPC af te zijn, maar helaas.

Ik had al mijn diensten (geheel pakket) stopgezet, door de zeer slechte support, kwaliteit en verhoging van de prijzen. Per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten. Ik kreeg vanuit UPC per email de vermelding dat ik nog 56,32 euro terug zou krijgen. Dit zou binnen 8 weken worden overgemaakt. Wat schets mijn verbazing wordt er vandaag 130,51 euro  van mijn rekening afgehouden. Ik belde direct UPC en kreeg iemand aan de lijn van de facturering. Deze dame kon mij niet uitleggen waarom dit was gebeurd. Ik meldde haar direct dat het door mijn bank wordt terug gehaald en dat ik stappen zal ondernemen. Het is gek voor woorden dat er niet eens een brief met een factuur wordt gestuurd naar iemands huisadres. Toen ik vroeg wanneer ik mijn 56 euro terug kreeg, meldde ze mij dat dit nog steeds in behandeling was. Raar dat je op je geld moet wachten, maar dat ze zelf hun eigen gang kunnen gaan.

Het moet maar eens afgelopen zijn met deze praktijken en hoop dat er meer mensen zijn (kan haast niet anders), die dezelfde ervaring hebben.

127 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 19, 2009 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben in oktober ingegaan op een telefonisch voorstel van UPC om een ander pakket te nemen voor internet, telefonie en RTV. Dat zou goedkoper voor me zijn. Het bleek echter 12 Euro duurder uit te pakken dus ik heb dit meteen gemeld en de zaak zou worden teruggedraaid. We zijn ondertussen april maar ik betaal nog steeds elke maand 12 Euro te veel. Elke maand bel ik de helpdesk en krijg ik te horen dat ik gelijk heb en dat het goed gemaakt wordt. Helaas dat gebeurd dus niet.

ve
door verwijderd - Apr 19, 2009 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het beste wat je kunt doen, is een schriftelijk reactie naar het hoofdkantoor te zenden. Dit is ook veel goedkoper, dan het dure bellen met een onervaren persoon. Volgens mij zit hun call-center niet eens in Nederland.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2009 om 08:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Lebra_2009,

We hebben nagekeken wat er verkeerd gaat.

Er blijkt na beeindiging van het telefonieabonnement een afkoopsom voor resterende abonnementstermijnen in rekening te zijn gebracht. Dit was niet terecht en is inmiddels door ons rechtgezet. Het u toekomende bedrag van EUR 56,32 wordt zo spoedig mogelijk naar u overgemaakt.

Wij bieden u onze excuses aan voor deze gang van zaken. U heeft hierover tevens per e-mail bericht van ons ontvangen.

Met vriendelijke groet,
UPC Webcare

ve
door verwijderd - Apr 28, 2009 om 09:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste 'gast',

Het spijt ons te lezen dat uw klachten niet adequaat zijn opgelost.

Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw klantgegevens te mailen naar webcare@upc.nl onder vermelding van bovenstaande klacht?

Met vriendelijke groet,

UPC Webcare

ve
door verwijderd - Apr 30, 2009 om 09:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan me aansluiten bij vele van jullie!

Ook ik ben al vanaf september 2008 aan het "vechten" met UPC over het totale pakket. Heb deze klacht ook al eens neergelegd bij de afdeling webcare, maar ook daar wordt niet gereageerd op mijn klacht. Heb nu sinds januari wel het pakket, maar in het begin allemaal de foute pakketten, dat is nu, april 2009, wel geregeld. Maa nu de rekening nog, de rekening wordt elke maand hoger, laatste rekeneing was € 207. Ook de klantendienst beloofd telkens weer om de diverse rekeningte crediteren, maar helaas! Dus op dit moment storneer ik alles en betaal wat ik denk dat ik moet betalen!!

Het call cetrum is waardeloos, vanalles beloven, zonder iets waar te maken. En naar mijn inzicht weten ze iet waarover zij praten. Ben eens naar de winkel gestuurd in Eindhoven, waar ze naar zeggen van het callcentrum, alles meteen geregeld zou kunnen worden. Helaas weer niet waar en weer extra onkosten boven al het bellen naar het 0900 nummer.

Al met al een hele slechte ervaring met UPC!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Apr 30, 2009 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen."

Net politici. Die kijken ook alleen maar. "Vandaag is het opgelost," zou beter klinken.