vu
door vuurdraak Mar 26, 2008 om 23:52
Voeding & gezondheid

Epyl smootch

Op tv heb ik een spotje gezien bij Telsel.com. Het gaat over een handschoen die kan ontharen zonder chemiche troep.  Je maakt de handschoen nat en gaat ermee over je benen en de haren wrijf je er zo af. Je kunt het ook voor je oksels ,gezicht en zo gebruiken en voor de heren die te veel beharing hebben ook voor de rug . Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en is het echt zo gemakkelijk zoals het er op tv uitziet of werkt het voor geen meter. Het lijkt voor mij ideaal omdat ik allergisch ben voor chemiche middeltjes en dus altijd een scheermesje moet gebruiken en de epy lady vind ik te pijnlijk.

550 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 27, 2008 om 00:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar is al een keer een test op losgelaten, en wat denk je ?

Werkt natuurlijk voor geen meter! Wel voelt je huid aan of je er met een schuurmachine overheen bent gegaan. Niet doen dus, net zoals die "True Cover" waarover je een vraag hebt gesteld. Al die Tellsell troep is duur en werkt niet.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2008 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je wel voor de reactie. Dan is het dus toch oplichting en natuurlijk is het zonde van mijn hard verdiende geld. Ik zal dit dus ook niet kopen.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2008 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag vuurdraak,

Waar het om gaat is, dat Telsell naar mijn bescheiden mening, bij voorkeur produkten verkoopt die NIET doen wat er in de reklame over beweerd wordt. Bovendien is Telsell nog niet zo lang geleden failliet gegaan. Veel klanten hebben maanden gewacht op hun bestelling en naar ik op de verschillende consumentensites lees zijn die hun eurootjes gewoon kwijt.

Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2008 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo read

Dat klopt 22000 klanten zijn hun geld kwijt heeft de rechtbank bij de uitspraak van het faillisement kenbaar gemaakt.

En de hufters hebben daarna in eerste instantie via belgie een doorstart gemaakt en zijn nu ook in nederland weer aktief.

Hoe is dat mogelijk vraag ik me af.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2008 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van epyl smoot is een paar jaar geleden zelfs aangetoond dat er door de wrijving brandwonden  kunnen ontstaan.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2008 om 11:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dat ding toen besteld....en idd, grote brand plekken op mijn been!!

Heel goed dat je dat ding niet besteld hebt!