
Gewonnen
Ik heb bij een online actie van Stimorol op 18 oktober een email ontvangen dat ik de HOOGSTE SCORE van week 6 had een dat ik de winnaar was .
Mijn prijs die ik gewonnen heb is een PS5 console, dus helemaal blij hier.
Vervolgens kreeg ik de prijs toegestuurd 3 cadeaubonnen twv €90 totaal voor Steam.
Ze weigeren de PS5 uit te keren en hebben mij de 2e prijs gestuurd.
Ik heb zwart op wit dat ik de winnaar ben van de PS5 met de hoogste score. Wat kan ik hieraan doen? Op mail reageren ze niet meer en als ik bel word ik niet doorverbonden met de juiste persoon

Dure prijs voor goedkope product?
Wees blij met wat je kreeg, de PS5 was zeer moeilijk leverbaar en kan nog vele maanden gaan duren.
De loterij wilde wel maar klagen over een niet of zeer moeilijk leverbare?
Stimorol.nl actie staat nog online
Ohja dus als jij 600 wint in de loterij en je krijgt maar 100 dan vind je dat ook normaal?? Wat een onzin opmerking...... reageer je om te kunnen zeiken ofzo?

Nee, Stimorol is groot merk maar heeft dit soort Acties helaas uitbesteed.
Wel ga ik nu over op merkloze zooi en verliezen ze hun goede naam.
Van €600 naar €270 vind ik wel erg weinig.
Zo raken ze meer klanten kwijt die boos weglopen en de niet winnaars die meelezen?
Een grote kans dat die ook stoppen.
Ik had Totaal voor €90 bonnen ontvangen 2 van 20 en 1 van 50.
Klopt demonstr8 is het reclame bureau maar die geven niet thuis terwijl een stagiaire van hun de fout heeft gemaakt.

Vraag met bewijzen de fabriek zelf, zij kozen voor reclame bureau en moeten de fouten / gevolgen ook dragen!
En stuur ze gerust een link naar dit Kassa forum voor hier hun kant van 't verhaal toe te lichten.
Hoor en Wederhoor, en zelfs dat reclame bureau mag hier iets plaatsen wat mijn betreft!
Als ik een zoekopdracht neerzet krijg ik dit:
https://www.bol.com/nl/nl/p/sony-playstation-5-console/9300000004162282/
Blijkbaar niet meer te leveren en is het geen fake??
Nee is geen fake, website is stimorol.nl
Klopt dat de PS5 niet te leveren is op het moment daarover staat er ook dat als hij niet voor 31-12-2021 leverbaar is dan krijg ik een Coolblue kadobon twv de waarde van de PS5
Als je dat weet waarom zet je dan je vraag neer en reageer je je dan af op mensen die een snuggere reactie neerzetten
Omdat ik de prijs niet krijg maar afgescheept ben met de 2e prijs.
Staat toch in mijn vraag?
Dus mijn vraag was wat ik hier tegen kan doen zodat ik wel mijn gewonnen PS5 krijg

[edit- Graag inhoudelijk en op normale toon op elkaar reageren.
Redactie Kassa]
Nee is geen fake, website is stimorol.nl
Klopt dat de PS5 niet te leveren is op het moment daarover staat er ook dat als hij niet voor 31-12-2021 leverbaar is dan krijg ik een Coolblue kadobon twv de waarde van de PS5

Hallo Bolleboosbolleboos1968 ,
U kunt hier een klacht indienen , klik op de rode regel .
https://contactus.mdlzapps.com/form?siteId=8fi183s%2FW580W6voMCwc8pSDlQWEHaZL

Westrijdvoorwaarden: Artikel 4:
Onder prijzen staat:
De Organisator behoudt zich het recht om deze te wijzigen indien nodig
https://www.stimorolgamingcontest.com/sites/default/files/Wedstrijdreglement_BEL-NED.pdf
Dat is nu gebeurd.

Terzijde: Indien u reageert op een gegeven antwoord is het handiger om dat te doen via de 'reactieknop' rechts onder in beeld van dat antwoord. Dan lijkt het niet op een antwoord van ook iemand anders op uw vraag.
Dan mijn antwoord: accepteren gelet op de inhoud van al gegeven antwoordn m.b.t. spelregels etc. (@PANTHER22 e.a.).
Men heeft dus goede argumenten om als u een klacht zou indienen (of heel erg formeel een ingebreke stelling zou doen) dit op basis van de geaccepteerde voorwaarden af te wijzen.
Tja, ze beloven je de PS5 of in ieder geval een cadeaubon daarvoor. Die horen ze je dan ook te sturen. Ws. moet je klagen bij de atuoriteit kansspelen danwel (of en ook ) bij de reclamecode commissie. En een aangetekende brief aan de organisatie van de wedstrijd.
in jouw screenshot staat idd dat je de hoogste score hebt, echter niet dat je tevens de snelste was.
Helaas (nou ja....helaas???? wie het kleine niet eert.......)ben je dus de winnaar van de kleine prijs
stimerol had dit iets duidelijker mogen communiceren (wat betreft het niet de snelste tijd gescoord )
, maar jij hebt je rijker gerekend dan daadwerkelijk in de mail staat.
5.2: Bepaling van de winnaar
• Het juist en zo snel mogelijk beantwoorden van de kennisvragen.
o We chronometreren de tijd bij die mensen nodig hebben om de kennisvragen in
te vullen. Zo bepalen we wie de winnaars zijn:
▪ “Grote winnaar”. Diegene die alles juist en ook nog eens het snelst
antwoordt.
▪ “Kleine winnaar”. Diegene die ook alles juist heeft maar net iets trager
dan de “grote winnaar” heeft geantwoord.
o Per week worden er 1 “grote winnaar” en 2 “kleine winnaars” aangeduid. Een
week loopt van maandagochtend 00:00 tot zondagavond 23:59.

Ja maar heeft een kleine winnaar ook "de hoogste score"? Lijkt me niet, kan er maar 1 zijn met de hoogste score. Trouwems waarom zijn er nogal wat lui hier die zo lullig doen. Gun je het een ander niet om eens een prijs te winnen of zo?
Er kunnen er wel 10 zijn met dezelfde hoge score. Daarna gaan ze kijken wie had ook het snelste deze hoge score. En die wint. Het gaat niet alleen hoogste score. Er kunnen er meerdere alles goed hebben bijv maar er is er maar het snelste

Ik zou eens op verschilldende plaatsen klachten gaan indienen.
klacht.nl
klachtenkompas.nl
Er zijn er wellicht nog meer en ook internationaal.
Je kunt ook nog een een fysieke brief sturen, faxen wil ook nog wel een indruk maken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Basisbeurs voor master na HBO-opleiding 2023-2024?
Ik begin september 2023 aan een master nadat ik mijn HBO opleiding heb afgerond onder het leenstelsel. Ik probeer informatie te vinden over of ik dan recht heb op een basisbeurs, aangezien deze dit jaar weer ingaat, voor mijn master opleiding. Maar hier is nergens informatie over te vinden, alles is heel erg vaag. Weet iemand meer? Lees meer
LIJFRENTEVERZEKERING ZOEK BIJ NN
Ik heb in 1993 een levensverzekering/lijfrenteverzekering afgesloten bij OHRA en deze heeft de einddatum bereikt en moet worden uitgekeerd. Om verlies van het bedrag te voorkomen door boete en belasting moet ik voor 31 december 2023 de uitkering geregeld hebben. Na raadplegen van de www.ohra.nl/uitkerenlijftrente website en het telefoonnummer te bellen 026-4004040 bleek dat Nationale Nederlanden ... Lees meer
Zorgverzekering hheft mijn aanvullende verzekering er uit gegooid mag dat
Heeft al jaren een aanvullende zorgverzekering. Nooit problemen gehad. Nu kwam ik bij toeval erachter dat mijn verzekering is gestopt in november 2022. Idepender heeft geregeld dat de verzekering automaties van Ditzo naar ASR ging. Maar hebben vergeten ook mijn aanvullende verzekering door te geven. Zowel Independer als ASR weigeren dat als nog te doen. Heeft een nieuw klikgebit nodig en massage v ... Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid


ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer

Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
