UPC arrogantie
Ik weet niet of er meer mensen zijn, die hetzelfde als mij hebben ondervonden. Afgelopen januari dacht ik van UPC af te zijn, maar helaas.
Ik had al mijn diensten (geheel pakket) stopgezet, door de zeer slechte support, kwaliteit en verhoging van de prijzen. Per 10 januari werd alles afgesloten en kon geen gebruik meer maken van hun diensten. Ik kreeg vanuit UPC per email de vermelding dat ik nog 56,32 euro terug zou krijgen. Dit zou binnen 8 weken worden overgemaakt. Wat schets mijn verbazing wordt er vandaag 130,51 euro van mijn rekening afgehouden. Ik belde direct UPC en kreeg iemand aan de lijn van de facturering. Deze dame kon mij niet uitleggen waarom dit was gebeurd. Ik meldde haar direct dat het door mijn bank wordt terug gehaald en dat ik stappen zal ondernemen. Het is gek voor woorden dat er niet eens een brief met een factuur wordt gestuurd naar iemands huisadres. Toen ik vroeg wanneer ik mijn 56 euro terug kreeg, meldde ze mij dat dit nog steeds in behandeling was. Raar dat je op je geld moet wachten, maar dat ze zelf hun eigen gang kunnen gaan.
Het moet maar eens afgelopen zijn met deze praktijken en hoop dat er meer mensen zijn (kan haast niet anders), die dezelfde ervaring hebben.
ik ben in oktober ingegaan op een telefonisch voorstel van UPC om een ander pakket te nemen voor internet, telefonie en RTV. Dat zou goedkoper voor me zijn. Het bleek echter 12 Euro duurder uit te pakken dus ik heb dit meteen gemeld en de zaak zou worden teruggedraaid. We zijn ondertussen april maar ik betaal nog steeds elke maand 12 Euro te veel. Elke maand bel ik de helpdesk en krijg ik te horen dat ik gelijk heb en dat het goed gemaakt wordt. Helaas dat gebeurd dus niet.
Het beste wat je kunt doen, is een schriftelijk reactie naar het hoofdkantoor te zenden. Dit is ook veel goedkoper, dan het dure bellen met een onervaren persoon. Volgens mij zit hun call-center niet eens in Nederland.
Beste Lebra_2009,
We hebben nagekeken wat er verkeerd gaat.
Er blijkt na beeindiging van het telefonieabonnement een afkoopsom voor resterende abonnementstermijnen in rekening te zijn gebracht. Dit was niet terecht en is inmiddels door ons rechtgezet. Het u toekomende bedrag van EUR 56,32 wordt zo spoedig mogelijk naar u overgemaakt.
Wij bieden u onze excuses aan voor deze gang van zaken. U heeft hierover tevens per e-mail bericht van ons ontvangen.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare
Beste 'gast',
Het spijt ons te lezen dat uw klachten niet adequaat zijn opgelost.
Kan me aansluiten bij vele van jullie!
Ook ik ben al vanaf september 2008 aan het "vechten" met UPC over het totale pakket. Heb deze klacht ook al eens neergelegd bij de afdeling webcare, maar ook daar wordt niet gereageerd op mijn klacht. Heb nu sinds januari wel het pakket, maar in het begin allemaal de foute pakketten, dat is nu, april 2009, wel geregeld. Maa nu de rekening nog, de rekening wordt elke maand hoger, laatste rekeneing was € 207. Ook de klantendienst beloofd telkens weer om de diverse rekeningte crediteren, maar helaas! Dus op dit moment storneer ik alles en betaal wat ik denk dat ik moet betalen!!
Het call cetrum is waardeloos, vanalles beloven, zonder iets waar te maken. En naar mijn inzicht weten ze iet waarover zij praten. Ben eens naar de winkel gestuurd in Eindhoven, waar ze naar zeggen van het callcentrum, alles meteen geregeld zou kunnen worden. Helaas weer niet waar en weer extra onkosten boven al het bellen naar het 0900 nummer.
Al met al een hele slechte ervaring met UPC!!!!!!!!
"Graag kijken wij of wij hierin iets voor u kunnen betekenen."
Net politici. Die kijken ook alleen maar. "Vandaag is het opgelost," zou beter klinken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer